Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Οι “17 Κλωστές” ανάμεσα στις 10 κορυφαίες τηλεοπτικές σειρές των διεθνών βραβείων “ΝΕΜ Awards 2024
Οι Cypress Hill στο Rockwave 2025
Ο Μιχαήλ Ταμπακάκης για τα ομοφοβικά σχόλια: “Μην το αφήνουμε να περνάει έτσι” (vid)
Ο Λεωνίδας Μπαλάφας στον Σταυρό του Νότου Club
This Is Not Hollywood: Η σειρά για το αληθινό έγκλημα που συγκλόνισε την Ιταλία, τώρα στο Disney+
Οι Calexico στο Gagarin 205
Από τη Γερμανία στη Θεσσαλονίκη: Επαναπατρίστηκε μαρμάρινη κεφαλή ρωμαϊκών χρόνων
Τα μαύρα ρούχα: Εννέα γυναίκες ερμηνεύουν για εκείνες που τις σκότωσαν γιατί ήταν γυναίκες
Αντιπαράθεση Δήμου Αθηναίων και ΥΠΠΟ για τη συντήρηση του σιντριβανιού Συντάγματος
Αστέρες του Χόλιγουντ στη μικρή οθόνη: 4 σειρές με all-star cast που πρέπει να δεις