Δεν είναι η πρώτη φορά που η Ρούλα Πατεράκη καταπιάνεται με τον σκηνικό μονόλογο, διαστέλλοντας με δύναμη μέσω της λογοτεχνίας τα όρια του θεατρικού. Μετά τα πρόσωπα του Ρίτσου, του Πάνου, της Γουλφ, του Δημητριάδη, του Μούζιλ, του Προυστ, στο μονόλογο αυτό η Πατεράκη συναντά ένα έλασσον πρόσωπο των Δαιμόνων του Ντοστογιέφσκι, τη μικρή Ματριόσα, την οποία ο Σταβρόγκιν ομολογεί ότι βίασε και ύστερα οδήγησε στην αυτοκτονία.
Στον Δαίμονα της Μαρίας Ευσταθιάδη η μυθιστορηματική αλήθεια ανατρέπεται: η Ματριόσα ζει και αφηγείται μέσα από τρεις φωνές τη δική της εκδοχή.
Συντελεστές:
Σκηνικά- Κοστούμια: Λιλή Κεντάκα
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Επιμέλεια κίνησης: Μπέτυ Δραμισιώτη
Βοηθός σκηνοθέτη: Τασία Σοφιανίδου
Συμπαραγωγή: Εταιρία Θεάτρου Συν Επί & Φεστιβάλ Αθηνών
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της