MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοινωνικό

Μηχανή Μπέκετ ή στα βήματα του Κραπ

Το θέατρο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ παρουσιάζει από τις 23 Νοεμβρίου δύο θεατρικά κείμενα του Μπέκετ με το γενικό τίτλο Μηχανή Μπέκετ ή στα βήματα του Κραπ σε σκηνοθεσία Νίκου Καμτσή.

Monopoli Team

Πρόκειται ουσιαστικά για τη γνωστή «Τελευαταία Μαγνητοταινία του Κραπ» (Krapp’s last tape) σε μετάφραση Σεραφείμ Βελέντζα και τα «Βήματα» (Footfalls) ένα πλήρες μονόπρακτο σε μετάφραση Νίκου Καμτσή, τα οποία είναι συνυφασμένα με την τραγωδία της μνήμης.

Στην Τελευαταία Μαγνητοταινία του Κραπ ο ήρωας βρίσκεται σε ένα διαρκή πόλεμο με το χρόνο, τα βιώματά του, τις αναμνήσεις του. Σαν φοβισμένο ζώο μέσα στη φωλιά του ψάχνει και ακούει ξανά και ξανά τις μαγνητοταινίες της ζωής του προσπαθώντας να την ξεδιαλύνει. Θυμάται και μαγνητοφωνεί ξανά και ξανά τις αναμνήσεις του σε μια προσπάθεια να τις «παγώσει», να τις εξουσιάσει μια για πάντα. Το μόνο που καταφέρνει είναι να τις μπερδέψει περισσότερο έτσι που στο όραμα του η ζωή του να είναι μια επινόηση.

Στα Βήματα πρωταγωνίστρια είναι η Μάε και ο μονόλογός της. Το κεντρικό πρόσωπο βιώνει το παρόν σαν παρελθόν και το παρελθόν σαν παρόν και με έναν ιδιοφυή τρόπο τα βάζει να συνομιλήσουν μέσα από τις μνήμες της και όσα κομμάτια σώθηκαν από τη λήθη του χρόνου. Η αμφίπλευρη προσωπικότητα της Μαε στη διαδρομή που κάνει στο χρόνο, θυμάται, μπερδεύει εικόνες και πρόσωπα και λειτουργεί σαν επαναληπτικός παραμορφωτικός καθρέφτης, έτσι όπως συμβαίνει σε κάθε άνθρωπο όταν καταφέρνει να φτάσει στα έγκατα του είναι του.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Μετάφραση:
Σεραφείμ Βελέτζας (Τελευταία μαγνητοταινία του Κραππ), Νίκος Καμτσής (Τα βήματα)
Σκηνοθεσία-Σκηνικό: Νίκος Καμτσής
Κοστούμια: Μίκα Πανάγου
Ειδικοί μηχανισμοί και κατασκευές: Νikolai Kamisev

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ ,ΝΙΚΟΣ ΚΑΜΤΣΗΣ ,
Σκηνοθεσία: Νίκος Καμτσής


Παίζουν: ΚΩΣΤΑΣ ΑΡΖΟΓΛΟΥ, ΝΑΤΑΛΙΑ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ

Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ