Η παρουσίαση του ματιού δεσπόζει στο έργο του. Ο άνθρωπος είναι αυτός που κοιτάζει κι αυτός τον οποίο κοιτάνε (Oeil Mural, Oeil Prisme, Oeil d’or, Oeil qui écoute, Oeil de la terre κ.α είναι κάποια έργα του που έχουν ως θέμα τους το μάτι.) Σε άλλα πάλι το μάτι μεταμορφώνεται σε σφαίρα, σε ρόδα, σε βλάστηση, γίνεται μάτι της αίσθησης, της σάρκας ή της νυχτερινής αίσθησης. Η όραση είναι το κέντρο του σώματος και της επιθυμίας.
Ο Ανδρέου υπήρξε ένας από τους τελευταίους μεγάλους μοντερνιστές καλλιτέχνες. Από το 1947 κάνει χαρακτική παίρνοντας φύλλα ορειχάλκου οξυγονοκολλημένα. Στη συνέχεια δοκίμασε αυτό το υλικό στη γλυπτική για πρακτικούς λόγους και κατόπιν κατανόησε ότι είχε βρει έναν καινούργιο τρόπο πλαστικής δημιουργίας. Χαρακτική και γλυπτική στο έργο του εκκινούν από την ίδια βάση και το ίδιο υλικό.