Πρόκειται για μια παρουσίαση της ίδιας της ιστορίας και των άνθρωποι όλων των κοινωνικών τάξεων, που ακροβατούν στο γκρίζο τοπίο της μνήμης.
Φάκελοι, γράμματα, καρτ ποστάλ, γραμματόσημα, σφραγίδες του ταχυδρομείου, ιστορικές φωτογραφίες από δυτικούς τουρίστες κατά τα ταξίδια τους στην Κίνα, αλλά και φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από τους ίδιους τους Κινέζους, ήταν η αρχή για τη δημιουργία της έκθεσης.
Βασικό κομμάτι της παρουσίασης, αποτελούν οι οι δέκα μεγάλων διαστάσεων cart postal από hard board, ζωγραφισμένες και από τις δύο πλευρές. Το δυαδικό στοιχείο – του αποστολέα και του παραλήπτη – κυριαρχεί, μεταφέροντας μηνύματα για τον τρόπο που οι ίδιοι οι Κινέζοι έβλεπαν τον εαυτό τους, αλλά και τον τρόπο που οι «χειραφετημένοι» ξένοι έβλεπαν την Κίνα.
Στα μικρότερων διαστάσεων έργα, η εικαστική επέμβαση τηςδημιουργού έγινε πάνω σε πραγματικές φωτογραφίες που βρήκε κατά την έρευνά της σε αρχεία. Εργα μικτής τεχνικής (κολάζ, ακρυλικά κ.ά.), τα οποία σύμφωνα με τη ζωγράφο, μαζί με τα αυτόνομα «προσχέδια», «αιωρούνται μεταξύ ρεαλισμού και αφαίρεσης, με διάθεση αφήγησης και συμβολισμού, επιτρέποντας πολλαπλές οπτικές ερμηνείες από τον θεατή».
Σε αρκετά από τα έργα, απεικονίζονται γυναίκες. Νεαρά κορίτσια, νύφες, μητέρες ή πόρνες, που αποτελούν για τη δημιουργό «ένα είδος ιερών εικόνων», φόρο τιμής «στις ανώνυμες – όχι μόνο Κινέζες – γυναίκες». Χειράμαξες της Σαγκάη, Γυναίκες που ταξιδεύουν με αμαξάκια, Πλούσια κυρία, Νεαρός ταύρος και κινέζες καλλονές… συνυπάρχουν με τις παιδικές μορφές μπροστά στον πέτρινο ελέφαντα, με τα μικρά παιδιά, που μετωπικά δοσμένα κοιτούν με απορία τον κόσμο, ή με το σχεδόν γκρίζο έργο Δυτικές κυρίες φιλανθρωπικής οργάνωσης σε ορφανοτροφείο.
Η έκθεση, περιλαμβάνει και αυθεντικούς ταχυδρομικούς φακέλους. «Γράμματα που έφτασαν στους αποδέκτες τους, γράμματα που επιστράφηκαν με τη σημείωση ‘άγνωστος παραλήπτης’ και γράμματα που δεν διαβάστηκαν ποτέ».
Κατά τη διάρκεια παρουσίασης της, θα προβάλλονται σε οθόνη οι αυθεντικές φωτογραφίες από την έρευνα της Γ. Βόγκλη σε ιδιωτικά και δημόσια αρχεία.