Baby Love
Γυρισμένη στην Παριζιάνικη πολυπολιτισμική συνοικία της Μπελβίλ, η τελευταία ταινία του παραγωγού Κριστόφ Ροσινιόν (Αγάπα Με αν Τολμάς, Καλά Χριστούγεννα, Μη Αναστρέψιμος, Το Μίσος, κ.α.) σε σκηνοθεσία του Βενσάν Γκαρέν, το BABYLOVE, έρχεται να μας προβληματίσει, να μας συγκινήσει και να μας διασκεδάσει. Ο νέος, προσωποκεντρικός όπως πάντα, Γαλλικός κινηματογράφος στα καλύτερά του. Ένα πολύ […]
Γυρισμένη στην Παριζιάνικη πολυπολιτισμική συνοικία της Μπελβίλ, η τελευταία ταινία του παραγωγού Κριστόφ Ροσινιόν (Αγάπα Με αν Τολμάς, Καλά Χριστούγεννα, Μη Αναστρέψιμος, Το Μίσος, κ.α.) σε σκηνοθεσία του Βενσάν Γκαρέν, το BABYLOVE, έρχεται να μας προβληματίσει, να μας συγκινήσει και να μας διασκεδάσει. Ο νέος, προσωποκεντρικός όπως πάντα, Γαλλικός κινηματογράφος στα καλύτερά του.
Ένα πολύ καθώς πρέπει gay ζευγάρι, ο Μανού και ο Φιλίπ, γιατρός και δικηγόρος αντίστοιχα, μοιάζουν για το τέλειο ζευγάρι που θα μείνει για πάντα μαζί στην τάξη και την ασφάλεια της ζωής τους. Κι όμως, οι άνθρωποι μέσα στις σχέσεις αλλάζουν και τα θέλω συχνά παύουν να είναι κοινά κι από εκεί ξεκινάνε τα προβλήματα, ως συνήθως. Σαν καθώς πρέπει ζευγάρι, εμφανίζονται και οι καθώς πρέπει και αναμενόμενες επιθυμίες, όχι μόνο στον ετεροφυλόφιλο κόσμο πια.
Ο Μανού θέλει να γίνει μπαμπάς, ο Φιλίπ πάλι όχι. Ο Μανού αποφασίζει να ρισκάρει να κυνηγήσει την επιθυμία του, αλλά έτσι εύκολα κάνεις ένα παιδί όταν είσαι gay άντρας; Την παραμονή των Χριστουγέννων ενώ βιάζονται να πάνε στη μητέρα του Μανού για επίσκεψη, τρακάρουν με τη Φίνα και ο Μανού σ’αυτή βλέπει τη μητέρα των παιδιών του. Μόνο νά ‘ταν όλα τόσο απλά.
Όσο κι αν η Φίνα ήταν το μέσο για να μπορέσει η ταινία να απευθυνθεί σε ευρύτερο κοινό (όχι μόνο gay δηλαδή), άλλο τόσο αντικατροπτίζει μια πραγματικότητα, ιδιαίτερα γνώριμη για πολλούς από εμάς. Όταν η επιθυμία για οικογένεια γεννάται (το για ποιο λόγο δε θα το εξετάσουμε τώρα), πολλοί είναι οι gay που στρέφονται σε ένα δρόμο πιο εύκολο, θεωρητικά πάντα, και φλερτάρουν με εγκατάλειψη της μέχρι τότε ζωή τους.