Στροφή προς τα παχουλά μοντέλα;
Πάντα στις διαφημίσεις ρούχων και στις πασαρέλες βλέπουμε μοντέλα που κάθε άλλο παρά φυσικά είναι, πολύ αδύνατα, με μεγέθη ρούχων που δεν ταιριάζουν στο σώμα καμίας φυσιολογικής γυναίκας. Μήπως ήρθε η ώρα αυτό να αλλάξει;
Monopoli Team
01.05.2013
Η εταιρεία ρούχων H&M φαίνεται να κάνει μία στροφή στην επιλογή των μοντέλων καθώς για να διαφημίσει την καλοκαιρινή της σειρά επέλεξε ένα μοντέλο plus-size, όπως ονομάζονται τα μοντέλα με παραπάνω κιλά. Το μοντέλο ονομάζεται Jennie Runk και η ομορφιά της σε συνδυασμό με το καμπυλωτό και ταυτόχρονα υγιές σώμα της την κάνουν να ξεχωρίζει από όλα τα άλλα μοντέλα.
Βέβαια, η εταιρεία δεν χρησιμοποίησε το μοντέλο αυτό για όλη την καμπάνια ,παρά μόνο για τις παρουσιάσεις των ρούχων στην ιστοσελίδα της. Πάντως, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι σπουδαίο βήμα στην βιομηχανία της μόδας ,ώστε να σταματήσουν να προωθούνται μοντέλα zero size,δηλαδή πολύ αδύνατα σχεδόν ανορεκτικά.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Στέλλα και Μαρία Παπά: Η Τέχνη των δραστήριων δίδυμων εικαστικών
Τα burger spots που λατρέψαμε το 2024
Ελληνική μυθοπλασία: Οι “νικητές” και “ηττημένοι” της τηλεοπτικής σεζόν
Family Weekend: 8+1 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Free City: 5 προτάσεις για δωρεάν διασκέδαση αυτό το ΣΚ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 11-12 Ιανουαρίου 2025
Χαρακτικές περιπλανήσεις: Έκθεση του Γιάννη Στεφανάκι στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Κακές Ιδέες: Έρχεται η νέα σειρά των Διονύση Ατζαράκη – Θωμά Ζάμπρα
kioskrevolution, του Ηλία Παναγιωτακόπουλου στο Studio Μαυρομιχάλη