MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
23
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ X
Alice Cooper: Ο rock 'n roll θρύλος στο Rockwave Festival
Από 11/07/2025 έως 11/07/2025
André Rieu: Ο βασιλιάς του Βαλς στην Αθήνα με τη νέα του φαντασμαγορική παράσταση
Από 14/03/2025 έως 14/03/2025
Beethoven και Αθάνατη Αγαπημένη: Ένα μουσικοθεατρικό αναλόγιο της Μάγδας Μαυρογιάννη στο Ίδρυμα Θεοχαράκη
Από 16/01/2025 έως 16/01/2025
Carminho: Η νέα ιέρεια του fado για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 19/02/2025 έως 19/02/2025
Ejekt Festival 2025: Οι Green Day για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 06/07/2025 έως 06/07/2025
H Mάρθα Φριντζήλα φέρνει το ολόφρεσκο Kubara Project στο Κύτταρο
Από 02/12/2024 έως 30/12/2024
H Νεφέλη Φασούλη στο Κύτταρο
Από 27/12/2024 έως 27/12/2024
In a New York State of Mind: Η Έλλη Πασπαλά στο Θέατρο Άλσος
Από 25/11/2024 έως 30/12/2024
Indie Music Nights Vol.1: Semeli Tagara, Super Stereo, KAPTEN στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Από 26/12/2024 έως 26/12/2024
Peter Hammill: Ο πατριάρχης της progressive rock σκηνής έρχεται στο Ωδείο Αθηνών
Από 24/01/2025 έως 25/01/2025
Plessas Goes Jazz: Αφιέρωμα στον jazz Μίμη Πλέσσα με τη Μαντώ στο Άλσος
Από 28/01/2025 έως 04/02/2025
Release Athens 2025: Η Kylie Minogue το καλοκαίρι στην Αθήνα
Από 18/07/2025 έως 18/07/2025
Release Athens 2025: Οι Avenged Sevenfold για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 07/06/2025 έως 07/06/2025
Release Athens 2025: Οι Fontaines D.C. το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Από 27/06/2025 έως 27/06/2025
Release Athens 2025: Οι Idles έρχονται στην Πλατεία Νερού
Από 18/06/2025 έως 18/06/2025
Rockwave 2025: Οι Blind Guardian στον Λυκαβηττό
Από 26/06/2025 έως 26/06/2025
The Murder Capital στο Gagarin 205
Από 30/05/2025 έως 30/05/2025
Tο Nemo έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 12/03/2025 έως 12/03/2025
Ute Lemper: Η μεγάλη ντίβα επιστρέφει στην Ελλάδα για μία παράσταση στο Θέατρο Παλλάς
Από 03/02/2025 έως 03/02/2025
VOX: Οι Άγαμοι Θύται συναντούν τον Γιάννη Ζουγανέλη και επανέρχονται για μια εορταστική παράσταση
Από 18/12/2024 έως 24/12/2024
«Let it Show!»: Ο Πάνος Μουζουράκης σε μια Χριστουγεννιάτικη συναυλία στο VOX
Από 25/12/2024 έως 01/01/2025
«Μείζων δε τούτων η αγάπη»: Θοδωρής Νικολάου και Δήμητρα Σελεμίδου στην Αγγλικανική Εκκλησία του Αγίου Παύλου
Από 03/01/2025 έως 04/01/2025
«Στη Μόδα Ξανά»: Ο Μιχάλης Ρακιντζής και ο Κώστας Χαριτοδιπλωμένος στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο
Από 14/12/2024 έως 11/01/2025
Αν Ακούσεις τα Παιδιά: Ο Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος και ο Λευτέρης Ελευθερίου στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 15/12/2024 έως 29/12/2024
Γιώργος Νταλάρας και Βασίλης Παπακωνσταντίνου μαζί 34 χρόνια μετά - Πότε ξεκινούν τις εμφανίσεις
Από 05/12/2024 έως 27/12/2024
Η Ana Carla Maza στο Θέατρο Παλλάς για ένα ταξίδι στην κουβανέζικη κουλτούρα
Από 10/02/2025 έως 10/02/2025
Η Tarja και Marko Hietala ζωντανά στο Gagarin
Από 08/04/2025 έως 08/04/2025
Η «Νέκυια» του Γιάννη Αγγελάκα ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη
Από 14/02/2025 έως 16/02/2025
Η Ευανθία Ρεμπούτσικα συναντά τους Tiger Lillies στο Παλλάς
Από 03/12/2024 έως 30/12/2024
Η Ευρυδίκη και οι Μπλε στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 07/12/2024 έως 04/01/2025
Η Ορχήστρα Μότσαρτ της Βιέννης σε μια φαντασμαγορική γιορτινή συναυλία στο Christmas Theater
Από 02/01/2025 έως 02/01/2025
Η Παυλίνα Βουλγαράκη στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 29/11/2024 έως 03/01/2025
Η εκρηκτική Beth Hart στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού
Από 22/07/2025 έως 22/07/2025
Η νύχτα στα μικρόφωνα: Η Ελένη Δήμου στη Σφίγγα
Από 13/12/2024 έως 03/01/2025
Θέατρο Μεταξουργείο: Η Μαρία Κηλαηδόνη ξανανοίγει το θρυλικό «Πατάρι»
Από 07/12/2024 έως 04/01/2025
ΚΟΑ: Πρωτοχρονιάτικο Γκαλά στο Μέγαρο αφιερωμένο στα "δύο πρόσωπα" του Πουτσίνι
Από 29/12/2024 έως 30/12/2024
Μέγαρο: Ρεσιτάλ εκκλησιαστικού οργάνου με την Ουρανία Γκάσιου
Από 23/12/2024 έως 23/12/2024
Μες στο Μουσείο: Μια μουσική γιορτή για όλη την οικογένεια στο Ίδρυμα Γουλανδρή με τα τραγούδια του Νίκου Κυπουργού
Από 21/12/2024 έως 30/12/2024
Ξανά Μαζί: Ο Μίνως Μάτσας στο Gazarte
Από 02/12/2024 έως 30/12/2024
Ο Barry Adamson στο Piraeus Club Academy
Από 07/02/2025 έως 08/02/2025
Ο Héctor Oaks για το πιο γιορτινό Eden Party στο Ωδείο Αθηνών
Από 29/12/2024 έως 29/12/2024
Ο King Diamond στο Rockwave Festival 2025
Από 10/07/2025 έως 10/07/2025
Ο Robbie Williams το 2025 στο Καλλιμάρμαρο
Από 02/10/2025 έως 02/10/2025
Ο Γάλλος Slimane που συγκλόνισε την Eurovision έρχεται στην Αθήνα
Από 15/02/2025 έως 15/02/2025
Ο Γιάννης Πάριος στο Παλλάς
Από 16/12/2024 έως 23/12/2024
Ο Γιώργος Παπαγεωργίου και οι Polkar ανήμερα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 25/12/2024 έως 01/01/2025
Ο Γιώργος και ο Νίκος Στρατάκης γιορτάζουν στον Σταυρό του Νότου Club
Από 22/11/2024 έως 17/01/2025
Ο Διονύσης Σαββόπουλος στο επετειακό Rockwave - Δύο ιστορικές εμφανίσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 14/06/2025 έως 21/06/2025
Ο Κώστας Τουρνάς και ο Γιάννης Ζουγανέλης τα Σάββατα στο Θέατρο Άλσος
Από 09/11/2024 έως 31/12/2024
Ο Λεωνίδας Μπαλάφας στον Σταυρό του Νότου Club
Από 30/11/2024 έως 04/01/2025
Ο Μπάμπης Στόκας στον Σταυρό του Νότου
Από 14/12/2024 έως 04/01/2025
Ο θρύλος της σύγχρονης τζαζ Kamasi Washington στο City Theater
Από 29/04/2025 έως 29/04/2025
Ο Reinhardt Buhr για πρώτη φορά στην Αθήνα
Από 14/03/2025 έως 14/03/2025
Οι Antimatter γιορτάζουν 25 χρόνια μουσικής στο Piraeus Club Academy
Από 01/03/2025 έως 01/03/2025
Οι Calexico στο Gagarin 205
Από 09/02/2025 έως 09/02/2025
Οι Cypress Hill στο Rockwave 2025
Από 13/07/2025 έως 13/07/2025
Οι Dream Theater γιορτάζουν 40 χρόνια πορείας στο Release Athens 2025
Από 23/07/2025 έως 23/07/2025
Οι Gojira στο Release Athens 2025
Από 19/07/2025 έως 19/07/2025
Οι Hooverphonic στην Ελλάδα για τα 25 χρόνια του The Magnificent Tree
Από 16/04/2025 έως 17/04/2025
Οι Kosheen γιορτάζουν 25 χρόνια με δύο live σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα
Από 21/02/2025 έως 22/02/2025
Οι La Femme επιστρέφουν στην Αθήνα για ένα ατελείωτο πάρτυ
Από 24/05/2025 έως 24/05/2025
Οι Lebanon Hanover στο Floyd
Από 14/02/2025 έως 14/02/2025
Οι London Grammar στο Release Athens 2025
Από 11/07/2025 έως 11/07/2025
Οι Onirama για δύο εορταστικά live στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 25/12/2024 έως 05/01/2025
Οι Savatage εγκαινιάζουν το Rockwave της Θεσσαλονίκης
Από 28/06/2025 έως 28/06/2025
Οι The Last Drive στο Gagarin
Από 14/03/2025 έως 22/03/2025
Οι Ποιητές μας τραγουδούν: Μανώλης Μητσιάς και Καρυοφυλλιά Καραμπέτη στον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός
Από 28/12/2024 έως 04/01/2025
Παραμονή Χριστουγέννων με τους Γιαγκίνηδες στον Σταυρό του Νότου
Από 24/12/2024 έως 24/12/2024
Παραμονή Χριστουγέννων στον Σταυρό του Νότου με τους Speakeasies Swing Band
Από 24/12/2024 έως 24/12/2024
Πρωτοχρονιά με τις Σκιαδαρέσες στο Κύτταρο
Από 01/01/2025 έως 01/01/2025
Κλασική

Kωνσταντίνος Σφέτσας και Νέλλη Σεμιτέκολο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Την Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου, οι Kωνσταντίνος Σφέτσας και Νέλλη Σεμιτέκολο παρουσιάζουν έναν ξεχωριστό μουσικό διάλογο για τσέλο και πιάνο στην Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

author-image Γιώργος Σμυρνής

Δημοφιλής και καταξιωμένη πιανίστα η Νέλλη Σεμιτέκολο συμπράττει με τον προικισμένο βιολοντσελίστα Κωνσταντίνο Σφέτσα σε μια μοναδική συναυλία με έργα γραμμένα για τα δυο αυτά όργανα από τον Μπετόβεν, τον Μανουέλ ντε Φάλια, τον Έντβαρντ Γκριγκ και τον δικό μας Νίκο Σκαλκώτα.

Με απόσταση μιας γενιάς μεταξύ τους οι δυο ξεχωριστοί ερμηνευτές, που συνεργάζονται από το 2001, συναντιούνται στο Μέγαρο Μουσικής σε έναν μοναδικό μουσικό διάλογο που αρχίζει από τον 18ο αιώνα και τον νεαρό Μπετόβεν(σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα έργο 5), διασχίζει τον 19ο με το μοναδικό έργο για τα δυο αυτά όργανα που έγραψε ο Γκριγκ(Σονάτα για τσέλο και πιάνο σε λα ελάσσονα, έργο 36), συνεχίζει μέχρι τα τις αρχές του 20ου με τους ισπανικούς ήχους του ντε Φάλλια(έξι παραδοσιακά ισπανικά τραγούδια) και καταλήγει λίγο μετά τον Β΄ Πόλεμο με το Μπολερό για τσέλο και πιάνο του Νίκου Σκαλκώτα.

Ο Μπετόβεν έγραψε τη σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 5, -με την οποία ανοίγει η συναυλία- στα 25 του χρόνια, εποχή που προσπαθούσε να καθιερωθεί ως βιρτουόζος πιανίστας και την ερμήνευσε ο ίδιος με τον διάσημο τότε Γάλλο βιολοντσελίστα, Ζαν-Πιέρ Ντυπόν, στο Βερολίνο, το 1796, στην αυλή του Βασιλιά Φρειδερίκου του Β΄ της Πρωσίας, που ήταν και ο ίδιος ερασιτέχνης βιολοντσελίστας. Ο Μπετόβεν δεν είχε χάσει ακόμα την ακοή του, ήξερε ότι ο Χάιντν και ο Μότσαρτ ήταν οι αγαπημένοι συνθέτες του βασιλιά και τους συναγωνίζεται με ένα αυθεντικό κομμάτι κοντσέρτου, μεγάλης κλίμακας και διάρκειας (31΄), γεμάτο συναρπαστικά εφέ, που θα πρέπει να εντυπωσίασαν τους άρχοντες Βερολινέζους.

Η συνέχεια ανήκει στο Μπολερό για τσέλο και πιάνο, που ο Νίκος Σκαλκώτας έγραψε στο τέλος του Β΄ Πολέμου, το 1948, σε μια πολύ ώριμη στιγμή της συνθετικής του διαδρομής, αλλά παράλληλα και σε εποχή που το κοινό δεν είχε ακόμα αναγνωρίσει σε αυτόν, τον κορυφαίο συνθέτη της ελληνικής κλασσικής παράδοσης. Είναι ένα κομμάτι που έχει όλα τα σταθερά χαρακτηριστικά της μουσικής του: κλασικές φόρμες και αγάπη για την ελληνική παραδοσιακή μουσική.

Το δεύτερο μέρος ανοίγει ο Μανουέλ ντε Φάλλια που έγραψε τα Επτά Παραδοσιακά Ισπανικά Τραγούδια το 1914 στο Παρίσι, λίγο πριν επιστρέψει στην Ισπανία μετά από παραμονή επτά ετών εκεί. Είναι ένας συνδυασμός αυθεντικών και επεξεργασμένων λαϊκών μελωδιών, που ο ντε Φάλλια, με πρωτότυπα πιανιστικά ακομπανιαμέντα, τις αναδεικνύει και τις μεταμορφώνει σε λόγια μουσική. Το Παρίσι της εποχής εκείνης ήταν γοητευμένο από καθετί ισπανικό: ο Νεμπισί έγραφε την Ιμπέρια, ο Ραβέλ την Ισπανική Ραψωδία και ο Αλμπένιθ τέλειωνε το τέταρτο βιβλίο της δικής του Ιμπέρια. Η πρεμιέρα των Τραγουδιών έγινε στη Μαδρίτη, το 1915, κοινό και κριτικοί τα υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό και η αποδοχή αυτή έδωσε στον συνθέτη το διαβατήριο για τη διεθνή του αναγνώριση.

Με τη σονάτα για τσέλο και πιάνο, έργο 36 ολοκληρώνεται η συναυλία. Ο Έντβαρντ Γκριγκ επιστρέφει με τη σονάτα αυτή στη σύνθεση, μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα στην κορυφή της Συμφωνικής Ορχήστρας του Μπέργκεν (Νορβηγία). Την αφιέρωσε στον αδελφό του Τζον, που ήταν φανατικός ερασιτέχνης τσελίστας και την παρουσίασε ό ίδιος μαζί με τον βιολοντσελίστα Λούντβιχ Γκρύτζμάχερ(Ludwig Grutzmacher), στη Δρέσδη, το 1883. Σε αυτή την απαιτητική γερμανική πόλη, το κοινό αναγνώρισε στη σονάτα την ικανότητα του Γκριγκ να επιμένει στο εθνικιστικό του ιδίωμα, αλλά να το κάνει οικουμενικό με την ισχυρή συνθετική του ιδιοσυγκρασία.

Με σπουδές στην Αθήνα και το Μόναχο, η Νέλλη Σεμιτέκολο υπήρξε στενή συνεργάτιδα του Γιάννη Χρήστου και έχει αφιερώσει πολλά προγράμματά της στην παρουσίαση και τη διάδοση του έργου του. Η καριέρα της είναι γεμάτη από ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ενώ έχει συνεργαστεί με όλες τις συμφωνικές ορχήστρες. Το πιάνο της ακούγεται στις ηχογραφήσεις πολλών ελληνικών έργων για το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, το θέατρο, τον κινηματογράφο και τη δισκογραφία. Έχει εμφανιστεί στα φεστιβάλ Αθηνών, Πάτρας, Ηρακλείου, Καλαμάτας, Κέρκυρας και Οχρίδας, σε συναυλίες στο Ηρώδειο, στο θέατρο της Επιδαύρου και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η αναγνωρισμένη πιανίστα συνεργάστηκε με την Ελένη Καραΐνδρου στην ηχογράφηση της μουσικής για τις ταινίες «Ταξίδι στα Κύθηρα», «Καλή πατρίδα σύντροφε» και «Τοπίο στην Ομίχλη». Από το 1985 διδάσκει στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας.

Ο Κωνσταντίνος Σφέτσας γεννήθηκε στο Παρίσι, άρχισε τη σχέση του με το τσέλο στα πέντε του χρόνια και με δάσκαλο τον πατέρα του, Χρήστο. Συνέχισε τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών, στην Ecole Normale de Musique de Paris και στην Scuola Cantorum de Paris. Mε δίπλωμα Δεξιοτεχνίας και με το Ανώτατο Πτυχίο Ολοκλήρωσης Μουσικών Σπουδών, με άριστα και μετ’ επαίνων, ο Σφέτσας συμμετείχε σε πολλές συναυλίες και ρεσιτάλ στο Παρίσι με τον μουσικό οργανισμό Polyphorum, έγινε μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και της Ορχήστρας των Χρωμάτων και από το 1998 είναι μέλος της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ.

Ο Μπετόβεν έγραψε τη σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 5, -με την οποία ανοίγει η συναυλία- στα 25 του χρόνια, εποχή που προσπαθούσε να καθιερωθεί ως βιρτουόζος πιανίστας και την ερμήνευσε ο ίδιος με τον διάσημο τότε Γάλλο βιολοντσελίστα, Ζαν-Πιέρ Ντυπόν, στο Βερολίνο, το 1796, στην αυλή του Βασιλιά Φρειδερίκου του Β΄ της Πρωσίας, που ήταν και ο ίδιος ερασιτέχνης βιολοντσελίστας. Ο Μπετόβεν δεν είχε χάσει ακόμα την ακοή του, ήξερε ότι ο Χάιντν και ο Μότσαρτ ήταν οι αγαπημένοι συνθέτες του βασιλιά και τους συναγωνίζεται με ένα αυθεντικό κομμάτι κοντσέρτου, μεγάλης κλίμακας και διάρκειας (31΄), γεμάτο συναρπαστικά εφέ, που θα πρέπει να εντυπωσίασαν τους άρχοντες Βερολινέζους.

 

Η συνέχεια ανήκει στο Μπολερό για τσέλο και πιάνο, που ο Νίκος Σκαλκώτας έγραψε στο τέλος του Β΄ Πολέμου, το 1948, σε μια πολύ ώριμη στιγμή της συνθετικής του διαδρομής, αλλά παράλληλα και σε εποχή που το κοινό δεν είχε ακόμα αναγνωρίσει σε αυτόν, τον κορυφαίο συνθέτη της ελληνικής κλασσικής παράδοσης. Είναι ένα κομμάτι που έχει όλα τα σταθερά χαρακτηριστικά της μουσικής του: κλασικές φόρμες και αγάπη για την ελληνική παραδοσιακή μουσική.

 

Το δεύτερο μέρος ανοίγει ο Μανουέλ ντε Φάλλια που έγραψε τα Επτά Παραδοσιακά Ισπανικά Τραγούδια το 1914 στο Παρίσι, λίγο πριν επιστρέψει στην Ισπανία μετά από παραμονή επτά ετών εκεί. Είναι ένας συνδυασμός αυθεντικών και επεξεργασμένων λαϊκών μελωδιών, που ο ντε Φάλλια, με πρωτότυπα πιανιστικά ακομπανιαμέντα, τις αναδεικνύει και τις μεταμορφώνει σε λόγια μουσική. Το Παρίσι της εποχής εκείνης ήταν γοητευμένο από καθετί ισπανικό: ο Νεμπισί έγραφε την Ιμπέρια, ο Ραβέλ την Ισπανική Ραψωδία και ο Αλμπένιθ τέλειωνε το τέταρτο βιβλίο της δικής του Ιμπέρια. Η πρεμιέρα των Τραγουδιών έγινε στη Μαδρίτη, το 1915, κοινό και κριτικοί τα υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό και η αποδοχή αυτή έδωσε στον συνθέτη το διαβατήριο για τη διεθνή του αναγνώριση.

 

Με τη σονάτα για τσέλο και πιάνο, έργο 36 ολοκληρώνεται η συναυλία. Ο Έντβαρντ Γκριγκ επιστρέφει με τη σονάτα αυτή στη σύνθεση, μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα στην κορυφή της Συμφωνικής Ορχήστρας του Μπέργκεν (Νορβηγία). Την αφιέρωσε στον αδελφό του Τζον, που ήταν φανατικός ερασιτέχνης τσελίστας και την παρουσίασε ό ίδιος μαζί με τον βιολοντσελίστα Λούντβιχ Γκρύτζμάχερ(Ludwig Grutzmacher), στη Δρέσδη, το 1883. Σε αυτή την απαιτητική γερμανική πόλη, το κοινό αναγνώρισε στη σονάτα την ικανότητα του Γκριγκ να επιμένει στο εθνικιστικό του ιδίωμα, αλλά να το κάνει οικουμενικό με την ισχυρή συνθετική του ιδιοσυγκρασία.

 

Με σπουδές στην Αθήνα και το Μόναχο, η Νέλλη Σεμιτέκολο υπήρξε στενή συνεργάτιδα του Γιάννη Χρήστου και έχει αφιερώσει πολλά προγράμματά της στην παρουσίαση και τη διάδοση του έργου του. Η καριέρα της είναι γεμάτη από ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ενώ έχει συνεργαστεί με όλες τις συμφωνικές ορχήστρες. Το πιάνο της ακούγεται στις ηχογραφήσεις πολλών ελληνικών έργων για το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, το θέατρο, τον κινηματογράφο και τη δισκογραφία. Έχει εμφανιστεί στα φεστιβάλ Αθηνών, Πάτρας, Ηρακλείου, Καλαμάτας, Κέρκυρας και Οχρίδας, σε συναυλίες στο Ηρώδειο, στο θέατρο της Επιδαύρου και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η αναγνωρισμένη πιανίστα συνεργάστηκε με την Ελένη Καραΐνδρου στην ηχογράφηση της μουσικής για τις ταινίες «Ταξίδι στα Κύθηρα», «Καλή πατρίδα σύντροφε» και «Τοπίο στην Ομίχλη». Από το 1985 διδάσκει στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας.

 

Ο Κωνσταντίνος Σφέτσας γεννήθηκε στο Παρίσι, άρχισε τη σχέση του με το τσέλο στα πέντε του χρόνια και με δάσκαλο τον πατέρα του, Χρήστο. Συνέχισε τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών, στην Ecole Normale de Musique de Paris και στην Scuola Cantorum de Paris. Mε δίπλωμα Δεξιοτεχνίας και με το Ανώτατο Πτυχίο Ολοκλήρωσης Μουσικών Σπουδών, με άριστα και μετ’ επαίνων, ο Σφέτσας συμμετείχε σε πολλές συναυλίες και ρεσιτάλ στο Παρίσι με τον μουσικό οργανισμό Polyphorum, έγινε μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και της Ορχήστρας των Χρωμάτων και από το 1998 είναι μέλος της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ.

Περισσότερα από ΜΟΥΣΙΚΗ