Η ζωγράφος αναφέρει για το έργο της:
“Η δουλειά που παρουσιάζω βασίζεται σε ανθρώπινες μορφές τις οποίες συγκέντρωσα από φωτογραφικά ντοκουμέντα της επικαιρότητας. Αυτές τοποθετούνται σε ένα γεωμετρικό χώρο δομημένο από την επανάληψη του κύκλου, ο οποίος βασίστηκε στο μοτίβο του φόντου από το έργο του Giotto «Η επικύρωση του κανόνα». Στις φιγούρες που επιλέγω δίνω το ρόλο του μαχόμενου.
Οδηγημένη από αυτή την διαδικασία, στα τελευταία έργα αποδομώ το μοτίβο του χώρου και η ανθρώπινη μορφή λαμβάνει την «λυτρωτική» της θέση, στο κέντρο ενός και μόνο κύκλου.”
Η ιστορικός τέχνης – μουσειολόγος Μαρίνα Κανακάκη επιμελήτρια της έκθεσης μεταξύ άλλων σημειώνει σχετικά:
‘’… Η Ελένη Γλύνη, της οποίας η δουλειά χαρακτηριζόταν ανέκαθεν από εύστοχες φορμαλιστικές παραδοξότητες και έξυπνες καλλιτεχνικές αντιθέσεις παρουσιάζει σήμερα ένα καινούργιο στοίχημα με μια νέα ανθρωπιστική διάσταση. Αυτό το βήμα ανανέωσης στη θεματολογία μιας βασικά πνευματικής ζωγράφου, την οδηγεί τώρα στην αναζήτηση της πολυτιμότητας του Giotto για να παρηγορήσει τους σύγχρονους συνανθρώπους της που υποφέρουν, χάνουν, πεθαίνουν… ’’
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- «Ανοιχτό Βιβλίο» με τον Γιάννη Σαρακατσάνη: Νέα εκπομπή αφιερωμένη στο βιβλίο κάνει πρεμιέρα στην ΕΡΤ3
- Αφιέρωμα στον Βασίλη Τσιτσάνη: Κώστας Μακεδόνας και Φωτεινή Βελεσιώτου μάς ταξίδεψαν σε «Ακρογιαλιές δειλινά»
- Ποινές και νέα μέτρα για αλκοόλ σε ανηλίκους – Επαναποινικοποίηση σε βαθμό πλημμελήμματος