Η μάνα ψάχνει το παιδί και το παιδί τη μάνα. Και ο ευαίσθητος θεατής (πιθανότατα θηλυκού γένους) ψάχνει τα χαρτομάντιλα.
Τρεις παράλληλες ιστορίες γυναικών. Μια δύστροπη πενηντάρα, έχει παραμελήσει την προσωπική ζωή της για να φροντίζει την ηλικιωμένη μητέρα της. Αυτό που τη βασανίζει, είναι η τύχη του κοριτσιού που γέννησε όταν ήταν μόλις 14 χρονών και αναγκάστηκε να δώσει για υιοθεσία. Μια 37χρονη, δυναμική δικηγόρος, έχει μεγαλώσει μόνη της και δεν θυσιάζει την ανεξαρτησία της. Η σεξουαλική επιθετικότητά της την οδηγεί σε μια σχέση με το νέο της αφεντικό. Η έντονη επιθυμία μιας αφροαμερικανίδας για μητρότητα την οδηγεί στη λύση της υιοθεσίας, αλλά απειλεί να την αποξενώσει από τον άντρα της…
Εννοείται ότι αυτές οι τρεις ιστορίες με κάποιο τρόπο σχετίζονται μεταξύ τους. Πρόκειται άλλωστε για μια ταινία του Ροντρίγκο Γκαρσία (‘9 Ζωές’) με executive producer τον Αλεχάνδρο Γκονσάλες Ινιάριτου (’21 Γραμμάρια’). Και οι δύο έχουν με επιτυχία χρησιμοποιήσει αυτή τη συνταγή, όμως έχει αρχίσει πια να κουράζει και αυτή τη φορά προσπαθούν περισσότερο να εκβιάσουν τη συγκίνηση. Έχει πάντως εξαιρετικές ερμηνείες από ένα πρωτοκλασάτο καστ με Ανέτ Μπένινγκ, Ναόμι Γουότς, Σάμιουελ Τζάκσον…
Θοδωρής Τσιάτσικας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της