Crazy, Stupid, Love
Αρκετά διασκεδαστική και με καλό καστ, αυτή η κομεντί χάνει την ευκαιρία για μια πιο απολαυστικά αιχμηρή ματιά στις σχέσεις.
Λίγο μετά τα σαράντα του, ο κουμπωμένος και καθώς πρέπει Καλ Γουίβερ (Στηβ Καρέλ) έχει μια καλή δουλειά, ένα ωραίο σπίτι, καταπληκτικά παιδιά και είναι παντρεμένος με την παιδική του αγάπη. Όταν όμως μαθαίνει ότι η σύζυγός του, Έμιλι (Τζουλιάν Μουρ), όχι μόνο τον απάτησε αλλά θέλει και διαζύγιο, η «τέλεια» ζωή του καταρρέει. Ο καημένος ο Καλ που έχει δεκαετίες ολόκληρες να φλερτάρει και να βγει ραντεβού, πρέπει να ξαναμπεί στο παιχνίδι. Αλλά, δεν τα καταφέρνει και με ιδιαίτερη επιτυχία… καθώς καταφέρνει να ξεχωρίσει μεν, ως η επιτομή του άκομψου και χοντροκομμένου φλερτ δε. Χωρισμένος πια, ο Καλ περνάει τα βράδια του στο τοπικό μπαρ όπου θα γνωρίσει τον τριαντάρη γόη, Τζέικομπ Πάλμερ (Ράιαν Γκόσλινγκ). Ο καινούργιος του φίλος αποφασίζει να τον καθοδηγήσει, ώστε να τον βοηθήσει να ξεπεράσει τη γυναίκα του και να αρχίσει να ξαναζεί τη ζωή του. Πως το καταφέρνει; Ανοίγοντάς του, τα μάτια στις διάφορες επιλογές που απλώνονται μπροστά του: φλερτ, “σοβαρά” αντρικά ποτά και στυλ που δεν του εξασφαλίζουν τα ρούχα από το Supercuts ή το Gap. Στην αναζήτηση του έρωτα όμως – και μάλιστα στα πιο απίθανα και λάθος μέρη – δεν έχουν βγει μόνο ο Καλ και η Έμιλι, αλλά και ο 13χρονος γιος τους, Ρόμπι, ο οποίος είναι τρελά ερωτευμένος με την 17χρονη μπέιμπι-σίτερ του, την Τζέσικα, η οποία όμως κάνει τα γλυκά μάτια στον Καλ. Ο Καλ όμως, παρά τις αλλαγές που με πολύ κόπο κατάφερε να κάνει στην εξωτερική του εμφάνιση, δυσκολεύεται να αλλάξει τα συναισθήματά του…
Έχει κάποιες απολαυστικές στιγμές, όταν βγάζει κάποιες κωμικές σπίθες σε διαλόγους και καταστάσεις ή όταν περνάει κάποιες πετυχημένες παρατηρήσεις για την ανδρική ψυχοσύνθεση. Το καστ είναι δυνατό αν και όχι απόλυτα ομοιογενές: Ο Στηβ Καρέλ παίζει στο γήπεδό του, η Τζουλιάν Μουρ είναι ένα πιο ‘σοβαρό’ αντίβαρο, ο Ράιαν Γκόσλινγκ είναι κωμική αποκάλυψη ως γόης στα όρια της παρωδίας… Όμως οι Γκλεν Φικάρα και Τζον Ρέκα (που είχαν κάνει το «I Love You Philip Morris» και είχαν γράψει το «Bad Santa») εδώ παραχωρούν τα σεναριακά καθήκοντα και υποχωρούν στο τέλος σε ένα βεβιασμένο κλείσιμο των παράλληλων ιστοριών και στις γλυκανάλατες επιταγές της ρομαντικής κομεντί.
Θοδωρής Τσιάτσικας