Πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο με κεντρικό πυρήνα τις ανθρώπινες σχέσεις, την αγάπη και την απώλεια. Πρωταγωνιστές της ιστορίας ο Μπεν και η Κατ. Αγαπημένο ζευγάρι εναντίον του “κόσμου όλου”. Κατέληξαν όμως χωριστά και ο ένας εναντίον του άλλου. Η Κατ δεν αναγνωρίζει πλέον τον άντρα που ερωτεύτηκε και τώρα προσπαθεί να προχωρήσει, βάζοντας ένα καινούριο πρόσωπο στη ζωή της. Μένει όμως μία “τελευταία εκκρεμότητα”, πρέπει να επιστρέψει στο πρώην σπίτι της για να πάρει τα πράγματα της. Ο Μπεν είχε υποσχεθεί ότι θα λείπει αλλά ήταν αδύνατον. Παρακολουθώντας την Κατ να μαζεύει τα πράγματα της, η καρδιά του χτυπάει έντονα, νιώθει να ξεκολλάει ολοκληρωτικά από το σώμα του. Η Τία, αγαπημένη φίλη της Κατ βρίσκεται και εκείνη στο σπίτι για να τη βοηθήσει. Ωστόσο, ο Μπεν διαπιστώνει την Τία να κάνει “πάρτι” πάνω από το πτώμα της σχέσης του. Έπειτα, εμφανίζεται ο Τζός, το νέο αγόρι της Κατ επισπεύδοντας την διαδικασία της μετακόμισης . Ευγενικός και πολιτισμένος διεκδικεί ο,τι θέλει ο Μπεν.
Ο Paul Sellar δημιουργεί ένα έργο-σταθμό στην ψυχολογία του έρωτα, των διαλυμένων υποσχέσεων και του μικρού θανάτου που είναι ο χωρισμός. Ένα έργο με ένταση, βιτριολικό χιούμορ και ευφυείς διαλόγους ανθρώπων της «πόλης», «ζαλισμένων» απ’ τη «ζωή» όσο και απ’ τον ίδιο τον έρωτα. Εβδομήντα πέντε λεπτά σε ένα απίστευτο roller-coaster έντονων συναισθημάτων, βλεμμάτων και κινήσεων, σε ένα έργο που εξελίσσεται στο εσωτερικό ενός σπιτιού σε «πραγματικό» χρόνο.
Το Worlds End πρωτοπαρουσιάστηκε στο Pleasance Theatre του Εδιμβούργου το 2007 και στη συνέχεια στο Trafalgar Studios, West End, του Λονδίνου το 2008. Έκτοτε έχει παρουσιαστεί στο Toronto Theatre Festival (Τορόντο) και στο Bakehouse Theatre (Αδελαΐδα).
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα
Πολ Σέλλαρ
Ο Paul Sellar σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Πανεπιστημίου του Μπρίστολ. Είναι συγγραφέας των έργων The Bedsit, The Dead Move Fast, 2Graves και The Man Who Fell Out Of Bed κ.α. Έχει γράψει επίσης ένα πρωτότυπο σενάριο για τη Warp X films, ένα θεατρικό έργο για το Ραδιόφωνο του BBC και μια συλλογή ποιημάτων.