Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Γιάννης Λαμπρόπουλος
Dreams, Fame and the Savage: Έκθεση των Kalup Linzy και James Franco στην γκαλερί The Breeder
Περιμέναμε 10 χρόνια τον «Λυκάνθρωπο» – αλλά άξιζε τον κόπο
Όταν έκλαψε ο Νίτσε, σε σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση και Νίκου Χατζόπουλου στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Η Ποιητική της Ευαλωτότητας: Η εικαστικός Penny Siopis σε μια συζήτηση με την Κατερίνα Γρέγου στο ΕΜΣΤ
Η πόλη ή πώς να κοιμηθείτε ήσυχα, του Παναγιώτη Γκιζώτη στο Θέατρο 104
Ερωτικό Μανιφέστο, του Ιωάννη Μακρόπουλου στο Θέατρο Φούρνος
Υπόστεγο: Νέο single της Νατάσσας Μποφίλιου από το Κάτι Καίγεται
Brown Hotels Greece: Διπλή υποψηφιότητα στα βραβεία World’s Best Awards 2025 του Travel + Leisure
Ελληνικός Κόσμος: Οι Απόκριες “πρωταγωνιστούν” στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Φεβρουαρίου