ΔΡΑΜΑ
Πληγωμένο δάσος
Το τέλος του πένθους, το τέλος της θλίψης σημαίνει εσωτερική ηρεμία και γαλήνη. Ένα ταξίδι για την απώλεια, με τη μελαγχολία αρχαίας τραγωδίας, της μόλις 38χρονης Ναόμι Καβάσε από την Κίνα, που το μεγάλο της ταλέντο της χάρισε άξια το Μέγα Βραβείο στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του 60ού Φεστιβάλ Καννών. Μια νέα γυναίκα, ένας ηλικιωμένος […]

Monopoli Team
07.01.2008
A
A
Το τέλος του πένθους, το τέλος της θλίψης σημαίνει εσωτερική ηρεμία και γαλήνη. Ένα ταξίδι για την απώλεια, με τη μελαγχολία αρχαίας τραγωδίας, της μόλις 38χρονης Ναόμι Καβάσε από την Κίνα, που το μεγάλο της ταλέντο της χάρισε άξια το Μέγα Βραβείο στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του 60ού Φεστιβάλ Καννών. Μια νέα γυναίκα, ένας ηλικιωμένος άντρας και μια εκδρομή στο Βουνό της Θλίψης. Προσπαθούν να συμβιβαστούν με την οδυνηρή αίσθηση μιας απώλειας που έχει αλλάξει τη ζωή τους για πάντα. Ένα ποίημα για τη δύναμη της ψυχής, όταν μονάχη μένει, εγκλωβισμένη στις Σειρήνες των περιττών και ξεχνώντας την ουσία της ύπαρξης, και χάνεται στη θλίψη ενός βουνού, για να σωθεί. Ή, για να επαναπροσδιορίσει τη ζωή.
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: The Mourning Forest
Σκηνοθεσία: Ναόμι Καβάσε
Σενάριο: Ναόμι Καβάσε
Παίζουν: Γιοσίρο Σάιτο, Κανάκο Μασούντα, Μασίκο Όνο, Σιγκέκι Ούντα, Μακίκο Γουατανάμπε
Παραγωγή:
Χώρα: Ιαπωνία
Έτος: 2007
Rating: 3
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η Τάμτα, στο show της Balenciaga, στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι
«Μαμά στα κρυφά»: Η γεύση που πήραμε από τα πρώτα επεισόδια της νέας ρομαντικής κομεντί της ΕΡΤ
Αυτό το Σαββατοκύριακο πάμε Πειραιά – 5 must visit μαγαζιά για όλες τις ώρες
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που αξίζει να δούμε στην τηλεόραση αυτό το ΣΚ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 15-16 Μαρτίου 2025
Free City: Τι κάνουμε δωρεάν στην πόλη αυτό το ΣΚ;
Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»
Yes I Can: Ο Νικόλας Κονταξής μετατρέπει το Παναθηναϊκό Στάδιο σε έναν ζωντανό καμβά σύγχρονης τέχνης
Όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη σκοτώνει τον Φάουστ: Μια lecture performance των Theo Dirix και Elke Robersscheuten στο Τρένο στο Ρουφ