Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Πρωτοσέλιδα: Τι διαβάζουμε στις εφημερίδες την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
Παλτό: Οι γήινοι τόνοι που είναι must για τον χειμώνα 2025
Μετρό: Πώς «χτίζεται» η σύνδεση Γουδή- Γαλάτσι (vid)
«Τι μπορεί να κάνει ένας πολίτης»: Ένα βιβλίο-οδηγός για τους ενεργούς πολίτες του αύριο
Η Westman Atelier κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα – Αποκλειστικά στο In Beauty Escape
Η Ολλανδική Ζωντανή Βιβλιοθήκη επιστρέφει στο Ίδρυμα Γουλανδρή – Άνθρωποι γίνονται «ανοιχτά βιβλία»
Θεόδωρος Τερζόπουλος – Ο σκηνοθέτης στο μεταίχμιο: Παρουσίαση βιβλίου στο Θέατρο Άττις
Ματαρόα στον ορίζοντα: Η νέα παράσταση μουσικού θεάτρου των Θοδωρή Αμπαζή και Νίκου Κυπουργού στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στο ΚΠΙΣΝ: Δραστηριότητες, συζητήσεις και προγράμματα για σχολεία