Τα Σύνορα της Μοναξιάς
Μια γυναίκα στο Πόρτλαντ προσπαθεί να καλύψει τις πληγές του παρελθόντος με περιστασιακό σεξ, ενώ ένας μυστηριώδης άντρας την ακολουθεί. Στο Νέο Μεξικό μια έκρηξη φέρνει σπαραγμό σε δύο οικογένειες αλλά επίσης θα φέρει κοντά ένα αγόρι κι ένα κορίτσι. Ενας πιλότος ψεκαστικού, μετά το σοβαρό τραυματισμό του, θα στείλει τη δεκάχρονη κόρη του στη […]
Μια γυναίκα στο Πόρτλαντ προσπαθεί να καλύψει τις πληγές του παρελθόντος με περιστασιακό σεξ, ενώ ένας μυστηριώδης άντρας την ακολουθεί. Στο Νέο Μεξικό μια έκρηξη φέρνει σπαραγμό σε δύο οικογένειες αλλά επίσης θα φέρει κοντά ένα αγόρι κι ένα κορίτσι. Ενας πιλότος ψεκαστικού, μετά το σοβαρό τραυματισμό του, θα στείλει τη δεκάχρονη κόρη του στη μητέρα που ποτέ δεν γνώρισε Ανθρωποι που αναζητούν τη λύτρωση, φαινομενικά ασύνδετες ιστορίες που, μέσα από παιχνίδια στον τόπο και στο χρόνο, αναζητούν την ολοκλήρωση του παζλ σε μια δραματική κορύφωση. Αυτό είναι το συγγραφικό σύμπαν του Γκιγέρμο Αριάγα, το οποίο υπηρέτησε ιδανικά στο ‘Amores Perros’ και τα ’21 Γραμμάρια’, όμως στο ‘Βαβέλ’ και εδώ (που είναι και σκηνοθέτης) το έχει κάνει μανιέρα. Οι ερμηνείες είναι καλές και το δράμα του έχει ενδιαφέρον, αλλά μοιάζει κάπως βεβιασμένο για να προκαλέσει αληθινή συγκίνηση.
Θοδωρής Τσιάτσικας