Η Ρεγγίνα Αργυράκη αναφέρει μεταξύ άλλων :
“Η Δανάη αντιστρέφει την κλασσική τοπιογραφία, για να της αφαιρέσει την σήμανση που μας κληροδότησε ο Terner και οι συν αυτώ. Επειδή προσπαθεί να υποκαταστήσει τα στοιχεία της φύσης με περιοχές χρωματικής και τονικής αυτοτέλειας, που ανταγωνίζονται η μία την άλλη, ως συμπληρωματικά κομμάτια ενός μετα-τοπίου.”
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Δανάη Τεζαψίδου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο Bobby Broom συναντά τον Γιώργο Κοντραφούρη στο Half Note Jazz Club
Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Γιάννης Λαμπρόπουλος
Dreams, Fame and the Savage: Έκθεση των Kalup Linzy και James Franco στην γκαλερί The Breeder
Περιμέναμε 10 χρόνια τον «Λυκάνθρωπο» – αλλά άξιζε τον κόπο
Όταν έκλαψε ο Νίτσε, σε σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση και Νίκου Χατζόπουλου στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Η Ποιητική της Ευαλωτότητας: Η εικαστικός Penny Siopis σε μια συζήτηση με την Κατερίνα Γρέγου στο ΕΜΣΤ
Η πόλη ή πώς να κοιμηθείτε ήσυχα, του Παναγιώτη Γκιζώτη στο Θέατρο 104
Ερωτικό Μανιφέστο, του Ιωάννη Μακρόπουλου στο Θέατρο Φούρνος
Υπόστεγο: Νέο single της Νατάσσας Μποφίλιου από το Κάτι Καίγεται
Brown Hotels Greece: Διπλή υποψηφιότητα στα βραβεία World’s Best Awards 2025 του Travel + Leisure