Ο Έρνεστ είναι γυμνός όπως ο μέσος άνθρωπος σήμερα μπροστά στις ανθρώπινες αντιξοότητες… Ένα ερωτικό παιχνίδι διεκδίκησης, με αφορμή την αναζήτηση του ανθρώπου για την ουσιαστική του ταυτότητα και την προσπάθεια να «διπλώσουμε» για να μην πορευόμαστε μόνοι.
Μετά το Φεστιβάλ Πέτρας, θα ακολουθήσουν παραστάσεις στο Πυθαγόρειο της Σάμου, στο Ξυλόκαστρο, στο Αττικό Άλσος, στο Δήμο Κρυονερίου κ.α.
Μετάφραση: Μαίρη Μιχαλάτου, Γιώργος Λιβανός
Σύμβουλος και στίχοι: Μαριάννα Τόλη
Σκηνικά- Κοστούμια: Δέσποινα Βολίδη
Μουσική: Johannes Mueller
Φωτισμοί: Σοκόλ Τομτσίνι
Χορογραφία: Σίμων Πάτροκλος
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Όσκαρ Ουάιλντ
Σκηνοθεσία: Γιώργος Λιβανός
Παίζουν: Καίτη Ιμπροχώρη, Στέφανος Κακαβούλης, Ιορδάνης Καλέσης, Ισμήνη Καλέση, Χρήστος Λιακόπουλος, Γιώργος Μάζης, Μιλένα Παρθενίου, Τέτη Σχοινάκη
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- COSMOTE TV: Το «1923» με Χάρισον Φορντ – Έλεν Μίρεν και «Yellowjackets» επιστρέφουν τον Φεβρουάριο
- Ένταση στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη – Ζητήθηκε η αναπαράσταση της απόπειρας βιασμού
- Της Λυγερής το φόρεμα, της νύφης το φουστάνι: Ο παραδοσιακός γάμος μέσα από μια έκθεση αφηγηματικού κεντήματος στο Μουσείο «Αγγελική Χατζημιχάλη»
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
COSMOTE TV: Το «1923» με Χάρισον Φορντ – Έλεν Μίρεν και «Yellowjackets» επιστρέφουν τον Φεβρουάριο
Ένταση στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη – Ζητήθηκε η αναπαράσταση της απόπειρας βιασμού
Της Λυγερής το φόρεμα, της νύφης το φουστάνι: Ο παραδοσιακός γάμος μέσα από μια έκθεση αφηγηματικού κεντήματος στο Μουσείο «Αγγελική Χατζημιχάλη»
«Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»: Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ αποκλειστικά στο Άστορ
Σμαράγδα Καρύδη: «Γιατί να ανοίξει συζήτηση γύρω από τις αμβλώσεις;» (vid)
Οδύσσεια: Η παραστατική δύναμη του ομηρικού έπους εμπνέει τα έργα του Μάρκου Καμπάνη στην Πινακοθήκη Γκίκα
Onassis AiR: Ανοιχτό κάλεσμα σε καλλιτέχνες και επαγγελματίες για το πρόγραμμα υποτροφιών 2025-26
Ο Κώστας Τριανταφυλλίδης για δύο ακόμη παραστάσεις στο Θέατρο Άλσος
Release Athens 2025: Οι Prodigy επιστρέφουν στην Ελλάδα
Έντα Γκάμπλερ: Ο Δημήτρης Καραντζάς ανεβάζει το αριστούργημα του Ίψεν στο Θέατρο Προσκήνιο