MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
01
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Οδηγούμε το Opel Astra GTC στη Μαγιόρκα

Το κορυφαίο μοντέλο της Opel, από άποψη σπορτίφ εμφάνισης – τουλάχιστον μέχρι το επόμενο – αποτελεί το νέο Astra GTC. Το νέο τρίθυρο μοντέλο, χάρη στην coupe εμφάνιση και τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά, τους δυνατούς κινητήρες και τη μοντέρνα καμπίνα, είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ, όπως διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης στη Μαγιόρκα.

Monopoli Team

Φθάνοντας στην πρωτεύουσα του νησιού των Βαλεαρίδων, την Πάλμα ντε Μαγιόρκα, τα Astra GTC, μας περίμεναν σε παράταξη για την πρώτη οδηγική εμπειρία. Το γερμανικό μοντέλο, από την πρώτη κιόλας ματιά σε κερδίζει με την εμφάνιση του, χάρη στον επιθετικό και δυναμικό χαρακτήρα του. Παρότι, βασίζεται στο πεντάθυρο Astra, το προφίλ του φαντάζει εντελώς διαφορετικό, με την μυώδη πίσω όψη του αμαξώματος και τα έντονα νεύρα στο πλάι, να δίνουν την αίσθηση coupe αυτοκινήτου. Ανοίγοντας το πορτμπαγκάζ για να τοποθετήσουμε τις βαλίτσες μας, η χωρητικότητα κέντρισε αμέσως το ενδιαφέρον μας. Διαθέτει το μεγαλύτερο χώρο στην κατηγορία με 380 λίτρα, τα οποία φθάνουν ακόμα και τα 1.165 με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Οι βαριές πόρτες οδηγού και συνοδηγού θαρρείς και σφραγίζουν κατά το κλείσιμο, με τα σπορ καθίσματα να αγκαλιάζουν το σώμα και το τιμόνι να ρυθμίζεται προς κάθε κατεύθυνση, προς όφελος της άνεσης και αίσθησης. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, με τη διχρωμία στο ταμπλό να τονίζει τη νεανική ατμόσφαιρα. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, οι θήκες για αντικείμενα έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, με την κεντρική κονσόλα να θυμίζει περισσότερο cock-pit αεροπλάνου με τα δεκάδες κουμπιά και να απαιτεί μικρό διάστημα προσαρμογής. Στο πίσω κάθισμα, δύο ενήλικοι θα βολευτούν άνετα, έχοντας αρκετό χώρο, τόσο για τα κεφάλια, όσο και για πόδια τους.

Για την βέλτιστη οδική συμπεριφορά, οι μηχανικοί της Opel χαμήλωσαν το GTC κατά 15 χλστ. σε σχέση με το πεντάθυρο, αυξάνοντας παράλληλα και τα μετατρόχια, ενώ έκαναν και άλλες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, αυξάνοντας και τα επίπεδα πρόσφυσης. Παράλληλα, ενσωμάτωσαν το σύστημα FlexRide, αλλάζοντας μέσω κουμπιών στην κεντρική κονσόλα, την οδηγική αίσθηση, την απόκριση του τιμονιού και τη ρύθμιση της ανάρτησης.  Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το “Standard Mode” για ισορροπημένες επιδόσεις, το “Tour Mode” για μεγαλύτερη άνεση ή το “Sport” για πιο σπορ αίσθηση.

Το Astra GTC θα είναι διαθέσιμο από τον ερχόμενο Ιανουάριο με τρεις βενζινοκινητήρες (1,4 Turbo με 120 ίππους, 1,4 Τurbo με 140 ίππους και ένα 1,6 Turbo με 180 ίππους), ένα καινούριο turbodiesel 1,7 CDTI με 110 και 130 ίππους και τον αναβαθμισμένο 2.0 CDTI με 165 ίππους. Όλοι συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, με το αυτόματο 6αρι να είναι διαθέσιμο μόνο με τον 1,4Τ και τον δίλιτρο diesel. Στον εξοπλισμό του μοντέλου, περιλαμβάνονται και προηγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως η 2η γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye, το “Traffic Sign Recognition” ανιχνεύοντας ακόμα περισσότερα σήματα και πινακίδες, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, η νέα γενιά Bi-Xenon που ενεργοποιεί αυτόματα τη μεγάλη σκάλα στα φώτα και προσαρμόζει ανάλογα τη μεσαία σκάλα, όπως και το FDI που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στη Μαγιόρκα, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση με τους 180 ίππους, αφού δεν ήταν διαθέσιμες αυτές των 120 και 140 ίππων, οι οποίες έχουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην Ελλάδα. Στο δρόμο, φαίνεται από τη πρώτη στιγμή η δυναμική συμπεριφορά, τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης αλλά και το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης. Λόγω του υψηλού βάρους, οι 180 ίπποι του μοτέρ φαντάζουν λιγότεροι, ωστόσο έχει δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να κινείται ακόμα και με μια σχέση πάνω στο κιβώτιο. Το δίλιτρο turbo diesel από την άλλη, έχει καλύτερα χαρακτηριστικά, αφού εκτός από ισχυρότερο είναι και πολύ πιο οικονομικό, ακόμα και υπό πίεση, με την κατανάλωση να είναι κάτω από 5 λτ./100 χλμ και την αυτονομία να αγγίζει τα 1.100 χιλιόμετρα!!

Η βασική έκδοση 1,4T 120PS με σύστημα start/stop θα κοστίζει 18.400 ευρώ στην έκδοση Edition και 20.500 ευρώ στην έκδοση Sport, με την έκδοση των 140 ίππων να ξεκινά από 18.900 ευρώ. Αντίστοιχα, το δίλιτρο πετρελαιοκίνητο ξεκινά από 25.150 ευρώ.

Λουκάς Παπαλάμπρος

Περισσότερα από Προορισμοί