Η Δίγκα ζωγραφίζει γυμνά και δεν απεικονίζει πρόσωπα, καθώς παρατηρείται η πλήρης απουσία τους. Κύριο θέμα της είναι η ανθρώπινη φιγούρα σε μια κατάσταση κρίσης. Οι σκοτεινές μορφές της περιπλανιόνται σε αφιλόξενους τόπους και το μοναδικό στοιχείο που τις κάνει διακριτές είναι τα ψυγεία με το κόκκινο σήμα της coca-cola.
Εισάγει μέσα στο έργο τον ίδιο της τον εαυτό σαν κομμάτι της κριτικής. Πρόκειται για μια θριαμβική ενσωμάτωση της εικόνας της που απορρέει από τον έλεγχο της κατοπτρικής ταύτισης. Μέσα στις αυτοπροσωπογραφίες, διερευνά τον ίδιο της τον εαυτό.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κλεοπάτρα Δίγκα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο Σταμάτης Κραουνάκης φέρνει «Τ’ Αηδόνια Του Χειμώνα» στο Άλσος
Ο Ορέστης Ντάντος κυκλοφόρησε έναν δίσκο για όλα τα “μοναχοπαίδια” της ζωής
Στην κορυφή το κόσμου, εκεί να με πας: Η νέα παράσταση της Ειρήνης Φαναριώτη στο Θέατρο Αργώ
Πάρανταϊζ – Η αίθουσα κλιματίζεται: Η νέα παράσταση των Seven Sisters σε κείμενα Λένας Κιτσοπούλου στο Θέατρο 104
Jazz στο Μουσείο: Dimitri & Nestor Vassilakis στο Ίδρυμα Γουλανδρή
Φάντασμα στη Μηχανή: Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ανοίγει στο κοινό τους ιστορικούς του χώρους για μια ξεχωριστή δράση
Ο Σταύρος Ξαρχάκος συναντά ξανά την Ελεονώρα Ζουγανέλη και την Ηρώ Σαΐα για μία συναυλία στο Παλλάς
Η ultra-premium τεκίλα Cincoro έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά
Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου: Διαθέσιμες online οι βραβευμένες ταινίες της φετινής διοργάνωσης
Παραμονή Χριστουγέννων στο MEGA με την Άννα Βίσση