Άνθρωποι σαν κι Εμάς
Η προσωπική επένδυση του δημιουργού του και οι καλές ερμηνείες σώζουν αυτό το δράμα αφύπνισης των οικογενειακών αισθημάτων…
Ο Σαμ (Κρις Πέιν), ένας κυνικός νεαρός πωλητής, κινδυνεύει να χάσει τη δουλειά του και να μπλέξει δικαστικά μετά από μια αποτυχημένη συμφωνία τη μέρα που μαθαίνει ότι ο πατέρας του βρίσκει αιφνίδιο θάνατο. Παρά τις αντιρρήσεις του, ο Σαμ καλείται στο πατρικό του, όπου πρέπει να τακτοποιήσει την κληρονομιά του πατέρα του και να επανασυνδεθεί με την οικογένειά του. Ενώ ικανοποιεί τις τελευταίες επιθυμίες του πατέρα του, ο Σαμ ανακαλύπτει ένα συγκλονιστικό μυστικό που φέρνει τα πάνω-κάτω. Έχει μία 30χρονη αδερφή, τη Φράνκι (Ελίζαμπεθ Μπανκς) την ύπαρξη της οποίας αγνοούσε. Γνωρίζεται μαζί της χωρίς να της αποκαλύψει την ταυτότητά του, και όσο εξελίσσεται η σχέση τους, ο Σαμ αναγκάζεται να αναθεωρήσει όσα πίστευε για την οικογένειά του και να επανεξετάσει στην πορεία τις δικές του επιλογές…
Ο Άλεξ Κέρτσμαν, ως τώρα σεναριογράφος σε μπλοκμπάστερ, κάνει το σκηνοθετικό του ντεμπούτο με μια ιστορία που δανείζεται στοιχεία από τη δική του ζωή. Η ταινία παλεύει ανάμεσα στη βιωματική ειλικρίνεια και στη μυθοπλαστική κατασκευή, στηρίζεται υπερβολικά στην καθυστερημένη αποκάλυψη ενός μυστικού που ο θεατής γνωρίζει και δεν αποφεύγει, ειδικά προς το τέλος, κάποιες μελοδραματικές λύσεις. Σώζεται πάντως από κάποιες πετυχημένες λεπτομέρειες και από το επίπεδο των ερμηνειών (καλές οι Ελίζαμπεθ Μπανκς και Μισέλ Φάιφερ, ευχάριστες εκπλήξεις ο Κρις Πάιν και ο μικρός Μάικλ Χολ Ντ’Αντάριο).
Θοδωρής Τσιάτσικας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της