Η ποίηση του Paul Eluard μελοποιημένη από το Μίκη Θεοδωράκη, σε μία σύνθεση αντιθέσεων. Ambient ηχητικά τοπία και αυτοσχεδιασμοί συνδιαλέγονται με το αυθεντικό κείμενο.
Ο λόγος του Eluard αντικατοπτρίζεται στην ανορθόδοξη χρήση των μουσικών οργάνων αλλά και στην ταυτόχρονη ηλεκτρονική επεξεργασία ήχου και εικόνας.
Στην βάση την ελευθερίας της έμπνευσης και της έκφρασης, επιδιώξαμε συνειδητά να δημιουργήσουμε νέες γέφυρες/ερεθίσματα στον ακροατή/θεατή του 21ου αιώνα.
Συντελεστές:
Φένια Παπαδόδημα – τραγούδι
Τάνια Γιαννούλη – πιάνο
Spyweirdos – electronics
Γιώργος Παλαμιώτης – processed fretless bass
Άρης Μιχαλόπουλος – visuals
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το top 10 των Ελλήνων κριτικών κινηματογράφου για το 2024
Τι να επιλέξω στο γιορτινό τραπέζι: Κρασί, μπύρα, σαμπάνια ή κοκτέιλ;
Ο Λάκης Λαζόπουλος και ο Γιάννης Μπέζος θεωρούν πως είναι υποχρεωμένοι να γίνονται δυσάρεστοι
Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της
6+1 χριστουγεννιάτικα ποιήματα που αξίζει να διαβάσουμε
Blue Xmas: Τελικά αυτή η “μαγεία των γιορτών” είναι ίδια για όλους;
Babygirl: Στο πιο ερωτικό θρίλερ της χρονιάς η Halina Reijn εξερευνά τη γυναικεία σεξουαλικότητα
George Michael: Το pop είδωλο που άλλαξε για πάντα τα Χριστούγεννα