
Monopoli Team
25.01.2011
A
A
Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΡΙΖΕΣ ΦΕΣΤ: Ένα διήμερο καλοκαιρινό γλέντι στην Τεχνόπολη
«Τέσσερις Ιταλοί στο Λονδίνο του 18ου αιώνα»: Κυριακή μεσημέρι στο Μέγαρο με ήχους από την ιταλική μουσική παράδοση
Οι Turnstile για πρώτη φορά στην Ελλάδα – Το καλοκαίρι στο Θέατρο Πέτρας
Flux Now – Stage One: Μία σκηνή, μία πλατφόρμα, ένα τριήμερο – γιορτή για τον σύγχρονο χορό
Μέγαρο: H Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων συμπράττει με τον καταξιωμένο βιολονίστα Noah Bendix-Balgley
Σεισμός 6,2 Ρίχτερ στην Τουρκία: Η στιγμή του σεισμού στον αέρα του CNN Türk
Release Athens: Ποιες προσφορές αξίζει να τσεκάρεις
The Acid Test, της Anya Reiss στο Θέατρο εν Αθήναις
Τελευταία Επιθυμία, των Αντώνη Αντωνόπουλου και Κέλλυς Παπαδοπούλου στα Τζάμια Κρύσταλλα
Ο Αργύρης Αγγέλου για το reunion του Παρά 5: «Θα είναι ένα ευχαριστώ για τον κόσμο»