
Monopoli Team
25.01.2011
A
A
Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο master του σαξοφώνου Jean Toussaint στο Half Note Jazz Club
Υπ. Δικαιοσύνης: Η απόφαση για τα ομόφυλα ζευγάρια και τους μόνους άντρες σχετικά με την απόκτηση παιδιών
Αυτοί είναι οι προορισμοί με τη μεγαλύτερη ζήτηση για το Πάσχα – Γιατί καταγράφεται πτώση;
Πνοή: Ο Βαγγέλης Ρήνας ζωγραφίζει τη μεταφυσική ενέργεια της γυναικείας φύσης στην Γκαλερί Σκουφά
Οι Ωραίες των Δίσκων: Η εικαστικός Ρούλη Μπούα αναβιώνει πρόσωπα και τοπία της ελληνικής ιστορίας στο Βρυσάκι
Μουσείο Πράδο: Σκάνδαλο με «χαμένο πίνακα» του Καραβάτζιο που τελικά αποδείχθηκε πλαστός
Ελληνικός Κόσμος: Πασχαλινό camp για παιδιά με παιχνίδια, κατασκευές και εκπαιδευτικές δράσεις
Ο Bhukhurah ανακοινώνει Spring Tour – Πρώτη στάση η Αθήνα
Όλα για την Εύα: Η ταινία με τις περισσότερες υποψηφιότητες στην ιστορία των Όσκαρ σε ειδική προβολή
Ο Μιχάλης και ο Παντελής Καλογεράκης στον Σταυρό του Νότου Plus – Με Φοίβο Δεληβοριά και Imiterasu