Η έκθεση αποτελείται από γλυπτά που αιωρούνται σαν τρισδιάστατες σκέψεις ,κλεισμένα σε γυάλινες μπάλες, μνημεία ζώων, ανθρώπινα μανιτάρια ,χρυσά δισκοπότηρα και φυτρωμένα σπίτια που μοιάζουν μ’ απομεινάρια μιας εποποιίας που βγήκε στο γιουσουρούμ αλλά και με ανθισμένα ερείπια μιας νεκροπολιτείας.
Πολλά επιτοίχια έργα, ψηφιακοί πίνακες και φωτογραφίες , τυπωμένοι σε satin paper, διηγούνται την ίδια ιστορία, τη Σκευωρία των Δελφινιών:Η μεγάλη νομοτέλεια αποφασίζει να απαλλάξει τη Γη από την ανθρώπινη ύπαρξη , αλλά τα δελφίνια συλλαμβάνουν ένα πλάνο διάσωσης ,μια πλανητική έξοδο. Το ανθρώπινο είδος μεταβάλλεται σε ένα νομαδικό οργανισμό . Ακολουθούν τα στάδια της μύησης στην επιλεκτική μνήμη , το πάρτυ των αποχαιρετισμών , το μυστήριο της κοινωνίας του Μυστικού Δείπνου όπου άνθρωποι και ζώα αποκτούν κοινή συνείδηση.
Στο τέλος αποκαλύπτεται η σκευωρία των δελφινιών : δεν υπάρχει προορισμός στην βουβή μετακίνηση των πληθυσμών, μιας και η γη της επαγγελίας δεν βρέθηκε κι όλοι τώρα συμμετέχουν στη πορεία των διαλέκτων της ζωής κι επίσημα ακολουθούν την αέναη λιτανεία της Μεγάλης Παρασκευής.
Μετά την “Χειμερία Νάρκη” και το “Forever After”, η “Σκευωρία των Δελφινιών” κλείνει την τριλογία της Βενιέρη.