Rush
Η πιό ολοκληρωμένη ταινία για τη Formula 1 μέχρι τώρα, έχει αρκετά πειστική δράση για τους φίλους του μηχνοκίνητου αθλητισμού αλλά και αρκετό ανθρώπινο δράμα για τους υπόλοιπους…
Ο Βρετανός πλεϊµπόι Τζέιμς Χάντ (Κρις Χέμσγουορθ) και ο μεθοδικός, σπουδαίος, αντίπαλός του, ο Αυστριακός Νίκι Λάουντα (Ντάνιελ Μπρούλ), δεν ήταν απλά δυο από τους καλύτερους οδηγούς όλων των εποχών, αλλά δυο θρυλικά pop είδωλα που κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’70 κατάφεραν να μονοπωλήσουν το παγκόσμιο μηχανοκίνητο ενδιαφέρον με τις θρυλικές τους κόντρες, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων. Παρακολουθώντας τις προσωπικές στιγμές της ζωής των δυο σούπερ σταρ, η κάμερα καταγράφει τα όρια της σωματικής και ψυχικής αντοχής τους σε έναν κόσμο χωρίς εύκολες λύσεις και περιθώρια αστοχίας, όπου ένα μικρό και φαινομενικά αμελητέο λάθος μπορεί πανεύκολα να στοιχίσει μια ή και περισσότερες ανθρώπινες ζωές.
Η ταινία του Ρον Χάουαρντ παρακολουθεί την παράλληλη πορεία (και τον ανταγωνισμό) του Τζέιμς Χαντ και του Νίκι Λάουντα που επρόκειτο να κορυφωθεί το 1976 σε ένα από τα πιο δραματικά πρωταθλήματα στην ιστορία της Formula 1. Είναι φανερή η λεπτομερής δουλειά που έχει γίνει στην παραγωγή με αποτέλεσμα να έχουμε όχι μόνο εντυπωσιακές αλλά και πειστικές σκηνές αγώνων και γενικά μια ρεαλιστική ανάπλαση της εποχής. Για χάρη της δραματουργίας υπερτονίζεται η επικέντρωση στους δύο αντίθετους χαρακτήρες, αλλά, με όχημα και τις ωραίες ερμηνείες των Κρις Χέμσγουορθ και Ντάνιελ Μπριλ, η ιστορία θα καταφέρει να αγγίξει και όσους δεν έχουν ιδέα από μηχανοκίνητο αθλητισμό. Δεν είναι και μικρό επίτευγμα της ταινίας να φτάνει στον τερματισμό παίρνοντας την έγκριση από ένα κριτικό κινηματογράφου που είναι και φανατικός της Formula 1 από την (χμμ) εποχή του Λάουντα.
Θοδωρής Τσιάτσικας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της