MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
13
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

«Ερωτογενείς ζώνες» στο θέατρο Δ. Ποταμίτης – Σημεία και… κέρατα

Ένας gay single με συγκάτοικο, ένας straight παντρεμένος και άπιστος, ένας by που κάνει σχέση με μια παντρεμένη, μια straight παντρεμένη και άπιστη και ολίγον έγκυος με καρπό από την παράνομη σχέση της και μια straight ανύπαντρη που κάνει σχέση με παντρεμένο και θέλει να τον νυμφευθεί επειγόντως…

author-image Γιώργος Σμυρνής

Αυτό- σε γενικές γραμμές- είναι το ερωτικό γαϊτανάκι των «Ερωτογενών ζωνών», του συγγραφέα Frank Vickery, την παράσταση που παρακολουθήσαμε στο θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης, σε σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Λιακόπουλου. Παρά τα όσα διαδίδονται περί του αντιθέτου, γυμνό αυτή η παράσταση δεν έχει!

Ο τίτλος «Ερωτογενείς ζώνες» είναι, ως ένα βαθμό, παραπλανητικός, δεδομένου ότι το έργο μιλάει πολύ για τις σεξουαλικές σχέσεις, αλλά  ελάχιστα για το σεξ. Ως θέμα, μοιάζει με τις κωμωδίες παλαιότερων εποχών, με απιστίες και ερωτικά μπερδέματα. Παίζεται σε τρία ταμπλό, με τους πρωταγωνιστές να βρίσκονται στην σκηνή όλοι μαζί ταυτόχρονα, άσχετα αν ζουν σε τρία διαφορετικά διαμερίσματα. Αυτό το εύρημα δίνει μια δυναμική στην παράσταση. Παράλληλα, ο ρόλος του gay, συνηθισμένος πλέον σε πολλές παραστάσεις, έρχεται να δώσει φωνή στη σεξουαλικότητα και τις ανάγκες των ομοφυλόφιλων.

Το έργο αυτό, που κινείται ανάμεσα στην κομεντί και το δράμα, περιγράφει κυρίως πληγωμένες οικογένειες και τραυματισμένες σχέσεις. Δεν δίνει, ωστόσο, κάτι πρωτότυπο και νέο στο θέμα. Ούτε το γράψιμο είναι τόσο αυθεντικό ή ιδιοφυές, που να σε καθηλώνει. Παράλληλα, η σκηνοθεσία δεν έχει προσφέρει πολλά πράγματα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, ωστόσο, της παράστασης, είναι πως δεν μπορεί να μεταδώσει το συναίσθημα του κειμένου. Στα πιο δραματικά σημεία σε πιάνουν τα γέλια και στα κωμικά μένεις απαθής. Σχετικά με τους ηθοποιούς, η όμορφη Γωγώ Ψαρρά έβαλε στην παράσταση μόνο την ομορφιά της, ενώ οι υπόλοιποι ηθοποιοί σχεδόν τίποτα!

Γιώργος Σμυρνής 

Περισσότερα από ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Σχετικά Θέματα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Θεατής: “Το τέλος του έρωτα” στο ΚΘΒΕ
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
80 λεπτά για να πάρουμε εκδίκηση για όλα τα γκέι φιλιά που δεν δώσαμε
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Bella Ciao#36: Ο ήχος της σιωπής που ξυπνάει μνήμες
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Reviews
Είδαμε το «Μπλε Υγρό»: Ο φόβος και η αλήθεια επί σκηνής
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Είδαμε: «Oops!», ένα χειροποίητο πολιτικό καμπαρέ
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
«Annie»: Ένα λαμπερό μιούζικαλ φωτίζει το Παλλάς με ζεστασιά και ελπίδα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Cow | Deer: Στο Εθνικό Θέατρο, τα ζώα σε καλούν ν’ ακούσεις την κραυγή τους
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Θεατής: «ΔΟΥΛΕΙΑ» του Max Wolf Friedlich στο Studio Μαυρομιχάλη