Αυστηρώς κατάλληλο
7 χρόνια μετά την τελευταία τους κινηματογραφική κωμωδία, ο Θανάσης Παπαθανασίου και ο Μιχάλης Ρέππας επιστρέφουν! Πρωταγωνιστές της ταινίας είναι δύο νέοι Έλληνες σκηνοθέτες, ταλαιπωρημένοι στο κυνήγι της επιχορήγησης, που προσπαθούν να βρουν παραγωγό για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους. Ο τίτλος της Το τέλος του πάθους και το θέμα της οι τραγικοί έρωτες […]
7 χρόνια μετά την τελευταία τους κινηματογραφική κωμωδία, ο Θανάσης Παπαθανασίου και ο Μιχάλης Ρέππας επιστρέφουν! Πρωταγωνιστές της ταινίας είναι δύο νέοι Έλληνες σκηνοθέτες, ταλαιπωρημένοι στο κυνήγι της επιχορήγησης, που προσπαθούν να βρουν παραγωγό για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους. Ο τίτλος της Το τέλος του πάθους και το θέμα της οι τραγικοί έρωτες της Φαίδρας, της Μαντάμ Μποβαρύ και της ’ννας Καρένινα. Κανένας παραγωγός δεν δέχεται να βάλει χρήματα σε μια τόσο καλλιτεχνική ταινία. Έτσι, πέφτουν στα νύχια του Τάκη Πανουργιά, ο οποίος διαθέτει μια μικρή παρηκμασμένη εταιρεία παραγωγής και ένα σκοτεινό παρελθόν. Στη δεκαετία του 70, ο Πανουργιάς ήταν βασιλιάς της τσόντας. Τώρα, δέχεται να βάλει χρήματα, αλλά έχει ένα κρυφό σχέδιο. Να γυρίσει την κανονική ταινία μεν, αλλά ταυτόχρονα στα ίδια σκηνικά με άλλους ηθοποιούς να γυρίσει τη Φαίδρα, την Μποβαρύ και την Καρένινα σε τσόντα. Τολστόι, Φλομπέρ, Ευριπίδης, πορνό, μυστικοί έρωτες, ίντριγκες, φιλοδοξίες, ψέματα και υστερίες μέσα σε ένα χώρο που συγκατοικούν η πιο υψηλή έκφραση διανόησης και η πορνογραφία. Τι συμβαίνει όταν όλα αυτά μπερδεύονται στο ίδιο πλατώ; Ποια είναι τα όρια της τέχνης; Ποια είναι τα όρια της πορνογραφίας; Και εν τέλει ποια είναι τα όρια της ανθρώπινης ηλιθιότητας;