ΔΡΑΜΑ
Ο χτύπος που έχασε η καρδιά μου
Ο Τομ είναι 28 ετών και εργάζεται ως κτηματομεσίτης, ακολουθώντας τα χνάρια του πατέρα του στον άθλιο και συχνά βάρβαρο κόσμο των κτηματομεσιτών. Ο Τομ περνάει ένα κρίσιμο στάδιο στη ζωή του, εκείνο που θέλει τα παιδιά να γίνονται γονείς των γονιών τους. Μέχρι που μία τυχαία συνάντηση θα τον ενθαρρύνει να πάρει τη ζωή […]

Monopoli Team
09.01.2006
A
A
Ο Τομ είναι 28 ετών και εργάζεται ως κτηματομεσίτης, ακολουθώντας τα χνάρια του πατέρα του στον άθλιο και συχνά βάρβαρο κόσμο των κτηματομεσιτών. Ο Τομ περνάει ένα κρίσιμο στάδιο στη ζωή του, εκείνο που θέλει τα παιδιά να γίνονται γονείς των γονιών τους. Μέχρι που μία τυχαία συνάντηση θα τον ενθαρρύνει να πάρει τη ζωή του στα χέρια του και να γίνει ό,τι ονειρευόταν: επαγγελματίας πιανίστας. Μια νεοφερμένη στην πόλη ταλαντούχα πιανίστρια από την Κίνα θα γίνει η δασκάλα του και η μουσική θα είναι η γλώσσα επικοινωνίας τους, αφού εκείνη δε μιλάει λέξη γαλλικά. Οι πιέσεις, όμως, από την καθημερινότητά του θα αποτελέσουν μεγαλύτερο εμπόδιο από ότι εκείνος φανταζόταν.
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: The Beat That My Heart Skipped
Σκηνοθεσία: Ζακ Οντιάρ
Σενάριο: Ζακ Οντιάρ, Τονίνο Μπενακίστα
Παίζουν: Ρομέν Ντουρί, Νιλς Αρεστρούπ, Λιν Νταν Φαμ, Εμανουέλ Ντεβός
Χώρα: Γαλλία
Έτος: 2005
Rating: 3
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Πάρκο Ελευθερίας: Οι δωρεάν δράσεις του Απριλίου στο Athens Book Space του Δήμου Αθηναίων
Nέα συλλογή Spring/Summer 2025 από την Seventeen
Prima Facie: Ολοκληρώνεται ο συγκλονιστικός μονόλογος με τη Λένα Παπαληγούρα στο Θέατρο Πορεία
Απρίλιος στο ERTFLIX με νέες σειρές, ταινίες και μεγάλες εκπλήξεις
The Beatles: Ποιοι θα υποδυθούν τα «Σκαθάρια» στην επερχόμενη τετραλογία του Sam Mendes;
Τεχνόπολη: Όλες οι εκδηλώσεις του Απριλίου
Πρεμιέρα για τον νέο κατώτατο μισθό – Από 34€ έως 43€ μεγαλύτερος
Χριστίνα Μήτρεντσε: Έργα από μύκητες και χαρτί
Η σκηνοθέτρια Ιώ Βουλγαράκη αναλαμβάνει Αναπληρώτρια Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Εθνικού Θεάτρου
Αννέτα Παπαθανασίου, γιατί είναι σημαντικό να ακούμε ιστορίες για το Ολοκαύτωμα;