Κοινωνική
2:37
Γύρω στις 2 το μεσημέρι και συγκεκριμένα στις 2.37, το λύκειο του Οζ θα αναστατωθεί από ένα ασυνήθιστο περιστατικό. Ένα πτώμα θα βρεθεί στις τουαλέτες με τις φλέβες χαραγμένες. Η ιστορία ξετυλίγεται και μαζί της οι ατομικές ιστορίες του κάθε εφήβου: μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, έλλειψη επικοινωνίας με τους γονείς, μπλεξίματα με ναρκωτικά, συγκαλυμμένη ομοφυλοφιλία… Ο […]
Γύρω στις 2 το μεσημέρι και συγκεκριμένα στις 2.37, το λύκειο του Οζ θα αναστατωθεί από ένα ασυνήθιστο περιστατικό. Ένα πτώμα θα βρεθεί στις τουαλέτες με τις φλέβες χαραγμένες. Η ιστορία ξετυλίγεται και μαζί της οι ατομικές ιστορίες του κάθε εφήβου: μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, έλλειψη επικοινωνίας με τους γονείς, μπλεξίματα με ναρκωτικά, συγκαλυμμένη ομοφυλοφιλία… Ο καθένας αντιμετωπίζει τους δαίμονές του, με αφορμή αυτή τη συγκεκριμένη ώρα. Ο μόλις 20 ετών Αυστραλός Μουράλι Θαλούρι, ο οποίος υπογράφει το σενάριο και την παραγωγή της ταινίας, ασχολείται με το θέμα της αυτοκτονίας των εφήβων. Η ταινία έκανε μεγάλη αίσθηση στο τελευταίο Φεστιβάλ των Καννών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: 2:37
Σκηνοθεσία: Μουράλι Θαλούρι
Σενάριο: Μουράλι Θαλούρι
Παίζουν: Τερέζα Πάλμερ, Τζόελ Μακένζι, Φρανκ Σουίτ, Κλεμεντάιν Μέλορ, Τσαρλς Μπέρντ, Σαμ Χάρις
Παραγωγή:
Χώρα: Αυστραλία
Έτος: 2006
Rating: 3
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» της ΕΡΤ στην Berlinale
Η δύναμη του πεπρωμένου: Η εμβληματική όπερα του Βέρντι επιστρέφει μετά από 27 χρόνια στην Λυρική
Το συγκινητικό “αντίο” των Ναόμι Γουότς και Κάιλ ΜακΛάχλαν στον Ντέιβιντ Λιντς
Onassis Culture: Ανοιχτό κάλεσμα υποβολής ταινιών μικρού μήκους σε Έλληνες και ξένους δημιουργούς
Ο Σπίλμπεργκ αποχαιρετά τον Ντέιβιντ Λιντς: «Ο κόσμος έχασε μια μοναδική φωνή»
«Έχε τα μάτια σου στο ντόνατ και όχι στην τρύπα»: H NASA αποχαιρετά τον David Lynch
David Lynch για πάντα – Μια ματιά στο κινηματογραφικό σύμπαν που άφησε πίσω του
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Παρασκευή 17 Ιανουαρίου
Soap Nails: Η τάση στο μανικιούρ για τον χειμώνα 2025
Γιώργος Κουτλής: Είμαι περήφανος για τα «όχι» σε όσα ήθελα, αλλά δεν ήμουν έτοιμος να κάνω