Στροφή προς τα παχουλά μοντέλα;
Πάντα στις διαφημίσεις ρούχων και στις πασαρέλες βλέπουμε μοντέλα που κάθε άλλο παρά φυσικά είναι, πολύ αδύνατα, με μεγέθη ρούχων που δεν ταιριάζουν στο σώμα καμίας φυσιολογικής γυναίκας. Μήπως ήρθε η ώρα αυτό να αλλάξει;

Monopoli Team
01.05.2013
A
A
Η εταιρεία ρούχων H&M φαίνεται να κάνει μία στροφή στην επιλογή των μοντέλων καθώς για να διαφημίσει την καλοκαιρινή της σειρά επέλεξε ένα μοντέλο plus-size, όπως ονομάζονται τα μοντέλα με παραπάνω κιλά. Το μοντέλο ονομάζεται Jennie Runk και η ομορφιά της σε συνδυασμό με το καμπυλωτό και ταυτόχρονα υγιές σώμα της την κάνουν να ξεχωρίζει από όλα τα άλλα μοντέλα.
Βέβαια, η εταιρεία δεν χρησιμοποίησε το μοντέλο αυτό για όλη την καμπάνια ,παρά μόνο για τις παρουσιάσεις των ρούχων στην ιστοσελίδα της. Πάντως, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι σπουδαίο βήμα στην βιομηχανία της μόδας ,ώστε να σταματήσουν να προωθούνται μοντέλα zero size,δηλαδή πολύ αδύνατα σχεδόν ανορεκτικά.
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το “Μουφάσα: Ο Βασιλιάς των Λιονταριών” έρχεται στο Disney+
Ήταν η κακιά η (X)ώρα: Μια παράσταση θεάτρου ντοκιμαντέρ για τα Τέμπη στο Θέατρο 104
Chrome Hearts: Tamta x Saske ενώνουν δυνάμεις για το πρώτο ανατρεπτικό single του “The Heroine”
Για μια ζωή, των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα στο Θέατρο Κολοσσαίον
27o ΦΝΘ: Στο «Bugboy» του Λουκά Παλαιοκρασά το φετινό Onassis Film Award
Ο Σπύρος Γραμμένος στον Σταυρό του Νότου Club
Ο πεθαμένος και η ανάσταση: Η νέα όπερα του Ν. Τζώρτζη πάνω στο πεζογράφημα του Ν. Γ. Πεντζίκη στην Λυρική
H Ελένη Τσαλιγοπούλου στο Κύτταρο
Joie de Vivre Κυριακές στο Bagatelle Athens: Το brunch όπως πρέπει να είναι
Συραγώ Τσιάρα: «Η Πινακοθήκη δεν λειτουργεί υπό το κράτος του φόβου»