Διάφορα
Τρεις αιώνες μουσικής παράδοσης στην αίθουσα συναυλίων Φίλιππος Νάκας
Την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα συναυλιών Φίλιππος Νάκας θα πραγματοποιηθεί ένα μουσικό ταξίδι στο χρόνο, με όχημα έργα διαφορετικών εποχών και στυλ, απ’ την όπερα έως την jazz και απ’ τη rock έως την παράδοση. Τρεις αιώνες μουσικής με δύο μουσικούς: την Άννα Μορφίδου, σοπράνο, και τον Πέτρο Χατζηγεωργίου στο πιάνο. Επίτιμος προσκεκλημένος o Mίμης Πλέσσας.

A
A
Η σοπράνο Άννα Μορφίδου με σπουδές στο Μιλάνο στο κλασικό τραγούδι και ο πιανίστας – συνθέτης Πέτρος Χατζηγεωργίου με σπουδές jazz και κλασικού πιάνου στο Παρίσι, ενώνουν τις διαφορετικές καταβολές τους για να ερμηνεύσουν από Georges Bizet μέχρι Alanis Morissette και από Michel Legrand έως Μίμη Πλέσσα.
Το ακουστικό παίξιμο, που μπορεί ν’ αναδειχθεί μόνο σε μια αίθουσα συναυλιών, είναι ο κοινός παρονομαστής του ταξιδιού.
Τους δύο “ταξιδιώτες” θα τιμήσουν με την παρουσία τους στη σκηνή συνάδελφοι που μοιράζονται την ίδια ιδέα και αγάπη για τη μουσική:
Δημήτρης Σιδερής όμποε, Cor Anglais
Νίκος Ιωνάς βιολοντσέλο
Πέτρος Κούρτης κρουστά
Τάκης Πατερέλης σαξόφωνο
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Άννα Μορφίδου, Πέτρος Χατζηγεωργίου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το “Μουφάσα: Ο Βασιλιάς των Λιονταριών” έρχεται στο Disney+
Ήταν η κακιά η (X)ώρα: Μια παράσταση θεάτρου ντοκιμαντέρ για τα Τέμπη στο Θέατρο 104
Chrome Hearts: Tamta x Saske ενώνουν δυνάμεις για το πρώτο ανατρεπτικό single του “The Heroine”
Για μια ζωή, των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα στο Θέατρο Κολοσσαίον
27o ΦΝΘ: Στο «Bugboy» του Λουκά Παλαιοκρασά το φετινό Onassis Film Award
Ο Σπύρος Γραμμένος στον Σταυρό του Νότου Club
Ο πεθαμένος και η ανάσταση: Η νέα όπερα του Ν. Τζώρτζη πάνω στο πεζογράφημα του Ν. Γ. Πεντζίκη στην Λυρική
H Ελένη Τσαλιγοπούλου στο Κύτταρο
Joie de Vivre Κυριακές στο Bagatelle Athens: Το brunch όπως πρέπει να είναι
Συραγώ Τσιάρα: «Η Πινακοθήκη δεν λειτουργεί υπό το κράτος του φόβου»