MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Τζακ ο κυνηγός γιγάντων- Επική 3D περιπέτεια με διάσημους πρωταγωνιστές! (vid)

Ένα κλασικό παραμύθι, ο Τζακ και η φασολιά, μεταμορφώνεται από το Hollywood σε μια 3D επική περιπέτεια. Ο λόγος για την ταινία JACK O ΚΥΝΗΓΟΣ ΓΙΓΑΝΤΩΝ (JACK THE GIANT SLAYER), που έχει πλούσιο καστ και την σκηνοθεσία να υπογράφει ο Μπράιαν Σίνγκερ. Η ταινία έρχεται στους ελληνικούς κινηματογράφους στις 4 Απριλίου.

author-image Γιώργος Σμυρνής

Η υπόθεση της ταινίας έχει να κάνει με την  παλιά κόντρα μεταξύ ανθρώπων και γιγάντων, η οποία βγαίνει και πάλι στην επιφάνεια όταν ο νεαρός αγρότης Τζακ ανοίγει κατά λάθος την πύλη που χωρίζει τους δύο κόσμους. Με το που ξαναπατούν το πόδι τους στη γη, μετά από αιώνες, οι γίγαντες διεκδικούν εκ νέου όσα κάποτε ήταν δικά τους, αναγκάζοντας τον Τζακ να παλέψει μέχρι τέλους για να τους σταματήσει. Ο Τζακ πολεμάει για το βασίλειο και τους ανθρώπους του, αλλά και για την καρδιά μίας γενναίας πριγκίπισσας. Και έρχεται αντιμέτωπος με γιγαντιαίους πολεμιστές, μπαίνοντας σε μία μάχη που θα κάνει και τον ίδιο θρύλο!

Ο διακεκριμένος σκηνοθέτης Μπράιν Σίνγκερ σκηνοθετεί την 3D περιπέτεια δράσης “Τζακ ο Κυνηγός Γιγάντων,” στην οποία πρωταγωνιστεί ο Νίκολας Χουλτ ως ο Τζακ. Στην ταινία πρωταγωνιστούν, επίσης οι Έλινορ Τόμλινσον, ως η πριγκίπισσα Ίζαμπελ, ο Στάνλεϊ Τούτσι ως ο παραπλανητικός Ρόντερικ, ο Ίαν Μακ Σέιν ως ο εκθρονισμένος βασιλιάς Μπράμγουελ και πατέρας της Ίζαμπελ, ο Μπιλ Νίγκι ως ο στρατηγός Φάλον, ο τρομακτικός δικέφαλος αρχηγός των γιγάντων και ο Γιούαν Μακ Γκρέγκορ ως ο πιστός ιππότης Έλμοντ. Το σενάριο έγραψαν οι Ντάρεν Λέμκε, Κρίστοφερ Μακουάρι και Νταν Στάντνεϊ, βασισμένοι στην ιστορία του Ντάρεν Λέμκε και Ντέιβιντ Ντόμπκιν.

ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ

Η ταινία βασίζεται σε μία διαχρονική ιστορία που διαπερνά πολλές γενιές. Είναι γνωστή με διαφορετικά ονόματα σε κάθε χώρα και χρονολογείται από τον 12ο αιώνα. Ο σκηνοθέτης αναφέρει ότι η ταινία είναι πρωτότυπη από την άποψη ότι βασίζεται στα παραμύθια Jack and the Beanstalk και Jack the Giant Killer που αναφέρονται στο θρύλο του Βασιλιά Αρθούρου. Συνδυάζει στοιχεία και των δύο και στοχεύει να ξαναζωντανέψει αυτούς τους χαρακτήρες μέσα από ένα διαφορετικό πρίσμα, με αυξημένες δόσεις ρεαλισμού.

Ο Σίνγκερ παρουσιάζει τους γίγαντες διαφορετικούς απ΄ ότι τους έχουμε συνηθίσει. Δεν είναι αργόσυρτοι και αργόστροφοι. Αντίθετα είναι ευκίνητοι και έξυπνοι. Eίναι επίσης επιρρεπείς σε ανταγωνισμούς, ματαιοδοξίες και βίαιες συγκρούσεις, ταλαιπωρώντας τους κοινούς θνητούς, τους οποίους θέλουν να καταβροχθίσουν.

Γυρισμένη εξ ‘ολοκλήρου σε 3D, η ταινία συνδυάζει τη ζωντανή δράση, τα γυρίσματα σε πραγματικές τοποθεσίες και τα παραδοσιακά εφέ με τους CG χαρακτήρες, ενώ χρησιμοποιείται η τελευταία γενιά του αναπτυγμένου συστήματος Simul – Cam, που είχε χρησιμοποιηθεί στην ταινία Avatar, για να παντρέψει το ζωντανό με το εικονικό σε πραγματικό χρόνο, ταυτόχρονα με το γύρισμα.

Ο σκηνοθέτης οραματίστηκε τον ΄Ελμοντ σα μία παραλλαγή του χαρακτήρα του ιπποτικού Έρολ Φλιν, ο οποίος κάνει τα πάντα με χάρη και γοητεία. Ό,τι και να συμβεί, εκείνος διατηρεί ατάραχος την ψυχραιμία του.

jack-the-giant-killer-04
Παρά το γεγονός ότι τεχνολογία CG ήταν απαραίτητη για την αρχική σύλληψη και την προεργασία της εικόνας των γιγάντων, ο παραγωγός Μόριτζ αναφέρει ότι ήταν πολύ σημαντικό γι αυτούς οι γίγαντες να διαθέτουν προσωπικότητα και συναισθήματα και σκέψη, να είναι δηλαδή πραγματικοί χαρακτήρες που να αλληλεπιδρούν τόσο μεταξύ τους όσο και με τους ανθρώπους και αυτός ήταν και ο λόγος που διάλεξε πολύ προσεκτικά τους ηθοποιούς που θα τους ενσάρκωναν.

Ο Σίνγκερ είχε οραματιστεί μία πολύ γήινη εικόνα για τους γίγαντες. Σχετικά με την επιφάνεια του δέρματός τους, λέει, ότι με την πρώτη ματιά, φαίνεται ζωντανή, σα να βράζει, ή να είναι μαλλιαρή ή γεμάτη ζιζάνια. Οι γίγαντες βρίσκονται σε απομόνωση για χίλια χρόνια και το δέρμα τους πρέπει να έχει έντονα σημάδια χρόνου και εγκατάλειψης.

Jack-the-Giant-Slayer
Για να υιοθετήσουν τη σωστή κίνηση και το βάδισμα όντων 25 πόδια ψηλών, οι ηθοποιοί που ενσάρκωναν τους γίγαντες εκπαιδεύτηκαν από το χορογράφο Πίτερ Έλιοτ. Οι δημιουργοί ήθελαν να αποφύγουν την κλισέ εικόνα του δυσκίνητου γίγαντα, και επέλεξαν να τους κάνουν πιο ενεργητικούς αντιπάλους. Επιπλέον, ο Έλιοτ προσπάθησε να κάνει διαφορετικές τις κινήσεις του κάθε χαρακτήρα, ώστε να είναι διακριτοί και με ιδιομορφίες και να μην έχουν την εικόνα ενός στρατού κλώνων.

Παρά το γεγονός ότι οι γίγαντες και όλα όσα έχουν χτίσει και όλα όσα χρησιμοποιούν – τα σπίτια τους, τα έπιπλά τους, τα εργαλεία τους, οι πανοπλίες και τα σκεύη τους – είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερα από το κανονικό μέγεθος, η γη που κατοικούν είναι πολύ περιορισμένη, και αυτός είναι και ο λόγος που θέλουν να εξαπλωθούν στη γη των ανθρώπων.Αφού πειραματίστηκαν με διάφορες εκδοχές, οι δημιουργοί κατέληξαν ότι η διαφορά ύψους μεταξύ των γιγάντων και των ανθρώπων θα έπρεπε να είναι 4 προς 1. Ο,τιδήποτε λιγότερο, θα ήταν ιδιαίτερο εκφοβιστικό και θα ελάττωνε το βαθμό διαδραστικότητας που ήθελαν να έχουν οι γίγαντες με τους ανθρώπους.

Για να έχει η δράση των ηθοποιών μία ενιαία εικόνα υιοθετήθηκε η τεχνολογία Simul-Cam που είχε χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στο “Avatar” του Τζέιμς Κάμερον. Η τεχνολογία αυτή, επιτρέπει στον σκηνοθέτη να προβάλλει προ-καταγεγραμμένες CG εικόνες, σε ζωντανές σκηνές δράσης και αληθινά σκηνικά και να δημιουργεί εκ νέου μία ολοκληρωμένη σκηνή στην οθόνη.

Η τεχνολογία motion capture δεν χρησιμοποιήθηκε αποκλειστικά για τους γίγαντες. Τη χρησιμοποίησαν και πολλοί ηθοποιοί για την ερμηνεία τους. Για τον Γιούαν Μακ Γκρέγκορ αυτή ήταν η πρώτη φορά που τη δοκίμαζε. Οι κινήσεις του καταγράφηκαν και ψηφιοποιήθηκαν, ώστε να μπορούν να είναι επεξεργάσιμες όταν θα χρειαζόταν να κάνει ένα πολύ μεγάλο άλμα ή πτώση.

ΤΑ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ

Θέλοντας να δώσει ένα περισσότερο μοντέρνο στιλ στα ρούχα, η Τζοάνα Τζόνστον (υπεύθυνη κοστουμιών) επέλεξε στοιχεία που να αντικατοπτρίζουν τον 12ο αιώνα, όπως μανδύες και κουκούλες και τα συνδύασε με πιο μοντέρα κομμάτια. Έτσι, για παράδειγμα, φόρεσε στον Νικ ένα δερμάτινο σακάκι με κουκούλα και ένα t-shirt από μέσα, ένα ριχτό και ασύμμετρο παντελόνι και μπότες εργασίας. Έτσι, φαίνεται να ταιριάζει με εκείνη την εποχή, αλλά φέρνει λίγο και στο σημερινό νεανικό λουκ. Έπρεπε να δείχνει ωραίος, αλλά όχι υπερβολικά μοντέρνος, λαμβάνοντας υπόψη την ταπεινή καταγωγή του.

Η γκαρνταρόμπα της Έλινορ Τόμλισον αντανακλά τη διπλή της υπόσταση: μία κομψή πριγκίπισσα, αλλά και μία ινκόγκνιτο τυχοδιώκτισσα.. Τα φορέματα της έπρεπε να είναι εκθαμβωτικά, αλλά να βγάζουν και το αγοροκόριτσο που έκρυβε μέσα της. Αυτός είναι και ο λόγος που φορά ένα μεγάλο καπέλο με γείσο, κάτω από το οποίο μπορεί να κρυφτεί όταν θέλει, που ταυτόχρονα όμως τονίζει και τη γοητεία της.

Eleanor-Tomlinson-Jack-the-giant-slayer-2
Η Τζόνστον δημιούργησε και αυτή – όπως οι υπεύθυνοι για τα ψηφιακά εφέ – ειδικά υπερμεγέθη κοστούμια για τους γίγαντες, το στρατηγό Φάλον και τους τεράστιους συντρόφους του. Ήταν η τρίτη φορά που καταπιανόταν στην καριέρα της με CGI, οπότε γνώριζε καλά θέματα όπως η υφή και το εύρος της κίνησης. Αρχικά δημιούργησε τους σωματότυπους και την αρχιτεκτονική του προσώπου και στη συνέχεια πρόσθεσε τα επιμέρους ενδυματολογικά στοιχεία που ταίριαζαν στον κάθε χαρακτήρα. Συνολικά, η ίδια και η ομάδα της έφτιαξαν περίπου 2.000 κοστούμια. Πολλά από αυτά – που βασίστηκαν σε δικά της σχέδια, ράφτηκαν στο χέρι και το ύφασμα έγινε ειδική παραγγελία. Οι επιρροές της ήταν τόσο από την τέχνη όσο και από τη μόδα: από τον Pieter Bruegel και William Waterhouse (19ος αι.), μέχρι τον Alexander McQueen και τα ρούχα που φορούν τα παιδιά στους δρόμους, σήμερα.
 
 
 
 

Περισσότερα από Cine News