Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Hot or Not #146: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
8+1 χριστουγεννιάτικα πάρκα στην Αττική για τις πιο παραμυθένιες βόλτες με όλη την οικογένεια
Πού θα βρούμε τα πιο νόστιμα χριστουγεννιάτικα γλυκά για φέτος;
Τα καλύτερα πάρτι της πόλης για να γιορτάσεις τα Χριστούγεννα όπως πρέπει
Home Cinema: 5 ταινίες που αξίζει να δεις αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Family Weekend: 10+1 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 21-22 Δεκεμβρίου 2024
Free City: Χριστουγεννιάτικες συναυλίες, πάρτι, DJ Sets – Τι κάνουμε δωρεάν αυτό το ΣΚ (21-22/12)
Minimal look: Εμφανίσεις που μας δίνουν το απόλυτο inspo για τις γιορτές
1,2,3: Η Semeli Tagara αποχαιρετά το 2024 με νέο single και βίντεο κλιπ