Η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά γλυπτών από χαρτί, τα οποία στη ουσία είναι αντίγραφα φακέλων αρχειοθέτησης σε μεγέθυνση. Τυπικά οι χειροποίητοι φάκελοι έχουν συγγενή σχέση με τον σειραϊσμό, τον μεταμινιμαλισμό και το ζωγραφικό στυλ του color painting. Καθένας από αυτούς, είναι το μοναδικό ομοίωμα ενός φακέλου ELBA, αντί όμως για χαρτί Μανίλας, ο Myles έχει τυπώσει κάθε χρώμα και σχέδιο με μεταξοτυπία για να δημιουργήσει αυτά τα αντίγραφα μεγάλης κλίμακας. Στην πραγματικότητα ο Myles καθιστά δημόσιο ένα ιδιωτικό σύστημα διαχωρισμού πληροφοριών.
Ο Myles παρουσιάζει επίσης τα δύο νέα έργα HOT SAND και BOTH AND, από την τρέχουσα σειρά έργων του με κείμενο σε φωσφορικό φόντο. Αρχικά παραπέμποντας σε πινακίδες με σημάνσεις οδηγιών, τα πρόσφατα έργα του Myles ερευνούν τη γλώσσα μέσω της επανάληψης και του λογοπαίγνιου.
Μια νέα σειρά από μεταξοτυπίες με τίτλο The Meaning of Return (Mirror) (2010) απεικονίζει μια διάταξη γλυπτικών αντικειμένων που παρατάσσονται κατά μήκος του πατώματος ενός δωματίου. Τα γλυπτά έχουν κατασκευαστεί άλλα από found objects και άλλα από στοιχεία δημιουργημένα με ακρίβεια.