
A
A
Η Σία Κοσκινά ερμηνεύει τα σημαντικότερα κομμάτια της τραγουδίστριας της Νίκης: Το πρωί με ξυπνάς με φιλιά , Παιδιά της Ελλάδος, Κλαις, Πόσο λυπάμαι, Θα καθόμουνα πλάι σου, Ο άνθρωπός μου, Μας χωρίζει ο πόλεμος και άλλα.
Μια μουσική παράσταση με τη συμμετοχή του μουσικού σχήματoς Aria, όπου
περισσεύουν, ο σαρκασμός, η τρυφερότητα και η γοητεία…
Συμμετέχει ο Χάρης Μακρής
Σεναριακή δομή, σκηνοθετική και σκηνογραφική επιμέλεια: Μιχάλης Κουμπιός
Μουσική επιμέλεια-ενορχηστρώσεις: Απόλλων Κουσκουμβεκάκης
ARIA Quartet:
Μαρία Σπυράτου, μαντολίνο, Ντορίν Λασκαρίδου, μαντολίνο, Άγγελος Γαβριήλ, κιθάρα, Μαρί Χασάπη, κόντραμπάσο
Ημέρες και ώρες: 27, 28, 29 Οκτωβρίου στις 21.00, 30 Οκτωβρίου στις 19.30
Γενική Είσοδος: 15 EURO
Φοιτητικό: 10 EURO
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»
- Yes I Can: Ο Νικόλας Κονταξής μετατρέπει το Παναθηναϊκό Στάδιο σε έναν ζωντανό καμβά σύγχρονης τέχνης
- Όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη σκοτώνει τον Φάουστ: Μια lecture performance των Theo Dirix και Elke Robersscheuten στο Τρένο στο Ρουφ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»
Yes I Can: Ο Νικόλας Κονταξής μετατρέπει το Παναθηναϊκό Στάδιο σε έναν ζωντανό καμβά σύγχρονης τέχνης
Όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη σκοτώνει τον Φάουστ: Μια lecture performance των Theo Dirix και Elke Robersscheuten στο Τρένο στο Ρουφ
Το “Μουφάσα: Ο Βασιλιάς των Λιονταριών” έρχεται στο Disney+
Ήταν η κακιά η (X)ώρα: Μια παράσταση θεάτρου ντοκιμαντέρ για τα Τέμπη στο Θέατρο 104
Chrome Hearts: Tamta x Saske ενώνουν δυνάμεις για το πρώτο ανατρεπτικό single του “The Heroine”
Για μια ζωή, των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα στο Θέατρο Κολοσσαίον
27o ΦΝΘ: Στο «Bugboy» του Λουκά Παλαιοκρασά το φετινό Onassis Film Award
Ο Σπύρος Γραμμένος στον Σταυρό του Νότου Club
Ο πεθαμένος και η ανάσταση: Η νέα όπερα του Ν. Τζώρτζη πάνω στο πεζογράφημα του Ν. Γ. Πεντζίκη στην Λυρική