Δεν είναι η καλύτερη εκδοχή του έργου ούτε μια μεγάλη στιγμή του Μπίλι Γουάιλντερ, αλλά βλέπεται πάντα με ευχαρίστηση.
1929. O σκληρός εκδότης της Chicago Examiner, Γουόλτερ Μπερνς (Γουόλτερ Ματάου) και ο κορυφαίος δημοσιογράφος της εφημερίδας Χίλντι Τζόνσον (Τζακ Λέμον) είναι σίγουροι πως μπορούν να καλύψουν οποιοδήποτε θέμα. Αλλά ο δεύτερος αποφασίζει να παντρευτεί τη νεαρή χήρα Πέγκι (Σούζαν Σαράντον) και ν’αφήσει την εφημερίδα προς απογοήτευση του εκδότη του. Την ημέρα που ο Χίλντι κερνάει τα αποχαιρετιστήρια ποτά στους συναδέλφους του, ενόσω περιμένουν την επερχόμενη εκτέλεση του δολοφόνου αστυνομικών Ερλ Γουίλιαμς, ο Γουίλιαμς δραπετεύει και το ένστικτο του Χίλντι τον ωθεί στο να βγάλει το πρώτος το λαβράκι. Εντωμεταξύ η Πέγκι περιμένει να παντρευτεί…
Το θεατρικό έργο των Μπεν Χεκτ και Τσαρλς Μακάρθουρ από το 1928 παραμένει μια από τις πιο έξυπνες και ξεκαρδιστικές κωμωδίες με διαλόγους-πολυβόλα που διεισδύουν, μεταξύ άλλων, στις σχέσεις των φύλων και στην ηθική της δημοσιογραφίας. Έχει εμπνεύσει τουλάχιστον 4 ταινίες με καλύτερη τη δεύτερη, «His Girl Friday» του 1940. Η εκδοχή του 1974 στηρίζεται στο ταλέντο των συντελεστών της και στην πιο τολμηρή γλώσσα. Ο Μπίλι Γουάιλντερ αξιοποιεί την εμπειρία του και τη χημεία του κλασσικού κωμικού ντουέτου Λέμον-Ματάου.
Θοδωρής Τσιάτσικας