Έρευνα ανατρέπει όσα πιστεύαμε για τις online αγορές!
Οι άντρες πάντα κατηγορούν τις γυναίκες για το πόσο σπάταλες είναι, ότι πηγαίνουν συνέχεια για ψώνια, δεν μπορούν περιορίσουν τις αγορές τους και πολλά άλλα παρόμοια. Τι θα απαντήσουν όμως οι άντρες αν μάθουν τι αποκαλύπτει αυτή η έρευνα;
Monopoli Team
24.04.2013
Σύμφωνα με μελέτη του DDB Life Style Study, που έλεγξε τα δεδομένα όσων ψωνίζουν μέσω εφαρμογών σε κινητά και άλλες συσκευές, οι άντρες αποτελούσαν την πλειοψηφία αυτών που αγόραζαν. Μέσω της τεχνολογίας καταφέρνουν να βρουν ό, τι θέλουν, σε χαμηλότερες τιμές και ταχύτερα.
Βέβαια, αυτό δείχνει πως όντως τα ψώνια για τους άντρες είναι μια απλή, τυπική διαδικασία, όχι όπως για τις γυναίκες. Το 57% των γυναικών δήλωσε πως βλέπουν τα ψώνια ως διασκέδαση, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους άντρες ήταν 44%. Το γεγονός όμως ότι οι γυναίκες έμειναν πίσω στις ηλεκτρονικές αγορές δεν αλλάζει. Και η μάχη των δύο φύλων συνεχίζεται…
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
«Δε θα ζήσεις ποτέ, αν ψάχνεις να βρεις το νόημα της ζωής»: Όσα μας έμαθε ο Αλμπέρ Καμύ για τη ζωή
Street food, brunch ή fine dining; Στέκια που ξεχωρίσαμε το 2024
Home Cinema: 5 ταινίες που θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Family Weekend: 8 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Συναυλίες, θέατρο, εκθέσεις: Πώς θα περάσουμε το τριήμερο των Θεοφανείων στην Αθήνα
Free City: Όσα θα κάνουμε δωρεάν στην πόλη το τριήμερο των Θεοφανείων
Ανατροπές της νύχτας: Μια παράσταση-βιωματική εμπειρία σε σκηνοθεσία Χάρη Πεχλιβανίδη στο Θέατρο ΕΜΣ
Στον Σταυρό του Νότου, η Παυλίνα Βουλγαράκη στήνει τη δική της μπουάτ
Κοινός τόπος: Έκθεση αφιερωμένη στο πολυδιάστατο έργο του Γιώργου Δουατζή στο Λόφος art project
46 & Σέξυ: Ο Θανάσης Αλευράς στο VOX, με νέα μουσικοσατιρική παράσταση