MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
24
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ X
30 Χρόνια χωρίς την Μελίνα Μερκούρη: Μεγάλη συναυλία στο Christmas Theater
Από 25/11/2024 έως 25/11/2024
André Rieu: Ο βασιλιάς του Βαλς στην Αθήνα με τη νέα του φαντασμαγορική παράσταση
Από 14/03/2025 έως 14/03/2025
Arcadi Volodos: O «ποιητής των πλήκτρων» σε έργα Liszt, Schubert και Schumann στο Μέγαρο
Από 03/12/2024 έως 03/12/2024
Carminho: Η νέα ιέρεια του fado για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 19/02/2025 έως 19/02/2025
EDEN Parties: Ο Hunee στο Ωδείο Αθηνών
Από 24/11/2024 έως 24/11/2024
Ejekt Festival 2025: Οι Green Day για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 06/07/2025 έως 06/07/2025
Guitar Experience 2024: Η μεγάλη γιορτή της ηλεκτρικής κιθάρας στο Piraeus Club Academy
Από 28/11/2024 έως 28/11/2024
H Mάρθα Φριντζήλα φέρνει το ολόφρεσκο Kubara Project στο Κύτταρο
Από 02/12/2024 έως 30/12/2024
H Νεφέλη Φασούλη στο Κύτταρο
Από 27/12/2024 έως 27/12/2024
Kovacs: Στην Ελλάδα για δύο live σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 14/12/2024 έως 15/12/2024
Maruja: Το jazz punk συγκρότημα από το Μάντσεστερ έρχεται στo Gazarte
Από 13/12/2024 έως 13/12/2024
Peter Hammill: Ο πατριάρχης της progressive rock σκηνής έρχεται στο Ωδείο Αθηνών
Από 24/01/2025 έως 25/01/2025
Release Athens 2025: Οι Fontaines D.C. το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Από 27/06/2025 έως 27/06/2025
Release Athens 2025: Οι Idles έρχονται στην Πλατεία Νερού
Από 18/06/2025 έως 18/06/2025
The Murder Capital στο Gagarin 205
Από 30/05/2025 έως 30/05/2025
Tο Nemo έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 12/03/2025 έως 12/03/2025
Ute Lemper: Η μεγάλη ντίβα επιστρέφει στην Ελλάδα για μία παράσταση στο Θέατρο Παλλάς
Από 03/02/2025 έως 03/02/2025
Γιάννης Κότσιρας και Μίλτος Πασχαλίδης ξανά μαζί στο VOX
Από 02/11/2024 έως 24/11/2024
Γιώργος Νταλάρας και Βασίλης Παπακωνσταντίνου μαζί 34 χρόνια μετά - Πότε ξεκινούν τις εμφανίσεις
Από 05/12/2024 έως 27/12/2024
Δήμητρα Κωστίκα και Μαρία-Ισμήνη Αναστασιάδου: Δύο κορυφαίες της ΕΛΣΟΝ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Από 08/12/2024 έως 08/12/2024
Δημήτρης Ζερβουδάκης και Μελίνα Κανά στο Σταυρό του Νότου
Από 02/11/2024 έως 30/11/2024
Η Ana Carla Maza στο Θέατρο Παλλάς για ένα ταξίδι στην κουβανέζικη κουλτούρα
Από 10/02/2025 έως 10/02/2025
Η Lou Is στο Faust
Από 29/11/2024 έως 29/11/2024
Η Tarja και Marko Hietala ζωντανά στο Gagarin
Από 08/04/2025 έως 08/04/2025
Η Ιουλία Καραπατάκη επιστρέφει στο Σταυρό του Νότου
Από 08/11/2024 έως 13/12/2024
Η Μουσική που κάνει τη Σιωπή και Κλαίει: Το μουσικό έργο του Δημήτρη Μαραμή στη Γερμανική Εκκλησία Αθηνών
Από 30/11/2024 έως 30/11/2024
Η εκρηκτική Beth Hart στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού
Από 22/07/2025 έως 22/07/2025
Κ. Βήτα: Ο ποιητής της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής στον Σταυρό του Νότου
Από 25/11/2024 έως 09/12/2024
Μαργαρίτα Ζορμπαλά και Μαρία Παπαγεωργίου τιμούν γυναίκες δημιουργούς στο Θέατρο Άλσος
Από 03/11/2024 έως 01/12/2024
Ο Barry Adamson στο Piraeus Club Academy
Από 07/02/2025 έως 08/02/2025
Ο Seba Campos ζωντανά με την μπάντα του στο Gazarte Ground Stage
Από 30/11/2024 έως 30/11/2024
Ο Γάλλος Slimane που συγκλόνισε την Eurovision έρχεται στην Αθήνα
Από 15/02/2025 έως 15/02/2025
Ο Γιώργος Περρής φέρνει "την πιο ωραία εποχή του χρόνου" στο Παλλάς
Από 18/12/2024 έως 18/12/2024
Ο Γιώργος και ο Νίκος Στρατάκης γιορτάζουν στον Σταυρό του Νότου Club
Από 22/11/2024 έως 10/01/2025
Ο Κώστας Τουρνάς και ο Γιάννης Ζουγανέλης τα Σάββατα στο Θέατρο Άλσος
Από 09/11/2024 έως 30/11/2024
Ο Λεωνίδας Μπαλάφας στον Σταυρό του Νότου Club
Από 30/11/2024 έως 04/01/2025
Ο Σπύρος Παρασκευάκος και η Cilia Katrali στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 26/11/2024 έως 26/11/2024
Ο θρύλος της σύγχρονης τζαζ Kamasi Washington στο City Theater
Από 29/04/2025 έως 29/04/2025
Οι 1000mods επιστρέφουν στο Floyd
Από 21/12/2024 έως 21/12/2024
Οι Amyl & The Sniffers έρχονται το φθινόπωρο στο Floyd
Από 29/11/2024 έως 29/11/2024
Οι Antimatter γιορτάζουν 25 χρόνια μουσικής στο Piraeus Club Academy
Από 01/03/2025 έως 01/03/2025
Οι Calexico στο Gagarin 205
Από 09/02/2025 έως 09/02/2025
Οι Cypress Hill στο Rockwave 2025
Από 13/07/2025 έως 13/07/2025
Οι Dream Theater γιορτάζουν 40 χρόνια πορείας στο Release Athens 2025
Από 23/07/2025 έως 23/07/2025
Οι Fundracar σε περιοδεία – Φινάλε τον Δεκέμβριο στο Gagarin 205
Από 25/10/2024 έως 13/12/2024
Οι Gojira στο Release Athens 2025
Από 19/07/2025 έως 19/07/2025
Οι Hooverphonic στην Ελλάδα για τα 25 χρόνια του The Magnificent Tree
Από 16/04/2025 έως 17/04/2025
Οι La Femme επιστρέφουν στην Αθήνα για ένα ατελείωτο πάρτυ
Από 24/05/2025 έως 24/05/2025
Οι Onirama στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 02/11/2024 έως 30/11/2024
Οι Puressence στο Floyd Live Music Venue
Από 14/12/2024 έως 14/12/2024
Οι The Last Drive στο Gagarin
Από 14/03/2025 έως 22/03/2025
Οι Σκιαδαρέσες προσγειώνονται ξανά στον Σταυρό του Νότου Club μετά το sold out
Από 20/11/2024 έως 04/12/2024
Οι Χατ Τρικ αποχαιρετούν τη χρονιά στο Piraeus Club Academy
Από 20/12/2024 έως 21/12/2024
Τα τραγούδια της Σωτηρίας: Η Χριστίνα Μαξούρη συναντά ξανά τη Σωτηρία Μπέλλου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Από 21/10/2024 έως 16/12/2024
Το American Dream Jazz Sextet του Joris Teepe στο Half Note Jazz Club
Από 22/11/2024 έως 25/11/2024
Όπερα

Τρία μονόπρακτα έργα σύγχρονης όπερας στο Θέατρο Ολύμπια

Τρία μονόπρακτα έργα σύγχρονης όπερας σε ενιαίο σκηνικό θα παρουσιαστούν στις 29 και 30 Ιουνίου 2013, στο Θέατρο Ολύμπια.Τα δύο εξ αυτών προέκυψαν από τον διαγωνισμό για «νέο έργο όπερας Έλληνα συνθέτη» τον οποίο διοργάνωσε για δεύτερη φορά η Εθνική Λυρική Σκηνή σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Μουσουργών. Τα έργα επέλεξε καλλιτεχνική επιτροπή αποτελούμενη από συνθέτες και αρχιμουσικούς. Πρόκειται για τα έργα Αγαμέμνων του Απόστολου Ντάρλα και The Darkness of Mistico του Γρηγόρη Εμφιετζή. Το τρίτο έργο είναι Ο άγγελος του πλοίου του Ντέτλεφ Γκλάνερτ, το οποίο το Μάιο του 1995 στη Βρέμη.Την Oρχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής θα διευθύνει ο Νίκος Βασιλείου, ενώ η σκηνοθεσία είναι του Νίκου Διαμαντή.Στόχος της Λυρικής είναι να ενθαρρύνει την σύγχρονη δημιουργία και να δώσει βήμα στους νέους Έλληνες καλλιτέχνες.

Monopoli Team

Σημείωμα του σκηνοθέτη:
Νίκος Διαμαντής / Τρεις πιθανοί λόγοι / Μια σύγχρονη όπερα για τη ζωή
Μέσα από μια χειρονομία ενός τοπίου ονειρικού, τρεις σύγχρονες όπερες συνομιλούν με τη ζωή. Με την ανθρώπινη ύπαρξη όπως αυτή εμφανίζεται και χάνεται μέσα στους μύθους του Ορφέα και της Ευρυδίκης, του Αγαμέμνονα και της Κλυταιμνήστρας και του συμβολικού ναυαγίου ενός κόσμου.
Ένα φεγγάρι είναι ο τόπος που συγκλίνει η θλίψη μας, σκοτεινό θεμέλιο του θορύβου της ζωής. Το ανείπωτο της κραυγής του Ορφέα, οι εσωτερικές δονήσεις, συγκρούσεις, η έκσταση τρόμου του μέσα στη μέθη της μουσικής του, συναντούν την Ευρυδίκη και τις γυναικείες μεταμορφώσεις του αρχέτυπου της γυναίκας για να δημιουργήσουν τη σκοτεινή ύλη της ζωής.
Το αρσενικό και το θηλυκό, το αδύνατο της ένωσης, η ανικανότητα δημιουργίας κοινού κόσμου, ανικανότητα δημιουργίας μιας ολότητας και η διαρκής σύγκρουσή τους αρθρώνει κυριαρχίες και αποκλίσεις. Η συνομιλία τους, λυρική, ελλειμματική, σιωπηλή, γεμάτη κενά και ενοχές, γλιστρά από ένα κόσμο μυστικιστικό και παγανιστικό, σε ένα σύμπαν μέλλοντος. Αντίθετα, η δυναμική χρήση ενός επικού κόσμου που ραγίζει από το αίμα της εκδίκησης στο μύθο του Αγαμέμνονα, του κόσμου που μοιάζει να αλλάζει τάξη και προτεραιότητες, συναντά ένα νέο άνθρωπο.
Ζωή δικαιοσύνης και απορίας. Ζωή μετέωρη. Γέρνει και ραγίζει ο κόσμος με μεγάλους και υπόγειους ανέμους, που θα φέρουν αλλαγές στη συνέχεια του μύθου. Ανάμεσά τους μια παραβολή για την ανάγκη του ανθρώπου να δημιουργήσει θεούς. Να ακουμπήσει τον τρόμο του και τη γελοιότητα της τραγωδίας της ζωής του σε μια μεταφυσική. Ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τις ρωγμές του φόβου μας δημιουργεί μια ελλειμματική γεωμετρία. Μια τρύπα ζωής που ερήμην πορεύεται ο άνθρωπος. Τρύπες που η ύπαρξή μας παγιδευμένη προσπαθεί να αρπάξει θεό. Όποιον θεό.
Φεγγάρι μιας ζωής λοιπόν που ακουμπάει ο μύθος πάνω του. Μια δεξαμενή σκέψης, εργοτάξιο ελπίδας, καταφύγιο ονείρων για το σύγχρονο άνθρωπο.

ME MIA MATIA

Απόστολος Ντάρλας, Αγαμέμνων, έργο 104
Όπερα σε μια πράξη
Ποιητικό κείμενο του συνθέτη, βασισμένο στην ομώνυμη τραγωδία του Αισχύλου
Σύνοψη / Στο παλάτι του Αγαμέμνονα στο Άργος. Ο φρουρός ξαγρυπνά, αναμένοντας τις φρυκτωρίες, το σημάδι με τις φωτιές που θα σημάνει την άλωση της Τροίας. Όταν τις βλέπει, τρέχει στο παλάτι να αναγγείλει το γεγονός. Η Κλυταιμήστρα δίνει εντολή για τις ετοιμασίες υποδοχής του Αγαμέμνονα. Τότε αρχίζει η εφαρμογή του σχεδίου της. Θέλοντας να εκδικηθεί για το θάνατο της κόρης της Ιφιγένειας και έχοντας υποκύψει στον έρωτα του Αίγισθου, συνωμοτεί μαζί του να δολοφονήσουν τον Αγαμέμνονα και να μείνουν μόνοι στην εξουσία. Ο Κήρυκας αναγγέλλει την άφιξη του Αγαμέμνονα. Ο βασιλιάς επιστρέφει θριαμβευτής. Ανάμεσα στα λάφυρα, είναι και η ερωμένη του, η Κασσάνδρα. Εκείνη, έχοντας μαντικές ικανότητες προειδοποιεί τους γέροντες (χορός) για τον κίνδυνο που διατρέχει ο βασιλιάς και προφητεύει το άδοξο τέλος της ίδιας και του Αγαμέμνονα. Αρχικά με διαψεύσεις, έπειτα με δικαιολογίες Κλυταιμήστρα και Αίγισθος προσπαθούν να πείσουν τους γέροντες για τις πράξεις τους, μάταια όμως. Ο χορός προφητεύει την επιστροφή του Ορέστη, ο οποίος θα εκδικηθεί το θάνατο του πάτερα του.
Για το έργο / Λόγω του ενδιαφέροντος μου για την αρχαία τραγωδία επέλεξα τον Αγαμέμνονα –πρώτο μέρος της τριλογίας Ορέστεια (Αγαμέμνων, Χοηφόροι, Ευμενίδες) η οποία διδάχθηκε το 458 π.Χ. – ως θέμα σύνθεσης όπερας για το διαγωνισμό της ΕΛΣ. Τοποθέτησα τους τραγουδιστές και το χορό σε μια νέα οπερατική, μετά-ονειρική διάσταση. Η δράση εξελίσσεται απρόσκοπτα, οι σκηνές εναλλάσσονται γρήγορα και με συνοχή, ενώ η υφή της μουσικής αποτελεί το προστατευτικό πλέγμα αλλά και την κιβωτό μεταφοράς του κλασικού στον μεταμοντερνισμό. Οι τεμαχισμένες δωδεκάφθογγες σειρές, τα τροπικά στοιχεία και τα αυτενεργά λαϊτμοτίβε συμβάλλουν στην περαιτέρω ένταση της δράσης, ενώ η ορχήστρα έρχεται ως υπέρ-χορός να προάγει και να σχολιάσει τα τεκταινόμενα – (Α. Ντάρλας).
Απόστολος Ντάρλας (γεν. 1972) / Σπούδασε στο Εθνικό Ωδείο (πιάνο, αρμονία, αντίστιξη και φούγκα) και σύνθεση με τον Θόδωρο Αντωνίου (αριστείο και χρυσό βραβείο στη μνήμη Α. Ευαγγελάτου) όπως επίσης και διεύθυνση ορχήστρας. Το 2000 συμμετείχε ενεργά στα σεμινάρια τελειοποίησης της ορχήστρας Oxford Philomusica στην Οξφόρδη με πιανίστες όπως οι Ρόζαλυν Τούρεκ, Οξάνα Γιαμπλόσκαγια, Κριστίνα Ορτίς, Πωλ Ρόμπερτς, Μάριος Παπαδόπουλος και Μάλκολμ Τρουπ. Παράλληλα με τις μουσικές σπουδές φοίτησε στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στο τμήμα Ηλεκτρολογίας. Ως πιανίστας έχει συμμετάσχει σε συναυλίες ως σολίστ και ως μέλος ενόργανου συνόλου. Εργάστηκε ως βοηθός αρχιμουσικού στην παραγωγή της όπερας Ο Νίξον στην Κίνα του Τζον Άνταμς (ΕΛΣ, 2007). Έργα του παρουσιάζονται συχνά στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει βραβευθεί σε πανελλήνιους, πανευρωπαϊκούς και διεθνείς διαγωνισμούς. Ο κατάλογος έργων του αριθμεί περισσότερες από εκατόν σαράντα συνθέσεις καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα: έργα για σόλο όργανα, συνθέσεις με προηχογραφημένο υλικό, έργα μουσικής δωματίου, κοντσέρτα, έργα για μεγάλη ορχήστρα, όπερα, καντάτες, έργα εκπαιδευτικού χαρακτήρα κ.ά. Είναι καθηγητής πιάνου στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου και μέλος της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών, της οποίας εξελέγη έφορος στο Δ.Σ. για τη διετία 2013/4.

Γρηγόρης Εμφιετζής, The Darkness of Mistico
Μονόπρακτη όπερα σε πέντε επεισόδια
Ποιητικό κείμενο Μυρτώ Λουλάκη
Για το έργο / Μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας, χαμένοι στο χωροχρόνο: Η ζωή και ο θάνατος είναι σοβαρά θέματα. Ακολουθούμε τις ζωές και τους θανάτους δύο εξαιρετικά παρόμοιων ψυχών, των οποίων οι διαφορές και οι ομοιότητες είναι δύσκολο να ξεκαθαριστούν: του μυθικού Ορφέα και ενός σύγχρονου ανθρώπου, του Μύστικο Οσκούρο. Ο Ορφέας είναι μυθική φιγούρα, της οποίας η κληρονομιά επιζεί ακόμη στις μέρες μας. Ο Μύστικο είναι ένας άνθρωπος του σήμερα, που κουβαλά το φορτίο αυτής ακριβώς της κληρονομιάς. H «σύγκρουση» μεταξύ των δύο χαρακτήρων εξελίσσεται σε διαφορετικές εποχές (Ορφέας–παρελθόν, Μύστικο–παρόν), ωστόσο αυτό κάποια στιγμή αλλάζει… Ένα ταξίδι προσωπικών αναζητήσεων, μύθων, λογικής, μυστικισμού, αγάπης, ονείρων. Μία άλλη πλευρά του μύθου του Ορφέα, και η ζωή ενός σύγχρονου ανθρώπου, όπως τις διηγήθηκαν κάποιοι άλλοι.
Η συνεργασία μου με τη Μυρτώ για τη δημιουργία και ανάπτυξη της υπόθεσης του έργου βασίστηκε σε συγκεκριμένα δραματικά χαρακτηριστικά (συσχέτιση μύθου και πραγματικότητας, εξέλιξη υπόθεσης σε διαφορετικές εποχές), σημασιολογικές έννοιες (μυστικισμός, «τυφλή» υπακοή σε παραδόσεις) και καθαρά μουσικά/ακουστικά φαινόμενα (χρήση οργανοπαικτών σε πρωταγωνιστικούς ρόλους επί σκηνής και της μείωσης των αντίστοιχων τραγουδιστικών ρόλων, χρήση χορωδίας και χορευτών ως «χορού», κ.λπ.), τα οποία από κοινού μας ενδιέφερε να εξερευνήσουμε και να αξιοποιήσουμε ως κύρια συστατικά του έργου. Στη συνέχεια, τα παραπάνω στοιχεία μεταφέρθηκαν, αποτυπώθηκαν και πήραν μορφή μέσα στο μουσικό κείμενο, το οποίο λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος των παραπάνω αλλά, επίσης, οδηγεί την εξέλιξη του έργου – (Γ. Εμφιετζής).
Γρηγόρης Εμφιετζής (γεν. 1980) / Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησε παίζοντας βιολί και τραγουδώντας στην παιδική χορωδία Αγ. Τριάδος. Αργότερα συμμετείχε σε συναυλίες, διεθνή φεστιβάλ και όπερες ως μέλος φωνητικών και οργανικών συνόλων. Επίσης, συμμετείχε σε παραγωγές ως συνθέτης και multimedia performer. Τις σπουδές στο τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ακολουθούν μεταπτυχιακές σπουδές (MA, 2005) στη σύνθεση και τη σύγχρονη μουσική (πανεπιστήμιο Χάντερσφηλντ) και διδακτορική έρευνα (PhD, 2012) στη σύνθεση (Πανεπιστήμιο Μπρουνέλ) υπό την επίβλεψη των Κρίστοφερ Φοξ, Τζένιφερ Ουόλσε και Ρίτσαρντ Μπαρρέτ. Βασισμένος στις εμπειρίες της καθημερινής ζωής και το ενδιαφέρον του για δραματικές, ψυχολογικές και ανεπίλυτες καταστάσεις, επικεντρώνει το έργο και την έρευνά του στη θεατρικότητα της μουσικής εκτέλεσης/παράστασης, την ηχητική σκηνογραφία και αναδιαμόρφωση του χώρου, καθώς και την αλληλεπίδραση εκτελεστών και κοινού. Έργα του έχουν εκτελεστεί σε Ευρώπη και Αμερική, ενώ έχουν επιλεγεί και βραβευτεί σε τελικές φάσεις διεθνών διαγωνισμών (Konzerthaus Βιέννης 2012/3, ΕΛΣ 2012/3, Πανεπιστήμιο Κόβεντρυ 2012, Ακαδημία Όπερας Βερόνας 2010, Συνθέρμεια 2004 & 2008, Sonic Inertia 2007).

Ντέτλεφ Γκλάνερτ, Ο άγγελος του πλοίου, έργο 31
Όπερα δωματίου
Ποιητικό κείμενο βασισμένο στο ομότιτλο σύντομο θεατρικό του Θόρντον Ουάιλντερ Απόδοση στα γερμανικά Χέρμπερτ Χέρλιτσκα
Σύνοψη / Καταμεσής του ωκεανού, τρεις επιζήσαντες, ο Βαν, η Μίννα και ο Σαμ, προσπαθούν να κρατηθούν πάνω στα συντρίμμια ενός ναυαγίου. Στην απόγνωσή τους ανακηρύσσουν σε «θεό του Ατλαντικού» ένα ακρόπρωρο, το οποίο έχει διασωθεί και προσεύχονται να τους σώσει, εξομολογούμενοι, σταδιακά, όλα τους τα αμαρτήματα. Μόλις εμφανίζεται πλοίο στον ορίζονται και οι ελπίδες τους αναπτερώνονται, πετούν το «νέο θεό» στη θάλασσα.
Για το έργο / Ο Άγγελος του πλοίου είναι η τρίτη από τις όπερες δωματίου της τριλογίας με τον αμφίσημο τίτλο Wasserspiele Έργα αλλά και Παιχνίδια του νερού. Τα έργα βασίζονται στα αντίστοιχα σύντομα θεατρικά του Αμερικανού συγγραφέα Θόρντον Ουάιλντερ (1897-1975). Η γερμανική απόδοση των στίχων είναι του Χέρμπερτ Χέρλιτσκα. Παρότι τα έργα γράφηκαν σε διαφορετικές εποχές, αντιμετωπίζονται από το συνθέτη ως ενότητα. Πρωτοπαρουσιάστηκαν μαζί το Μάιο του 1995 στη Βρέμη.
Ντέτλεφ Γκλάνερτ [Detlev Glanert, γεν.1960] / Γερμανός συνθέτης. Άρχισε να ασχολείται με τη σύνθεση μετά τα είκοσί του χρόνια και για μία τετραετία υπήρξε μαθητής του συνθέτη Χανς Βέρνερ Χέντσε (1926-1912), γνωστού κυρίως για τις όπερές του. Ήταν ο Χέντσε εκείνος ο οποίος τον προέτρεψε να συνθέσει το πρώτο σκηνικό του έργο, Λεϋλά και Μεντιούν για τη Μπιενάλε του Μονάχου το 1988. Στη συνέχεια ο Γκλάνερτ ανέλαβε κεντρικό ρόλο στο Διεθνές Εργαστήρι Τέχνης, το οποίο είχε ιδρύσει ο Χέντσε στο Μοντεπουλτσάνο της Ιταλίας. Το 1995 η όπερά του Ο καθρέπτης του μεγάλου αυτοκράτορα τιμήθηκε με το βραβείο Ρολφ Λήμπερμαν για συνθέτες όπερας. Το 2002 ο Γκλάνερτ εξελέγη μέλος της Ανοιχτής Ακαδημίας Τεχνών του Αμβούργου – (Ν.Α.Δ.).

Μουσική διεύθυνση Νίκος Βασιλείου
ΣκηνοθεσίαΝίκος Διαμαντής

29 και 30 Ιουνίου
Θέατρο Ολύμπια , Ακαδημίας 59-61, Αθήνα ,210 3662 100, 210 3612 461, 210 3643 725
Τιμές εισιτηρίων: 10, 12 ευρώ
Φοιτητικό, Παιδικό: 8 ευρώ

Περισσότερα από ΜΟΥΣΙΚΗ