MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Τα πάχη μου τα κάλλη μου… η απάντηση μιας blogger στη βιομηχανία της μόδας (gallery)

Η “λαϊκή απαίτηση” για χρησιμοποίηση μοντέλων που δεν είναι πολύ αδύνατα, σε διαφημίσεις και πασαρέλες μόδας, υπάρχει εδώ και χρόνια. Ωστόσο, η mainstream βιομηχανία της μόδας συνεχίζει να “κωφεύει”, και να κρατά στο περιθώριο τα plus-size μοντέλα και το αντίστοιχο κοινό, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Με αφορμή τη δεδηλωμένη άρνηση του CEO της αμερικανικής εταιρείας ένδυσης Abercrombie & Fitch, Mike Jeffries, να δημιουργήσει η εταιρεία σειρές ρούχων για παχουλές γυναίκες, μια blogger που συστήνεται ως Jes και διατηρεί το δημοφιλές blog “The Militant Baker”, έστειλε μια επιστολή-απάντηση στον Jeffries. Μάλιστα το όλο θέμα την ενέπνευσε να φωτογραφηθεί σαν να συμμετείχε η ίδια σε καμπάνια της Abercrombie & Fitch.

Monopoli Team

Ο Jeffries, σε συνεντεύξεις του το 2006, είχε αναφέρει απροκάλυπτα ότι η Abercrombie & Fitch απευθύνεται μόνο στο κοινό που ανταποκρίνεται στο πρότυπο του λεπτού, ελκυστικού νέου, χαρακτηρίζοντας αυτά τα άτομα ως “cool” και δημοφιλή. Σημειώνεται πάντως ότι στις ανδρικές σειρές της εταιρείας υπάρχουν μεγέθη XL και XXL – προφανώς θεωρείται “cool” να είσαι “γεροδεμένος” αθλητής, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για τις “νταρντάνες” γυναίκες.

Παρά τη δημόσια απολογία και τις διευκρινίσεις του Jeffries τον Μάιο του 2013, που ήρθαν μετά την ανάσυρση αυτών των δηλώσεων από μέρος του Τύπου, η Jes του έστειλε επιστολή με την οποία εκτός των άλλων του επισημαίνει ότι θα έπρεπε να είναι πιο ανοιχτόμυαλος, καθώς η κοινωνία εξελίσσεται και γίνεται πιο δεκτική σε άτομα με εμφάνιση σαν της ίδιας. Μάλιστα πηγαίνει την επιχειρηματολογία της ακόμα παραπέρα, λέγοντας ότι δεν βλέπουμε ποτέ σε διαφημίσεις ένα λεπτό αρσενικό μοντέλο με παρτενέρ μια παχουλή γυναίκα, ή το αντίστροφο.

Διευκρινίζει επιπλέον ότι δεν επιτίθεται προσωπικά στον Jeffries, που είναι θεμιτό να στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο κοινό, αλλά προσπαθεί μέσα από την ευκαιρία που δημιουργήθηκε με αφορμή αυτές τις δηλώσεις, να τονίσει ότι οι έννοιες “ελκυστικός” και “παχύς” δεν είναι ασύμβατες. Τελειώνει πάντως λέγοντας ότι τα T-shirts που η εταιρεία κατανέμει απλά ως large στα ταμπελάκια της, εφαρμόζουν καλά στην ίδια, που φοράει νούμερο 22! Άρα μάλλον το θέμα μερικές φορές είναι το φαίνεσθαι και όχι η ουσία…

Αργυρώ Σταυρίδη

Περισσότερα από Photo Stories