MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
23
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Ανανεωμένη Mercedes-Benz E-Class

Αποστολή στην Φρανκφούρτη Λουκάς Παπαλάμπρος Βρεθήκαμε στην Φρανκφούρτη στα πλαίσια της διεθνής παρουσίασης της ανανεωμένης Mercedes E-Class και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις από τους νέους κινητήρες V6, V8 και την έκδοση E 200 NGT, οι οποίοι εκπλήσσουν με την αποδοτικότητα τους, την σημαντικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Monopoli Team

Παρατηρώντας την E-Class δύσκολα θα μπορέσει κάποιος να βρει τις αισθητικές αλλαγές που έχει υποστεί το μοντέλο, με την ανανέωση να αφορά επί το πλείστον τα μηχανικά μέρη. Το μόνο διαφορετικό που έχει το αμάξωμα είναι τα φώτα LED στον εμπρός προφυλακτήρα και εσωτερικά η νέα έγχρωμη οθόνη TFT στο ταμπλό με το σύστημα COMAND.

Τα κύρια σημεία που μπορεί να εστιάσει κάποιος και κάνουν φυσικά την διαφορά είναι οι κινητήρες, όπως διαπιστώσαμε κατά την σύντομη οδηγική δοκιμή στους δρόμους της γερμανικής πόλης. Ξεκινώντας από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, επιλέξαμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση από την επιβλητική Ε 500 BlueEFFICIENCY, ένα αυτοκίνητο που πλέον στην Ελλάδα σπάνια θα βλέπουμε στους δρόμους λόγω του κόστους και θα έρχεται από το τέλος του έτους μόνο έπειτα από παραγγελία. Μπαίνοντας στην καμπίνα, η άνεση και πολυτέλεια κυριαρχούν. Καθίσματα, τιμόνι, φώτα, χειρόφρενο και οτιδήποτε άλλο, λειτουργούν ηλεκτρονικά και αυτόματα κάνοντας οδηγό και συνοδηγό να αισθάνονται «βασιλιάδες». Τα επίπεδα ασφάλειας είναι στα υψηλότερα επίπεδα, κάτι που καταλαβαίνει ακόμα και με το κλείσιμο της πόρτας η οποία θαρρείς ότι σφραγίζει.

Στον αυτοκινητόδρομο κινείται με περίσσια άνεση, με τον V8 4,5 λίτρων των δύο τούρμπο και των 408 ίππων να κροταλίζει σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Με τα όρια ταχύτητας να είναι ελεύθερα σε ορισμένα σημεία του αυτοκινητόδρομου, δεν αφήσαμε την ευκαιρία να πάει χαμένη και προσπαθήσαμε να φθάσουμε τα 250 χλμ./ώρα όπου βρίσκεται ο ηλεκτρονικός κόφτης. Το καταφέραμε χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες, αν και υπήρχαν ορισμένοι Γερμανοί οι οποίοι πέρναγαν δίπλα μας με ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα, κάτι που μας άφησε με ανοικτό το στόμα. Εκεί όμως έχουν τις υποδομές, την οδηγική παιδεία και φυσικά αυτοκίνητα κατηγορίας supercar, αφού «λεφτά υπάρχουν»!

Η E-500 παρέμεινε ακλόνητη ακόμα και σε αυτές τις ταχύτητες, με το βελτιωμένο 7G-Tronic κιβώτιο να πραγματοποιεί άμεσα και με ακρίβεια τις αλλαγές.

Το εντυπωσιακότερο όλων όμως ήταν η κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου η οποία κυμαίνεται στα 8,9 λίτρα ανά χιλιόμετρο, αριθμός εκπληκτικός για τα κυβικά και τον όγκο του. Αρωγός σε αυτό είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων όπως μας είπαν οι άνθρωποι της Mercedes, το οποίο χάρη στις τροποποιήσεις που έχει δεχθεί, βοηθά σε ποσοστό 20% στη μείωση της κατανάλωσης. Την ίδια στιγμή οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι μόλις στα 209 γρ./χλμ, αποδεικνύοντας ότι η γερμανική μάρκα έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη φιλικότητα των κινητήρων προς το περιβάλλον, ακόμα και στα θηριώδη μοτέρ.

Μετά από μια στάση σε ένα χωριό στην περιφέρεια της Φρανκφούρτης για ένα καφέ και γεύμα – στο ίδιο χωριό όπου ο τότε καγκελάριος της Γερμανίας, Χέλμουτ Κολ, δεξίωνε τους πολιτικούς φίλους του – δοκιμάσαμε και την έκδοση Ε 350 BlueEFFICIENCY με τον V6 άμεσου ψεκασμού των 306 ίππων. Ο κινητήρας αυτός καταναλώνει 6,8-7,0 λίτρα στα 100 χλμ και έχει εκπομπές ρύπων 159-164 γρ./χλμ, αριθμοί ακόμα πιο εντυπωσιακοί, όντας ένα από τα πιο οικονομικά σε καύσιμο και φιλικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

Για την μείωση της κατανάλωσης, όλοι οι  κινητήρες διαθέτουν σύστημα Stop & Start, ξεκινώντας από την E 200 BlueEFFICIENCY και φθάνοντας στην Ε 500 αλλά και στους diesel. Επίσης, το αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic RONIC θα είναι στο βασικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις.

 

Στην παρουσίαση υπήρχε και η έκδοση Ε 200 ΝGT (natural Gas Technology), το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία που κινείται με  φυσικό αέριο, το οποίο σε συνδυασμό με το 1.800αρη κινητήρα compressor αποδίδει 163 ίππους και προσφέρει αυτονομία άνω των 1.100 χλμ. Η έκδοση αυτή δεν πρόκειται να έρθει στην Ελλάδα, καθώς δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο στη χώρα μας, όπως τόνισαν και τα στελέχη της γερμανικής μάρκας. Το κόστος κίνησης με φυσικό αέριο είναι κατά 50% χαμηλότερο συγκρινόμενο με την βενζίνη, με τις εκπομπές ρύπων να είναι επίσης κατά 20% μειωμένοι.

Να αναφέρουμε επίσης, ότι όπως μας πληροφόρησαν από την Mercedes, το 2012 θα παρουσιαστεί και το πρώτο πετρελαιοκίνητο υβριδικό μοντέλο, η E 300 BlueTec Hybrid με απόδοση 224 ίππων και 600 Nm ροπής.

Περισσότερα από Προορισμοί