
Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης: όσα πρέπει να γνωρίζετε
Ποδηλατικός Τουρισμός στην Τουρκία
Αγάπη για τις γλώσσες: Οφέλη και πώς να το πας ένα βήμα παραπέρα
Hot or Not #155: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
O Θοδωρής Αθερίδης μας καλεί να αναζητήσουμε τον δικό μας «Λόγο ύπαρξης»
Πολύκαρπος Πολυκάρπου: Το Θέατρο Νέας Ιωνίας απόπνεε την αίσθηση του καινούργιου
(Early) Pancake Day: Δοκιμάσαμε τα πιο νόστιμα pancakes – και τα προτείνουμε
Life and Other Problems: Ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή, τον θάνατο και ό,τι ενδιάμεσο υπάρχει
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που θα δούμε αυτό το Σαββατοκύριακο στην TV