U2: Πραγματοποίησαν την πιο εμπορική περιοδεία όλων των εποχών!
Ο κύκλο συναυλιών της 360 Tour των U2 ολοκληρώθηκε το Σάββατο 30 Ιουλίου, γνωρίζοντας την μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία όλων των εποχών!
![](https://www.monopoli.gr/wp-content/uploads/2011/08/k2_items_cache_447970701e4053553288dfaf1a8bcbc3_XL.jpg)
Οι U2 ολοκλήρωσαν την περιοδεία τους με συνολικές εισπράξεις που έφτασαν τα 736,137,144 εκατομμύρια δολάρια από τα εισιτήρια 7,26 εκατομμυρίων θεατών σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με το Billboard. Το συγκρότημα είχε καταφέρει ήδη από τον περασμένο Απρίλιο να ξεπεράσει το ρεκόρ εισπράξεων των Rolling Stones με 558 εκατομμύρια δολάρια, που κρατούσε από την “Forty Licks Tour”.
Η διετής περιοδεία της Ιρλανδικής μπάντας ολοκληρώθηκεμε μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο Magnetic Hill Music Festival του Καναδά, όπου το συγκρότημα γνώρισε την αποθέωση.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
H Elit Vodka “καλύτερη vodka της χρονιάς” στα BTI Awards
Μάρθα Γκράχαμ και Ελληνικοί Μύθοι – Κλυταιμνήστρα: Μυθικά γυναικεία πρόσωπα ζωντανεύουν στο Θέατρο ΕΛΕΡ μέσω του χορού
Πέτρος Φιλιππίδης: Διεκόπη η δίκη του στο Εφετείο
Οι περιπέτειες του Τομ Σόγιερ: Τις Απόκριες μεταμορφωνόμαστε σε πειρατές στην Παιδική Σκηνή του Θεάτρου Άλφα
Έφυγε από τη ζωή ο Θόδωρος Αδαμόπουλος – Το “αντίο” της Ταινιοθήκης
Μία είναι η αγάπη μας: Ομαδική εικαστική έκθεση στο Ίδρυμα Τσιχριτζή
To «Σπιρτόκουτο: The Musical» κυκλοφορεί σε βινύλιο
“Γυναικοκτονία Είναι”: Πανελλήνια εκστρατεία της XEN κατά των γυναικοκτονιών
Η Μελίνα Παξινού συναντά τον Ross Daly στο Half Note
“Κάνε μου λιγάκι squiz”: Η Heinz γιορτάζει την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου με ένα συλλεκτικό παιχνίδι