Η ποίηση του Paul Eluard μελοποιημένη από το Μίκη Θεοδωράκη, σε μία σύνθεση αντιθέσεων. Ambient ηχητικά τοπία και αυτοσχεδιασμοί συνδιαλέγονται με το αυθεντικό κείμενο.
Ο λόγος του Eluard αντικατοπτρίζεται στην ανορθόδοξη χρήση των μουσικών οργάνων αλλά και στην ταυτόχρονη ηλεκτρονική επεξεργασία ήχου και εικόνας.
Στην βάση την ελευθερίας της έμπνευσης και της έκφρασης, επιδιώξαμε συνειδητά να δημιουργήσουμε νέες γέφυρες/ερεθίσματα στον ακροατή/θεατή του 21ου αιώνα.
Συντελεστές:
Φένια Παπαδόδημα – τραγούδι
Τάνια Γιαννούλη – πιάνο
Spyweirdos – electronics
Γιώργος Παλαμιώτης – processed fretless bass
Άρης Μιχαλόπουλος – visuals
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η Δήμητρα Πασπαλά μάς μιλά για το βιβλίο της «Αγριοτριανταφυλλιές»
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Πέμπτη 30 Ιανουαρίου
COSMOTE TV: Το «1923» με Χάρισον Φορντ – Έλεν Μίρεν και «Yellowjackets» επιστρέφουν τον Φεβρουάριο
Ένταση στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη – Ζητήθηκε η αναπαράσταση της απόπειρας βιασμού
Της Λυγερής το φόρεμα, της νύφης το φουστάνι: Ο παραδοσιακός γάμος μέσα από μια έκθεση αφηγηματικού κεντήματος στο Μουσείο «Αγγελική Χατζημιχάλη»
«Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»: Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ αποκλειστικά στο Άστορ
Σμαράγδα Καρύδη: «Γιατί να ανοίξει συζήτηση γύρω από τις αμβλώσεις;» (vid)
Οδύσσεια: Η παραστατική δύναμη του ομηρικού έπους εμπνέει τα έργα του Μάρκου Καμπάνη στην Πινακοθήκη Γκίκα
Onassis AiR: Ανοιχτό κάλεσμα σε καλλιτέχνες και επαγγελματίες για το πρόγραμμα υποτροφιών 2025-26
Ο Κώστας Τριανταφυλλίδης για δύο ακόμη παραστάσεις στο Θέατρο Άλσος