Apocalypto
Μετά Τα Πάθη του Χριστού, ο βραβευμένος με Όσκαρ Μελ Γκίμπσον σκηνοθετεί μια επική περιπέτεια, που μας ταξιδεύει στα μυστικά του μυθικού πολιτισμού των Μάγια. Όταν ο ειδυλλιακός τρόπος ζωής του διαταράσσεται βάναυσα από τη βίαιη εισβολή μιας ανώτερης δύναμης που δεν μπορεί να ελέγξει, o Τζάγκουαρ Πόου θα ξεκινήσει ένα επικίνδυνο ταξίδι στα ταραγμένα […]
Μετά Τα Πάθη του Χριστού, ο βραβευμένος με Όσκαρ Μελ Γκίμπσον σκηνοθετεί μια επική περιπέτεια, που μας ταξιδεύει στα μυστικά του μυθικού πολιτισμού των Μάγια. Όταν ο ειδυλλιακός τρόπος ζωής του διαταράσσεται βάναυσα από τη βίαιη εισβολή μιας ανώτερης δύναμης που δεν μπορεί να ελέγξει, o Τζάγκουαρ Πόου θα ξεκινήσει ένα επικίνδυνο ταξίδι στα ταραγμένα χρόνια του πολιτισμού των Μάγια. Σε έναν κόσμο που κυριαρχεί η καταπίεση και ο φόβος, θα κάνει μεγάλες προσπάθειες να ανατρέψει τη μοίρα του, να αποδράσει και να επιστρέψει στο σπίτι του έχοντας ως κινητήρια δύναμη την αγάπη του για τη γυναίκα του και την οικογένειά του. Κατά τον Γκίμπσον, ο εχθρός στο φιλμ δεν είναι κάποιο πρόσωπο, αλλά μια ιδέα: ο φόβος. Ο ήρωας πρέπει να ξεπεράσει το φόβο του. Το να καταβαλλόμαστε από φόβο είναι κάτι το οποίο όλοι έχουμε ζήσει και στο παρελθόν και στο παρόν, γι΄ αυτό και ταυτιζόμαστε εύκολα με τον ήρωα. Αφού ο Γκίμπσον και ο Σαφίνια ολοκλήρωσαν τη γραφή του σεναρίου, όλοι οι διάλογοι μεταφράστηκαν στη γλώσσα των Ινδιάνων του Μεξικού, τη βασική ομιλούσα διάλεκτο των Μάγια. Ο Γκίμπσον πίστευε ότι αυτό το γεγονός θα έβαζε τους θεατές πιο βαθιά σε αυτό τον πολιτισμό, όπως είχε κάνει επίσης και στην ταινία του Τα Πάθη του Χριστού.