MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
05
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοινωνικό

Το τέλος και η αρχή

Από τις 14 Ιανουαρίου έως τις 8 Απριλίου η ομάδα Πλεύσις και το θέατρο Φούρνος παρουσιάζουν το θεατρικό έργο του Ιρλανδού Σάμιουελ Μπέκετ με τίτλο «Το τέλος και η αρχή». Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Αντώνης Κουτρουμπής.

Monopoli Team

Το έργο αφηγείται την ιστορία δύο ανθρώπων, που ξετυλίγουν ένα ταξίδι συμπόρευσης, απομάκρυνσης και επιστροφής. Ένα ταξίδι, που σε κάθε σταθμό εναλλάσσεται το πικρό χιούμορ με τη συγκίνηση. Σ’ αυτή τη διαδρομή ο θεατής καλείται να αφεθεί στην ποιητική υφή της ιστορίας και να αφουγκραστεί την κάθε στιγμή με την ελευθερία που επιτρέπουν τα όνειρα. Συνοδοιπόρος ο ιρλανδός δραματουργός Σάμιουελ Μπέκετ.

Όλα έχουν ένα τέλος, μοιάζει να εκμυστηρεύεται ο ιρλανδός δραματουργός, και οι χαρακτήρες του – πάντα δύο, πάντα αλληλοεξαρτώμενοι – είναι καταδικασμένοι σε καταστάσεις, όπου το τέλος γίνεται βίωμα. Κανένας δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτήν τη νομοτέλεια, είτε επαναλαμβάνεται αιώνια μέσα σε μια αναμονή, είτε το τέλος έχει ήδη έρθει είτε το τέλος είναι η αμέσως επόμενη πράξη.

Όμως, όποια κι αν είναι η έναρξη του εκάστοτε τέλους, σε κάθε μικρή σκηνή πλανάται μια εκκωφαντική σιωπή, που οι χαρακτήρες αγωνιούν να καλύψουν. Οι λέξεις που προφέρονται μέσα στα έργα του Μπέκετ δεν είναι τίποτα άλλο παρά τεχνάσματα, που έχουν ως στόχο τους να κρύψουν το κενό που αφήνει πίσω της η παραδοχή τού τέλους.

Γιατί, τελικά, δεν έχει τόση σημασία ποιο είναι το νόημα της ζωής, αλλά τι είναι αυτό που χάνεται καθώς τ’ αναζητάμε.

Συντελεστές

Σκηνοθεσία – Σκηνικά: Αντώνης Κουτρουμπής
Κοστούμια: Όλγα Γερογιαννάκη
Μουσική: Μηνάς Εμμανουήλ
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Δραματουργικά επεξεργασία: Μιράντα Βατικιώτη, Αντ. Κουτρουμπής
Σκηνικά αντικείμενα: Θένια Κουτρουμπή
Χειρισμός αντικειμένων: Μιράντα Βατικιώτη

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Σάμιουελ Μπέκετ
Σκηνοθεσία: Αντώνης Κουτρουμπής


Παίζουν: Αντώνης Κουτρουμπής, Όλγα Γερογιαννάκη.

Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ