
A
A
Οι BAiLdSA είναι ένα γκρουπ με βάση τη Θεσσαλονίκη που συνδυάζει βαλκανικούς ήχους και τσιγγάνικες μελωδίες με post punk αισθητική. Το όνομα προκύπτει από την τουρκικής προεύλευσης λέξη bayılmak (= λιποθυμώ), το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως στα χωριά των βαλκανίων και με παρεμφερείς σημασίες όπως αγανάκτσα, μπούχτσα κτλ. Το ύφος της μπάντας τροποποιήθηκε σταδιακά μπολιάζοντας με νέα στοιχεία ska, reggae, rap το ήδη υπάρχον βαλκανικό γυφτοπάνκ υπόβαθρο.
με τους:
Γιάννη Βαμβακά/ακορντεόν, Γιάννη Γκουντάνο/τύμπανα, Θάνο Γκουντάνο/κιθάρα, Πασχάλη Καρβουνάρη/τρομπέτα, Λουκά Μεταξά/μπάσο, Δημήτρη Χαυλίδη/τρομπέτα και Όθων Κόκκινο/ηχοληψία.
Το πρώτο τους CD “United States Of Balkans” κυκλοφόρησε τον Οκτώβρη του 2011.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»
- Yes I Can: Ο Νικόλας Κονταξής μετατρέπει το Παναθηναϊκό Στάδιο σε έναν ζωντανό καμβά σύγχρονης τέχνης
- Όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη σκοτώνει τον Φάουστ: Μια lecture performance των Theo Dirix και Elke Robersscheuten στο Τρένο στο Ρουφ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»
Yes I Can: Ο Νικόλας Κονταξής μετατρέπει το Παναθηναϊκό Στάδιο σε έναν ζωντανό καμβά σύγχρονης τέχνης
Όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη σκοτώνει τον Φάουστ: Μια lecture performance των Theo Dirix και Elke Robersscheuten στο Τρένο στο Ρουφ
Το “Μουφάσα: Ο Βασιλιάς των Λιονταριών” έρχεται στο Disney+
Ήταν η κακιά η (X)ώρα: Μια παράσταση θεάτρου ντοκιμαντέρ για τα Τέμπη στο Θέατρο 104
Chrome Hearts: Tamta x Saske ενώνουν δυνάμεις για το πρώτο ανατρεπτικό single του “The Heroine”
Για μια ζωή, των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα στο Θέατρο Κολοσσαίον
27o ΦΝΘ: Στο «Bugboy» του Λουκά Παλαιοκρασά το φετινό Onassis Film Award
Ο Σπύρος Γραμμένος στον Σταυρό του Νότου Club
Ο πεθαμένος και η ανάσταση: Η νέα όπερα του Ν. Τζώρτζη πάνω στο πεζογράφημα του Ν. Γ. Πεντζίκη στην Λυρική