ΔΡΑΜΑ
Για τα μάτια της Τουλπάν
Στο νότιο Καζακστάν, σε μια περιοχή που λέγεται Betpak Dala, έγιναν τα γυρίσματα της ταινίας. Πρόκειται για ένα τεράστιο κομμάτι στέππας, με πολλές πεδιάδες, όπου δεν ζει κανείς παρά μόνο βοσκοί. Πρωταγωνιστής είναι ο ’σα που, μετά τη στρατιωτική του θητεία, επιστρέφει στο Καζακστάν, για να παντρευτεί και να ζήσει μια νομαδική ζωή στη στέπα. […]

Monopoli Team
23.04.2009
A
A
Στο νότιο Καζακστάν, σε μια περιοχή που λέγεται Betpak Dala, έγιναν τα γυρίσματα της ταινίας. Πρόκειται για ένα τεράστιο κομμάτι στέππας, με πολλές πεδιάδες, όπου δεν ζει κανείς παρά μόνο βοσκοί. Πρωταγωνιστής είναι ο ’σα που, μετά τη στρατιωτική του θητεία, επιστρέφει στο Καζακστάν, για να παντρευτεί και να ζήσει μια νομαδική ζωή στη στέπα. Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, ήταν πολύ δύσκολο να επιτευχθεί η επιθυμητή αληθοφάνεια, σε βαθμό που κάποιες σκηνές γυρίστηκαν ακόμα και 25 φορές.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Tulpan
Σκηνοθεσία: Σεργκέι Ντβορτσεβόι
Σενάριο: Σεργκέι Ντβορτσεβόι, Τζενάντι Οστρόφσκι
Παίζουν: Ασκάτ Κουτσεντσέρεκοφ, Σαμάλ Εσλιάμοβα, Οντάς Μπεσικμπάσοφ
Παραγωγή:
Χώρα: Καζακστάν, Ρωσία, Γερμανία, Πολωνία, Ελβετία
Έτος: 2008
Rating: 2
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Hot or Not #158: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Για τον Μίλτο Παύλου, το νόημα κρύβεται στη σύνδεση με τους ανθρώπους – απέναντι στο μίσος και τη μισανθρωπία
Η Τάμτα, στο show της Balenciaga, στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι
«Μαμά στα κρυφά»: Η γεύση που πήραμε από τα πρώτα επεισόδια της νέας ρομαντικής κομεντί της ΕΡΤ
Αυτό το Σαββατοκύριακο πάμε Πειραιά – 5 must visit μαγαζιά για όλες τις ώρες
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που αξίζει να δούμε στην τηλεόραση αυτό το ΣΚ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 15-16 Μαρτίου 2025
Free City: Τι κάνουμε δωρεάν στην πόλη αυτό το ΣΚ;
Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»