Στροφή προς τα παχουλά μοντέλα;
Πάντα στις διαφημίσεις ρούχων και στις πασαρέλες βλέπουμε μοντέλα που κάθε άλλο παρά φυσικά είναι, πολύ αδύνατα, με μεγέθη ρούχων που δεν ταιριάζουν στο σώμα καμίας φυσιολογικής γυναίκας. Μήπως ήρθε η ώρα αυτό να αλλάξει;
Monopoli Team
01.05.2013
Η εταιρεία ρούχων H&M φαίνεται να κάνει μία στροφή στην επιλογή των μοντέλων καθώς για να διαφημίσει την καλοκαιρινή της σειρά επέλεξε ένα μοντέλο plus-size, όπως ονομάζονται τα μοντέλα με παραπάνω κιλά. Το μοντέλο ονομάζεται Jennie Runk και η ομορφιά της σε συνδυασμό με το καμπυλωτό και ταυτόχρονα υγιές σώμα της την κάνουν να ξεχωρίζει από όλα τα άλλα μοντέλα.
Βέβαια, η εταιρεία δεν χρησιμοποίησε το μοντέλο αυτό για όλη την καμπάνια ,παρά μόνο για τις παρουσιάσεις των ρούχων στην ιστοσελίδα της. Πάντως, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι σπουδαίο βήμα στην βιομηχανία της μόδας ,ώστε να σταματήσουν να προωθούνται μοντέλα zero size,δηλαδή πολύ αδύνατα σχεδόν ανορεκτικά.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Αστέρες του Χόλιγουντ στη μικρή οθόνη: 4 σειρές με all-star cast που πρέπει να δεις
Wicked: Μια ταινία για τη γυναικεία φιλία και τη μαγεία, που τελικά υπάρχει
Η διαδεδομένη συνήθεια που μπορεί να βλάπτει το συκώτι μας – και δεν είναι το αλκοόλ
Πρωτοσέλιδα: Τι διαβάζουμε στις εφημερίδες την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
Παλτό: Οι γήινοι τόνοι που είναι must για τον χειμώνα 2025
Μετρό: Πώς «χτίζεται» η σύνδεση Γουδή- Γαλάτσι (vid)
«Τι μπορεί να κάνει ένας πολίτης»: Ένα βιβλίο-οδηγός για τους ενεργούς πολίτες του αύριο
Η Westman Atelier κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα – Αποκλειστικά στο In Beauty Escape
Η Ολλανδική Ζωντανή Βιβλιοθήκη επιστρέφει στο Ίδρυμα Γουλανδρή – Άνθρωποι γίνονται «ανοιχτά βιβλία»