Έξυπνη ιδέα, ευχάριστη η εκτέλεση, χάνεται όμως η ευκαιρία για μια πραγματικά εύστοχη σάτιρα.
Ο Στιβ Τζόουνς (Ντέιβιντ Ντουκόβνι) μετακομίζει στο νέο του σπίτι μαζί με τη γυναίκα του Κέιτ (Ντεμί Μουρ) και τα δυο τους παιδιά, την Τζεν (Άμπερ Χερντ) και τον Μικ (Μπεν Χόλινγκσγουερθ). Φιλικοί και ελκυστικοί όλοι τους, κυκλοφορούν παντού έχοντας μαζί τους τα πιο γνωστά και καινούρια προϊόντα της αγοράς. Ενώ οι γείτονες προσπαθούν να τα πηγαίνουν καλά μαζί τους, κανείς δεν είναι προετοιμασμένος για την αλήθεια που κρύβεται πίσω από αυτή την “τέλεια” οικογένεια. Γιατί, στην πραγματικότητα, δεν πρόκειται για οικογένεια, αλλά για έμμισθους υπαλλήλους μιας εταιρείας προώθησης προϊόντων…
Ενδιαφέρουσα η αρχική ιδέα, και η ταινία λειτουργεί όσο κινείται στα πλαίσια της μαύρης κωμωδίας. Από ένα σημείο και μετά, όμως, τα σατιρικά βέλη δεν έχουν στόχο και η μετάβαση σε πιο συναισθηματικές και δραματικές καταστάσεις είναι αρκετά αμήχανη, προδίδοντας κάπως και το μέχρι τότε κεφάτο καστ. Λίγο θολή είναι και η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στη σάτιρα του καταναλωτισμού και το ανελέητο product placement…
Θοδωρής Τσιάτσικας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της