Η Τιμωρός
Η περιπέτεια του Στήβεν Σόντερμπεργκ δεν έχει κάτι περισσότερο από στυλ, δράση και… γυναικείο ξύλο.
Η Μάλορι Κέιν (Τζίνα Καράνο) είναι άριστα εκπαιδευμένη να φέρνει σε πέρας, επικίνδυνες μυστικές αποστολές για μία εταιρεία που δουλεύει για την κυβέρνηση, στις πιο επικίνδυνες γωνιές του πλανήτη. Μετά την επιτυχή απελευθέρωση ενός Κινέζου δημοσιογράφου που κρατείτο όμηρος στη Βαρκελώνη, ανακαλύπτει ότι ο ίδιος άνθρωπος δολοφονείται και ότι όλα τα στοιχεία υποδεικνύουν εκείνη ως την κύρια ύποπτο. Από τη μία στιγμή στην άλλη, γίνεται στόχος πληρωμένων δολοφόνων που γνωρίζουν από πριν το κάθε της τέχνασμα. Και έτσι η Μάλορι αντιλαμβάνεται ότι κάποιος την έχει προδώσει…
Ο παραγωγικότατος όσο και άνισος Στήβεν Σόντερμπεργκ επιχειρεί μια ακόμα άσκηση ύφους πάνω σε ένα είδος ψυχαγωγικού κινηματογράφου, αυτή τη φορά το κατασκοπευτικό θρίλερ με εσάνς από b-movie του ’70 και έμφαση στη δράση και… το ξύλο, επιστρατεύοντας για πρωταγωνίστρια (ανάμεσα σε γνωστούς ηθοποιούς) την πρωταθλήτρια πολεμικών τεχνών Τζίνα Καράνο. Στο ύφος δεν υστερεί, δείχνοντας σε σημεία τη δεξιοτεχνία, το στυλ και τις αναφορές του, λείπει όμως η ουσία, και το αποτέλεσμα δεν είναι τελικά ούτε ένα σοβαρό θρίλερ, ούτε μια απολαυστικά διασκεδαστική περιπέτεια. Η Τζίνα Καράνο, χαρισματική παρουσία στο ρινγκ αλλά όχι ολοκληρωμένη ηθοποιός, απλά ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του ρόλου της γυναικείας φονικής μηχανής, δέρνοντας προς την ολοκλήρωση ενός μέτριου σεναρίου που κινείται μηχανικά από σκηνή σε σκηνή.
Θοδωρής Τσιάτσικας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της