MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
01
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Test Drive στην Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170 hp

Un Italiana vera!H Giulietta σαν γνήσια Ιταλίδα, εκτός από πάθος, στιλ και κομψότητα, στην έκδοση με τους 170 ίππους διαθέτει και εκρηκτικό ταμπεραμέντο, προσφέροντας δυναμική οδική συμπεριφορά και επιδόσεις, που μόνο οι γνήσιοι «alfisti» γνωρίζουν!

Monopoli Team

Οι «alfisti» αποτελούν ένα σύνολο οδηγών που δεν αποχωρίζονται ποτέ τα Alfa Romeo τους. Αν τύχει να συνομιλήσετε ποτέ με κάποιον από αυτούς θα καταλάβετε από την πρώτη στιγμή ότι είναι καθαρόαιμος, λατρεύει να οδηγεί την «ιταλίδα» του, μιλά με θαυμασμό γι αυτή, έστω και να μερικές φορές του προκαλεί διάφορα προβλήματα…και ο νοών νοείτω! Γιατί τα παλιά Alfa Romeo, είχαν μια αρχοντιά, μια σπορτίφ συμπεριφορά, μια νευρικότητα και μια αίσθηση που σε ελάχιστα μοντέλα τότε, μπορούσες να διακρίνεις. Τα τελευταία χρόνια πολλά άλλαξαν, οι εταιρείες και μαζί και η Alfa Romeo προχώρησαν ή αν θέλετε αναγκάστηκαν να προβούν σε αλλαγές που αλλοίωσαν αυτές τις αισθήσεις, προς χάρη της μείωσης κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων.


Η νέα
Giulietta από την πρώτη στιγμή της ανακοίνωσης της, έκανε και πάλι τις καρδιές των «alfisti» να σκιρτήσουν και πάλι. Αυτό και μόνο μπορούσε να κάνει το αυτοκίνητο επιτυχημένο και οι άνθρωποι της ιταλικής μάρκας το ήξεραν. Δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο συνώνυμο της φινέτσας, όπως ακριβώς το μοντέλο που μεσουρανούσε από το 1955 έως το 1970. Απαλές και λείες γραμμές, έντονες καμπύλες και λεπτομέρειες που σε κάθε κομμάτι του αμαξώματος κάνουν τη διαφορά. Στην καμπίνα, το ρετρό στιλ με τις σπορ γραμμές συνδυάζονται ιδανικά.

Τα στρογγυλά όργανα στο κεντρικό πίνακα και η μεταλλική επένδυση στο ταμπλό που ουσιαστικά χωρίζει την κεντρική κονσόλα, παραπέμπουν στο παρελθόν, με το αλουμινένιο επιλογέα ταχυτήτων, τα πεντάλ και το τιμόνι να έχουν σπορτίφ καταβολές. Οι πέντε οριζόντιοι διακόπτες στο κέντρο της κονσόλας και οι τρεις στρογγυλοί του κλιματισμού, ενισχύουν την εικόνα αλλά και την εργονομία της καμπίνας. Η ποιότητα των υλικών είναι αρκετά καλή, όπως και η συναρμογή, με την πρακτικότητα να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Σε ότι αφορά τους χώρους, οι εμπρός επιβάτες δεν πρόκειται να παραπονεθούν έχοντας όλες τις ευκολίες, ωστόσο οι πίσω θα νιώσουν λίγο στενάχωρα, λόγω του περιορισμένου ύψους της οροφής και του χώρου για τα πόδια, ειδικά μετά από ένα πολύωρο ταξίδι. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη, με τα 350 λίτρα και το μεγάλο άνοιγμα του, είναι επαρκής για τις ανάγκες μιας τετραμελής παρέας.

Ένα από τα μεγάλα ατού της Giulietta είναι και ο εξοπλισμός, αφού από την βασική έκδοση είναι αρκετά πλούσιος. Επιπλέον, οι πλουσιότερες εκδόσεις όπως η  Distinctive που είχαμε στη διάθεση μας, κοστίζει 1.300 ευρώ παραπάνω και περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 17΄΄, προβολείς ομίχλης, κάθισμα οδηγού με οσφυϊκή υποστήριξη, πιο σύγχρονο ράδιοcd με χειριστήρια στο τιμόνι, διζωνικό κλιματισμό, αεραγωγούς για τον κλιματισμό και στα πίσω καθίσματα και πολλά ακόμα.

Η Giulietta των 170 ίππων είναι το αυτοκίνητο, που επιθυμούσαν να ξαναδούν και πάλι οι «alfisti». Σε αντίθεση με την έκδοση των 120 ίππων, η συγκεκριμένη έχει την δύναμη και την σπιρτάδα να δώσει και πάλι πίσω την χαμένη αίγλη των γνήσιων Alfa Romeo. Παρουσιάζει κάποια υστέρηση κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., ωστόσο από κει και πάνω δείχνει τη δύναμη και την ορμή του, ειδικά αν επιλέξατε τη λειτουργία D στο σύστημα «DNA». Οι επιδόσεις και οι ρεπρίζ συγκρίνονται μόνο με αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού, με το 6αρι κιβώτιο – παρότι επιθυμούσαμε λίγο πιο σφιχτή κλιμάκωση – να βοηθά σημαντικά τον οδηγό στις γρήγορες αλλαγές. Ο 1,4 TB κινητήρας προσφέρει εκτός από επιδόσεις και οικονομική κατανάλωση με την μέση να κυμαίνεται στα 8,8 λίτρα όπως διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής.

Επίσης, συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop, ενώ στον βασικό εξοπλισμό είναι και το σύστημα DNA, με τις τρεις επιλογές λειτουργίας (D, N και AW), παρεμβαίνοντας στην απόκριση του γκαζιού, στην ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού, στο σύστημα ευστάθειας, στο κιβώτιο και στην χαρτογράφηση του κινητήρα.


Στο δρόμο, η
Giulietta 1.4 Multiair των 170 ίππων επαναφέρει και πάλι της αξίες της φίρμας. Ανωτέρου επιπέδου σταθερότητα, υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, σίγουρο πάτημα και σπορτίφ οδηγική αίσθηση. Στην εθνική οδό μαζεύει τα χιλιόμετρα γρήγορα και άνετα, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι ανύπαρκτοι, ωστόσο προσοχή στις λακκούβες γιατί η σφιχτή ανάρτηση σε συνδυασμό με τα μεγάλα σε διαστάσεις ελαστικά, προκαλούν ξερές αντιδράσεις. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές στρίβει με αρκετά μεγαλύτερη ταχύτητα απ΄ ότι νομίζεις αρχικά, με το ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2, να εξασφαλίζει την απαιτούμενη πρόσφυση και να περιορίζει την υποστροφή. Αν έχεις τώρα σκοπό να κινηθείς οριακά, δεν έχει παρά να πιέσεις το κουμπί στην ένδειξη Dynamic και να απολαύσεις τη διαδρομή, με το τιμόνι απλά να ακολουθεί τις εντολές σου.

Η Giulietta των 170 ίππων είναι μια γνήσια ιταλίδα, όπως αναφέρουμε και στον τίτλο. Είναι η πρώτη Alfa Romeo των τελευταίων ετών που επαναφέρει και πάλι τα ιδανικά και τις αξίες των παλιών μοντέλων της φίρμας, όντας απολαυστική στο δρόμο. Είναι ένα από τα πιο όμορφα και ολοκληρωμένα μικρομεσαία αυτοκίνητα διαθέτοντας εκτός όλων των παραπάνω και κορυφαία ασφάλεια. Επίσης και η τιμή των 22.650 ευρώ είναι άκρως δελεαστική για τον χαρακτήρα της και όλα όσα προσφέρει.

Επιδόσεις-Τιμή

0-100 χλμ./ώρα: 7,8΄

Τελική ταχύτητα: 218 χλμ./ώρα

Κατανάλωση (δοκιμής): 8,8 λτ/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 134 γρ./χλμ.

Τιμή: από 22.650 / 21.690 ευρώ*

Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής: 23.950 / 22.990 ευρώ*

* Βασική τιμή με απόσυρση

Εγγυήσεις

Μηχανικά μέρη: 3 χρόνια

Χρώμα: 3 χρόνια

Σκουριά: 8 χρόνια

Οδική βοήθεια: 1 χρόνος

HIGHLIGHTS

Μας άρεσε: Εξωτερική εμφάνιση, εικόνα καμπίνας, επιδόσεις, οδηγική συμπεριφορά και αίσθηση

Δεν μας άρεσε: Υστέρηση κινητήρα στις χαμηλές στροφές, χώροι για τους πίσω επιβάτες

Κείμενο: Λουκάς Παπαλάμπρος

Φωτό: Γιώργος Παππάς

Περισσότερα από Προορισμοί