ΔΡΑΜΑ
Ο λάκκος
Ένας ανθρακωρύχος αφήνει τους εργοδότες του και φεύγει με το νεαρό γιο του για να γίνει εποχιακός εργάτης. Περιπλανάται σε απόκοσμα, μυστηριώδη τοπία, ενώ ένας αινιγματικός άνδρας στα ολόλευκα τον παρακολουθεί και τον φωτογραφίζει. Τελικά, έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με το αναπόφευκτο πεπρωμένο του. Το ντεμπούτο του Χιρόσι Τεσιγκαχάρα και η πρώτη συνεργασία του με […]

Monopoli Team
22.07.2008
A
A
Ένας ανθρακωρύχος αφήνει τους εργοδότες του και φεύγει με το νεαρό γιο του για να γίνει εποχιακός εργάτης. Περιπλανάται σε απόκοσμα, μυστηριώδη τοπία, ενώ ένας αινιγματικός άνδρας στα ολόλευκα τον παρακολουθεί και τον φωτογραφίζει. Τελικά, έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με το αναπόφευκτο πεπρωμένο του. Το ντεμπούτο του Χιρόσι Τεσιγκαχάρα και η πρώτη συνεργασία του με το μυθιστοριογράφο Kobo Abe, μια μυστηριώδης, ανήσυχη ιστορία φαντασμάτων, ένα πορτρέτο της ανθρώπινης αλλοτρίωσης και μια προκλητική σουρεαλιστική κριτική της ανελέητης βιομηχανίας κι ένα ασπρόμαυρο επίτευγμα του Χιρόσι Σεγκάβα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Pitfall
Σκηνοθεσία: Hiroshi Teshigahara
Σενάριο: Kobo Abe
Παίζουν: Hisashi Igawa, Sumie Sasaki, Sen Yano, Hideo Kanze
Παραγωγή:
Χώρα: Ιαπωνία
Έτος: 1962
Rating: 4
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Τρίτη 18 Μαρτίου
Δημήτρης Πετρόπουλος: Το έργο “Καπουτ” είναι μια ευκαιρία να δώσω και να πάρω τρυφερότητα
Το γνωρίζετε ότι το 5-7% των ανθρώπων μεταξύ μας πάσχει από μια σπάνια πάθηση;
Η Τάμτα επιστρέφει στο SMUT – και δίνει μια γεύση από το ανατρεπτικό performance
Παναγιώτης Μπουγιούρης: «Η αμοιβαιότητα στην αγάπη είναι προαπαιτούμενη»
Η μαγεία του παραδόξου: Ομαδική εικαστική έκθεση στην Πινακοθήκη Βογιατζόγλου
Η Σιωπηλή Γλώσσα των Φυτών: Μια ομαδική έκθεση εμπνευσμένη από την ομορφιά του φυσικού κόσμου στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Ελεύθερες Καρδιές: Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο του Μιχαήλ Παπαδάκη από τις Εκδόσεις Αγγελάκη
Αγορά Ιδεών: Ο κύκλος ανοιχτών συζητήσεων συνεχίζεται στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Εθνική Πινακοθήκη: Τα έργα έρχονται, όμως η λογοκρισία φεύγει;