Monopoli Team
22.05.2009
Την Δευτέρα 25 και την Τρίτη 26 Μαΐου, το Interactive Advertising Bureau και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας διοργανώνουν το Σεμινάριο «Performance & Search Marketing» (διάρκειας 16 ωρών).
Στο σεμινάριο θα αναλυθεί η σημασία και ο τρόπος λειτουργίας των search engines, πως αναζητούν πληροφορίες οι καταναλωτές online, οι μηχανισμοί του Search Engine Optimization και του Pay-Per-Click Marketing και η υλοποίηση μιας καμπάνιας PPC, και τέλος τί είναι το ad affiliation και το ad exchange.
Εισηγητές θα είναι οι κ.κ Μάντζιαρης και Ρίζος από τη Mindworks Interactive, οι κ.κ. Καψομενάκης και Κοντοπανάγος από το Search Engine Marketing.gr, ενώ θα παρουσιαστεί το ελληνικό τοπίο του affiliation από τον κ. Συμεωνίδη της Linkwise.
Πληροφορίες στο www.iab.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Eurovision: Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του ελληνικού τελικού
Η Laysla De Oliveira του Lioness στο «Buzz» της COSMOTE TV
ΕΜΣΤ: Καλωσορίζει το 2025 με νέες εκθέσεις και δράσεις
Η σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» της ΕΡΤ στην Berlinale
Η δύναμη του πεπρωμένου: Η εμβληματική όπερα του Βέρντι επιστρέφει μετά από 27 χρόνια στην Λυρική
Το συγκινητικό “αντίο” των Ναόμι Γουότς και Κάιλ ΜακΛάχλαν στον Ντέιβιντ Λιντς
Onassis Culture: Ανοιχτό κάλεσμα υποβολής ταινιών μικρού μήκους σε Έλληνες και ξένους δημιουργούς
Ο Σπίλμπεργκ αποχαιρετά τον Ντέιβιντ Λιντς: «Ο κόσμος έχασε μια μοναδική φωνή»
«Έχε τα μάτια σου στο ντόνατ και όχι στην τρύπα»: H NASA αποχαιρετά τον David Lynch
David Lynch για πάντα – Μια ματιά στο κινηματογραφικό σύμπαν που άφησε πίσω του