Παίρνοντας τους δρόμους, η Ματίλντα έχει 24 ώρες για να διορθώσει ή να καταστρέψει τα πάντα. Εξαρτάται από την οπτική γωνία που το βλέπει κανείς. Παγιδευμένη σε μία 5ετή φυλάκιση, για ένα έγκλημα που δεν έχει διαπράξει κι έχοντας περάσει ήδη δύο χρόνια στη φυλακή, η Ματίλντα δεν έχει σκοπό να περάσει άλλο χρόνο από τη ζωή της εκεί μέσα. Με αφορμή το θάνατο μητέρας της, παίρνει μία μέρα άδεια. Έχει πολλά να κάνει και πολύ λίγο χρόνο. Οργανώνει τους «στόχους» της έναν-έναν: συναντά τον αδερφό της, θάβει τη μητέρα της και εισπράττει ένα χρέος από τον εραστή της. Ο τελευταίος της προορισμός; Ένα φορτηγό-πλοίο και το απέραντο γαλάζιο, η ελευθερία της. Αλλά έχει να αντιμετωπίσει την μητρότητα, που φαίνεται να είναι δεύτερη σκέψη στην ξέφρενη πορεία της προς την ελευθερία. Ο πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης Bogdan George Apreti, σκόπιμα μας οδηγεί προς αυτή την κατεύθυνση, άλλα όπως θα δείξει η Ματίλντα είχε ένα άλλο σχέδιο από την αρχή…
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- COSMOTE TV: Το «1923» με Χάρισον Φορντ – Έλεν Μίρεν και «Yellowjackets» επιστρέφουν τον Φεβρουάριο
- Ένταση στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη – Ζητήθηκε η αναπαράσταση της απόπειρας βιασμού
- Της Λυγερής το φόρεμα, της νύφης το φουστάνι: Ο παραδοσιακός γάμος μέσα από μια έκθεση αφηγηματικού κεντήματος στο Μουσείο «Αγγελική Χατζημιχάλη»