‘Ενα παλαιό πληκτροφόρο, το cembalo ή harpsichord, ο προκάτοχος του πιάνου, επανήλθε τις τελευταίες δεκαετίες στο προσκήνιο ως ένα από τα πιο αγαπητά όργανα των συνθετών, όπως δηλαδή αντίστοιχα συνέβαινε και στο μπαρόκ και μία καλλιτέχνιδα με υψηλές μουσικές σπουδές και καλλιτεχνικές συνεργασίες αναδεικνύει τη δύναμη του σε δύο μοναδικές συναυλίες.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τo contrapunctus 4 από την Τέχνη της φούγκας του J. S.Bach, την φλογερή παρτίτα πάνω σε πασακάλια του Frescobaldi, το φρενήρες εμβατήριο των Σκυθών του Royer, το Hungarian Rock του Ligeti, το προγραμματικό με μινιμαλιστικές επιρροές έργο After Haendel’s Vesper του Gavin Bryars, το μουσικό θέατρο του Mauricio Kagel (Recitativarie fuer singende cembalistin), την σφυρίδα και την λιβελλούλα του Γιώργου Κουμεντάκη με την εκλεπτυσμένη λεπτότητά τους και το γεμάτο ζωντάνια Harpsichord Blue του Κωνσταντίνου Λυγνού.