Στροφή προς τα παχουλά μοντέλα;
Πάντα στις διαφημίσεις ρούχων και στις πασαρέλες βλέπουμε μοντέλα που κάθε άλλο παρά φυσικά είναι, πολύ αδύνατα, με μεγέθη ρούχων που δεν ταιριάζουν στο σώμα καμίας φυσιολογικής γυναίκας. Μήπως ήρθε η ώρα αυτό να αλλάξει;
![](https://www.monopoli.gr/wp-content/uploads/2013/05/k2_items_cache_d5635768dab49c18903dbad21b441c52_XL.jpg)
Monopoli Team
01.05.2013
Η εταιρεία ρούχων H&M φαίνεται να κάνει μία στροφή στην επιλογή των μοντέλων καθώς για να διαφημίσει την καλοκαιρινή της σειρά επέλεξε ένα μοντέλο plus-size, όπως ονομάζονται τα μοντέλα με παραπάνω κιλά. Το μοντέλο ονομάζεται Jennie Runk και η ομορφιά της σε συνδυασμό με το καμπυλωτό και ταυτόχρονα υγιές σώμα της την κάνουν να ξεχωρίζει από όλα τα άλλα μοντέλα.
Βέβαια, η εταιρεία δεν χρησιμοποίησε το μοντέλο αυτό για όλη την καμπάνια ,παρά μόνο για τις παρουσιάσεις των ρούχων στην ιστοσελίδα της. Πάντως, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι σπουδαίο βήμα στην βιομηχανία της μόδας ,ώστε να σταματήσουν να προωθούνται μοντέλα zero size,δηλαδή πολύ αδύνατα σχεδόν ανορεκτικά.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Εκπνέοντας τo στρες: Εύκολες ασκήσεις αναπνοής για παιδιά και εφήβους
Galentine’s day: Η ημέρα πριν τον Άγιο Βαλεντίνο έχει τη δική της γιορτή
Από έρωτα πεθαίνουν τα κλαριά: Ο Γιάννης Γλέζος στο Θέατρο Άλσος
Το Θέατρο Πορεία φέρνει στο σπίτι μας αγαπημένες θεατρικές παραστάσεις
Nolita: Μοναδική ιταλική all-day εμπειρία στο Νέο Ψυχικό
Παύλος Παυλίδης, Κ. Βήτα, Super Stereo στο Release Athens 2025
10 Urban Roof Restaurant-Bar: η παραδοσιακή κουζίνα στη γκουρμέ εκδοχή της
Σιγή, Φωνή, Αντήχηση: Ομαδική έκθεση στην Chili Art Gallery
Aσκήσεις του 5λεπτου που θα σε σηκώσουν από τον καναπέ
2o ολοήμερο συνέδριο της Πρωτοβουλίας για την Ψυχική Υγεία Παιδιών & Εφήβων στο ΚΠΙΣΝ