MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
26
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Κάντε διακοπές στη θάλασσα, κάνει καλό! (αποδεδειγμένα)

Σύμφωνα με έρευνα της HP για τη σχέση θερινής άδειας και παραγωγικότητας, η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων δηλώνουν πιο αποδοτικοί στην εργασία τους μετά τις καλοκαιρινές διακοπές σε νησιά η παραθαλάσσια μέρη!

Monopoli Team

Οι εργαζόμενοι των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που θα αποδράσουν στις παραλίες κατά τις καλοκαιρινές τους days-off, θα είναι πιο αποδοτικοί στην εργασία τους όταν επιστρέψουν, σε σχέση με αυτούς που θα κάνουν κάτι διαφορετικό. Ή τουλάχιστόν αυτό αποδεικνύει η έρευνα την οποία διεξήγαγε η HP στις χώρες της γεωγραφικής περιοχής του ΕΜEA.

 

Η πλειονότητα των συμμετεχόντων στην έρευνα, δηλώνει πως οι διακοπές στην παραλία είναι τρεις φορές πιο ευεργετικές από ένα city break ή με ένα εκπαιδευτικό ταξίδι και δύο φορές πιο ευεργετικές σε σχέση με τις διακοπές που περιλαμβάνουν έντονη σωματική δραστηριότητα. Το εντυπωσιακό είναι ότι σύμφωνα με την έρευν,α μία βδομάδα άδειας λειτουργεί εξίσου καλά με δύο εβδομάδες άδειας στα επίπεδα απόδοσης των εργαζομένων.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την HP στο πλαίσιο της καμπάνιας “Laser Jet Pays You Back”, η οποία αναδεικνύει τα – συχνά μη ορατά– οφέλη που προσφέρουν οι εκτυπωτές της κατηγορίας HP LaserJet στις μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις όλου του κόσμου, τα τελευταία 25 χρόνια.

 

Tα υψηλόβαθμα στελέχη των επιχειρήσεων είναι εκείνα που κυρίως επιδιώκουν να αξιοποιήσουν την άδειά τους προκειμένου να ενισχύσουν την απόδοσή τους στο εργασιακό περιβάλλον.Πιο συγκεκριμένα, οι managers, σε ποσοστό +13% σε σχέση με τα χαμηλόβαθμα στελέχη, βλέπουν τις διακοπές τους ως μια ευκαιρία για να “αδειάσουν” το μυαλό τους και να αφήσουν πίσω τις ευθύνες, ώστε να επιστρέψουν ανανεωμένοι και πιο ήρεμοι στη δουλειά.

 

Ανά τον κόσμο, το 72% των Ελλήνων δηλώνουν πιο αποδοτικοί όταν επιστρέφουν στην εργασία τους έπειτα από την άδειά τους (διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με τους Ολλανδούς). Ακολουθούν οι Τούρκοι (63%) και οι Νοτιοαφρικανοί (56%). Οι Ισπανοί (26%) και οι Γάλλοι (22%) είναι εκείνοι με τα χαμηλότερα ποσοστά αύξησης της απόδοσης έπειτα από τις διακοπές.

Περισσότερα από Στην Πόλη