Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η πόλη ή πώς να κοιμηθείτε ήσυχα, του Παναγιώτη Γκιζώτη στο Θέατρο 104
Ερωτικό Μανιφέστο, του Ιωάννη Μακρόπουλου στο Θέατρο Φούρνος
Υπόστεγο: Νέο single της Νατάσσας Μποφίλιου από το Κάτι Καίγεται
Brown Hotels Greece: Διπλή υποψηφιότητα στα βραβεία World’s Best Awards 2025 του Travel + Leisure
Ελληνικός Κόσμος: Οι Απόκριες “πρωταγωνιστούν” στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Φεβρουαρίου
Η Εύη Μάζη και ο Δήμος Βουγιούκας στο Gustav
Ξεκινά το 28ο Παζάρι Βιβλίου στην πλατεία Κλαυθμώνος
Σήμερα το τελευταίο αντίο στην Καίτη Γκρέυ
Σταύρος Ζαλμάς: «Δεν υπάρχει εμφανίσιμος ηθοποιός που να μην έχει βιώσει κακοποίηση»
Οι Jeepers Creepers Band στο Half Note Jazz Club