
A
A
Ένα πρόγραμμα πιάνο –φωνή, αφιέρωμα στο ελληνικό κι αγγλόφωνο ερωτικό τραγούδι. Άλλοτε τρυφερή κι άλλοτε εκρηκτική, η μοναδική Έλλη μάς ξυπνάει αναμνήσεις από έρωτες που ζήσαμε και ζούμε και μαζί με τον δεξιοτέχνη της τζαζ Τάκη Φαραζή στο πιάνο, μας προκαλούν συνεχώς να θέλουμε να λικνιστούμε στους ρυθμούς των τραγουδιών του Τομ Γουέιτς, Λέοναρντ Κοέν, Βαν Μόρισον αλλά και του Μάνου Χατζιδάκι, Στ. Ξαρχάκου, Σταμ. Κραουνάκη, Π. Καλαντζόπουλου, Ευανθίας Ρεμπούτσικα, Στάμου Σέμση κ.ά.
27/7
Αρχαιολογικός χώρος Καλλιθέας Χαλκιδικής
Καλλιθέα Χαλκιδικής
4/8
Αρχαία Πόλη
Σαμοθράκη
7/8
Μέγαρο Γκύζη
Σαντορίνη
8/8
Πύργος Μπαζαίου
Ναξος
13/8
Πάρκο Πάρου
Νάουσα
30/8
Μαραθώνας
5,6,7/10
Artbase
Βρυξέλλες
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Έλλη Πασπαλά, Τάκης Φαραζής
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»
- Yes I Can: Ο Νικόλας Κονταξής μετατρέπει το Παναθηναϊκό Στάδιο σε έναν ζωντανό καμβά σύγχρονης τέχνης
- Όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη σκοτώνει τον Φάουστ: Μια lecture performance των Theo Dirix και Elke Robersscheuten στο Τρένο στο Ρουφ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»
Yes I Can: Ο Νικόλας Κονταξής μετατρέπει το Παναθηναϊκό Στάδιο σε έναν ζωντανό καμβά σύγχρονης τέχνης
Όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη σκοτώνει τον Φάουστ: Μια lecture performance των Theo Dirix και Elke Robersscheuten στο Τρένο στο Ρουφ
Το “Μουφάσα: Ο Βασιλιάς των Λιονταριών” έρχεται στο Disney+
Ήταν η κακιά η (X)ώρα: Μια παράσταση θεάτρου ντοκιμαντέρ για τα Τέμπη στο Θέατρο 104
Chrome Hearts: Tamta x Saske ενώνουν δυνάμεις για το πρώτο ανατρεπτικό single του “The Heroine”
Για μια ζωή, των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα στο Θέατρο Κολοσσαίον
27o ΦΝΘ: Στο «Bugboy» του Λουκά Παλαιοκρασά το φετινό Onassis Film Award
Ο Σπύρος Γραμμένος στον Σταυρό του Νότου Club
Ο πεθαμένος και η ανάσταση: Η νέα όπερα του Ν. Τζώρτζη πάνω στο πεζογράφημα του Ν. Γ. Πεντζίκη στην Λυρική