Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Όταν το Σώμα Αφηγείται: Το Bodyterranean 2.0 στο Ωδείο Αθηνών
Σε επαναλειτουργία το 2025 η Συλλογή Frick στη Νέα Υόρκη
The Great Tuesday Club: Διακεκριμένοι bartenders από τα bar του Four Seasons για μια βραδιά στην Αθήνα
Μεγάλη Βρεταννία: Η ιστορική πορεία ενός ξεονοδοχείου-σύμβολου μέσα από μια νέα έκδοση
COSMOTE TV: Ανανεώνει τη συνεργασία με τα BBC Studios και φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το BBC Player
Ομάδα Νοσταλγία: Φεστιβάλ αφιερωμένο στον Έγκαρ Άλαν Πόε με παραστάσεις, μουσική και άλλες εκδηλώσεις
Ο Δημήτρης Μητσοτάκης και ο Σπύρος Γραμμένος στο Σταυρό του Νότου club
Σε αναστολή ο καθηγητής που μοίρασε τα ομοφοβικά φυλλάδια – «Δεν μετανιώνω», λέει ο ίδιος
Homo Empathycus – η εποχή των χρωμάτων: Μια συμπεριληπτική παράσταση της Hopeart στην Τεχνόπολη
Release Athens 2025: Οι Fontaines D.C. το καλοκαίρι στην Ελλάδα